Gå til innhold

Nye forhold nærmere 40.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De fleste menn i 20-årene er ikke tynne gamere. Gå på et treningsstudio og sjekk fysikken til trente menn i 20-årene kontra menn i 40-årene. 20-åringene ser så mye mye bedre ut. 

Jeg er ei dame på 28 og jeg ser ikke på menn over 33. Og dere gamle utgåtte menn på 40 lever i deres egen verden og der kan dere få råtne på rot, alene. Desperate fjols som tror "høy stilling" kan kompensere for høye viker og rynker. 

Anonymkode: 84652...0b7

Ah, så enig, nesten frustrerende å være på treningssenteret 😌

Anonymkode: 5c9fd...436

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner tankene dine jeg. Er i 40-årene og skal på date i morgen. Ligger i korta at der blir sex. Jeg ser flott ut med klær på, veltrent med muskler, men ikke så flott uten klær. Dvaske små pupper, løs hud på lår, armer og mage etter stor vektnedgang for mange år siden. 
Så jeg gruer meg litt. Har ikke tenkt å si noe. Bare fake god selvtillit og satse på det beste.. 

Anonymkode: 32f4c...0ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 21.52):

Jeg runder snart 40. Ikke lenge siden ute av et langtids forhold.

Alltid hatt super selvtillit og alltid vært trygg på meg selv og mitt eget skinn. Men kjenner nå som jeg er klar for å date litt igjen at nye tider gjør meg plutselig usikker.  Jeg er ikke lenger 20. Har barn. Slank men ser ikke lenger ut som "insta perfect".

Hva forventer egentlig menn i dag? Har de forventninger om juicy ass og hofter og nip Tuck? Trodde jeg aldri skulle bli usikker på kroppen min igjen , men kjenner nå at jeg ikke lenger er ung og kan ikke konkurrere med "perfekt" . 

Anonymkode: 58710...e28

Jeg er 42, kvinne og har aldri vært bedre trent enn jeg er nå 🙂 Så det er ikke for sent å begynne å trene for å være sterk og frisk så lenge som mulig. Menn må være idioter om de forventer spretten 20-åring når de dater 40-åringer. Mitt inntrykk er at de fleste seriøse menn som er ute etter noe mer enn et ONS ikke bryr seg så mye om utseende som vi tror 🙂 Når det er sagt er det ikke sånn at alle 20-åringer er perfekte heller, kosthold og stillesitting foran skjerm gjør at et fåtall ser bra ut kun fordi de er unge. 

Anonymkode: 4bc5e...a09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skjønner tankene dine jeg. Er i 40-årene og skal på date i morgen. Ligger i korta at der blir sex. Jeg ser flott ut med klær på, veltrent med muskler, men ikke så flott uten klær. Dvaske små pupper, løs hud på lår, armer og mage etter stor vektnedgang for mange år siden. 
Så jeg gruer meg litt. Har ikke tenkt å si noe. Bare fake god selvtillit og satse på det beste.. 

Anonymkode: 32f4c...0ab

Jeg har lagt meg et sitat fra en film på minne jeg: "Husk at enhver mann som har en naken kvinne forran seg er verdens heldigste mann" Jeg tror oppriktig at de fleste menn bryr seg svært lite om skavankene vi henger oss opp i selv. Selv om jeg veldig godt forstår tankene dine. Selv har jeg vært skadet og neste ikke fått trent, og har lagt på meg en god del. Er ikke helt fortrolig med egen kropp akkurat nå. Og nå har jeg akkurat møtt en flott mann som selv er veldig slank og veltrent.🙈 Men han har sikkert sine skavanker han også under klærne. Håper jeg.😅 Når/om vi kommer så langt...

Masse lykke til på date!❤️

Anonymkode: e1bc8...cb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 22.36):

Er menn på 40+ perfekte da? De har dvaske kropper som regel. Hvorfor spør du om du er bra nok? Hvorfor ikke rette fokus på om DE er bra nok for deg?

Anonymkode: 84652...0b7

Enig

bare bytt på der det står mann og kvinne, siden du er mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...