Gå til innhold

Nye forhold nærmere 40.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 15.38):

Og ikke bruker pushup. Fyren er altså ikke kjent med noe som heter tyngdekraften. Etter 40 har de fleste ikke noen struttepupper, og de fleste bruker pushup-BH for at klærne skal sitte penere. 

Anonymkode: 38127...6d6

AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 15.53):

Og de fleste strømpebukser har en viss hold-in-effekt.

Anonymkode: e3c79...082

Se nå det jeg skrev i sammenheng. Er ikke krise om en strømpebukse med hold-in brukes med julekjolen, eller lignende. Jeg skrev at jeg forventet at ikke alt var falskt og ramset opp mye greier. Tenkte det jeg mente kom fram på en grei måte, men jeg tok visst feil.

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har man karriere og flere barn - slik kvinner på 40 gjerne har - så er tiden til seriøs styrketrening begrenset altså. I alle fall om man ikke er av typen som dumper barna hos besteforeldre o.l i utide.

Man får som regel tid til det man prioriterer. Hvis trening ikke er noe du prioriterer, da lager du ikke tid til det. Så enkelt er det. Styrketrening kan være 3 ganger i uken x 1 time, totalt 3 timer + litt kjøring. Mer trengs nødvendigvis ikke.

Anonymkode: 2e2b8...204

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg delvis enig og uenig. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Se nå det jeg skrev i sammenheng. Er ikke krise om en strømpebukse med hold-in brukes med julekjolen, eller lignende. Jeg skrev at jeg forventet at ikke alt var falskt og ramset opp mye greier. Tenkte det jeg mente kom fram på en grei måte, men jeg tok visst feil.

Man får som regel tid til det man prioriterer. Hvis trening ikke er noe du prioriterer, da lager du ikke tid til det. Så enkelt er det. Styrketrening kan være 3 ganger i uken x 1 time, totalt 3 timer + litt kjøring. Mer trengs nødvendigvis ikke.

Delvis enig. Hadde null tid til trening da jeg var alene med barnet når det var lite. Hadde ikke timer eller hjelp til å få det til. Når barnet ble eldre og kunne være alene så ble det både tid og prioritert også.

TS

Anonymkode: 58710...e28

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hvordan folk snakker om ti-års milepæler som om man er hønngammel og ubrukelig etter det. Gjelder både 30- 40- og 50-års krisa. Sikkert 60 og.  

Jeg er mann som nettop har rundet 50 og er i mye bedre fysisk form enn da jeg var under 30, men jeg har mer smilerynker.  Jeg har fortsatt hår på hodet. Jeg har en godt betalt jobb og jeg er litt mindre tjukk i huet enn da jeg var 25.  Jeg gidder ikke å omtale meg selv som "washed out" eller å bli omtalt som det av andre!  Det burde ikke kvinner gjøre heller!     

Jeg treffer kvinner som kan si nøyaktig det samme om seg selv i både 40+ og 50+ alderen.  Flere av dem er seriøst mer attraktive enn en barnerumpe på under 30. For meg er det helt uaktuelt å date under 40 (ikke at tilbudene står i kø heller).  Det blir for umodent og fjasete. 

Det eneste som er viktig å vite når man passerer 40 er at det er da det blir synlig større og større forskjell på de som tar vare på seg selv eller ikke. Man slipper unna med mye dårlig livsstil når man er veldig ung, men det nytter ikke når man blir eldre. 

Så single kvinner på 40+ : Det er bare å hive seg rundt, ta vare på kropp og sjel og gå en fin tid i møte! :D

Anonymkode: 57ede...774

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Merkelig hvordan folk snakker om ti-års milepæler som om man er hønngammel og ubrukelig etter det. Gjelder både 30- 40- og 50-års krisa. Sikkert 60 og.  

Jeg er mann som nettop har rundet 50 og er i mye bedre fysisk form enn da jeg var under 30, men jeg har mer smilerynker.  Jeg har fortsatt hår på hodet. Jeg har en godt betalt jobb og jeg er litt mindre tjukk i huet enn da jeg var 25.  Jeg gidder ikke å omtale meg selv som "washed out" eller å bli omtalt som det av andre!  Det burde ikke kvinner gjøre heller!     

Jeg treffer kvinner som kan si nøyaktig det samme om seg selv i både 40+ og 50+ alderen.  Flere av dem er seriøst mer attraktive enn en barnerumpe på under 30. For meg er det helt uaktuelt å date under 40 (ikke at tilbudene står i kø heller).  Det blir for umodent og fjasete. 

Det eneste som er viktig å vite når man passerer 40 er at det er da det blir synlig større og større forskjell på de som tar vare på seg selv eller ikke. Man slipper unna med mye dårlig livsstil når man er veldig ung, men det nytter ikke når man blir eldre. 

Så single kvinner på 40+ : Det er bare å hive seg rundt, ta vare på kropp og sjel og gå en fin tid i møte! :D

Du tenker kvinner under 40

er umodne? Jeg har to tenåringer og er 37. Vil ikke si jeg er umoden. Om jeg ville datet en på 50 pluss er vel heller usikkert.

Anonymkode: 5b79d...32b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette. Virker nesten som om folk ikke tenker på at det fysiske forfallet starter allerede i 40-årene (og da mener jeg ikke rynker og sånt), og at man faktisk står fremfor et bevisst valg mtp. hvilken retning man ønsker at resten av livet skal gå i helsemessig. Bevisst forebygging a aldersrelaterte helseproblemer er hot, slasker som ligger og slenger på sofaen er not. 

Anonymkode: 8a042...0c9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men å sitte i timevis foran TV/PC har man sikkert tid til 😅

Hæ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 23.39):

Såklart betyr menns utseende mye. Vil si det betyr mest. Alle studier viser at kvinner fokuserer på mannens utseende. Hva kvinner sier er ikke det samme som det vi mener.

Det er ingen normaltfungerende kvinner i 20-årene som velger 40-årige gubber fremfor friske menn i 20-årene. Så værsågodt og ta til takke med de psykiatriske kasusene. 

Menn i 40-årene er uansett ikke kremen og det vet jo alle. Bortsett fra en liten prosentandel av de NARSISSISTISKE mennene i 40-årene, som mangler selvinnsikt. Du er muligens i den gruppa. 

Anonymkode: 84652...0b7

Er du en 20 år gammel mann som stadig velges bort?

Det finnes horder av 40 år gamle menn som er bedre trent, mer maskuline etc. Enn en tynn gamer 20 åring. Kombinerer man det med at 40 åringen også ønsker et fast forhold, har en høy stilling, har svært god økonomi, så ja, da kommer nok 20 åringen  halveis inn i en lærerutdanning til korte.  I alle fall vil mange 20 + damer heller velge det du kaller den "40 år gamle gubben".

Det er for øvrig sånn du vet at du ikke vinner en diskusjon - når du må diagnostisere som psykiatriske pasienter alle mennesker som ikke har din smak/vurderingsmåte.

Anonymkode: 16f29...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ler så jeg griner. Nei. Jeg har virkelig ikke den tiden til rådighet til egenpleie utenfor hjemmet tre ganger i uka.   Skaff deg en karriere og noen barn du, så kan vi diskutere videre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det finnes horder av 40 år gamle menn som er bedre trent, mer maskuline etc. Enn en tynn gamer 20 åring. Kombinerer man det med at 40 åringen også ønsker et fast forhold, har en høy stilling, har svært god økonomi, så ja, da kommer nok 20 åringen  halveis inn i en lærerutdanning til korte.  I alle fall vil mange 20 + damer heller velge det du kaller den "40 år gamle gubben".

Det er for øvrig sånn du vet at du ikke vinner en diskusjon - når du må diagnostisere som psykiatriske pasienter alle mennesker som ikke har din smak/vurderingsmåte.

De ansiktsløse hetsetrollene er veldig triste mennesker, for hvert hatefullt ord de kommer med, jo mer glede og kjærlighet er det viktig å spre. 

Disse parene opplever daglig slik hets, men svarer villig vekk på alle relevante spørsmål, da flere av dem har kontoer på nettet. Det er ingenting nytt i hetsen på KG, de har sett og hørt alt før. De ansiktsløse vil aldri klare å knekke dem. Det gledelige er at de stadig får flere følgere.

Anonymkode: 0add8...7c8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De ansiktsløse hetsetrollene er veldig triste mennesker, for hvert hatefullt ord de kommer med, jo mer glede og kjærlighet er det viktig å spre. 

Disse parene opplever daglig slik hets, men svarer villig vekk på alle relevante spørsmål, da flere av dem har kontoer på nettet. Det er ingenting nytt i hetsen på KG, de har sett og hørt alt før. De ansiktsløse vil aldri klare å knekke dem. Det gledelige er at de stadig får flere følgere.

USA er stappfullt av klin spenna gærne mennesker. Hva er poenget ditt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går du aldri lei? Om det er viktig for deg å finne deg ungsau, kanskje du heller skal bruke tiden din på det, enn på å spamme forumet med disse videoene. Jeg, og mange andre, kommer fortsatt til å synes at det er tragisk med gubber, som skal ha yngst mulig dame bare for at. 

Anonymkode: 0e3ed...eda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, damer i 20-årene velger stort sett ikke menn på 40+. De velger stort sett menn som er litt eldre, ikke menn som er 20 år eldre. Det er ikke normalen. Dessuten er det fullt mulig å finne yngre menn som er mye mer kompatible enn han på 40+.

Det hjelper for øvrig heller ikke å komme med anekdotiske bevis på at unge kvinner blir sammen med betydelig eldre menn. Noen gjør det ja, men det er ikke normalen.

Kvinner skal tas når de kommer med anekdotiske bevis, men så fort det handler om unge kvinner og eldre menn så får pipa en annen lyd.

Anonymkode: 837bc...6d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du siterer ikke meg, men for min del blir du uaktuell fordi du stiller krav til dette.

Jeg trener en del variert, dette styrer jeg selv, og jeg ville sett helt bort fra en fyr som stilte krav til at jeg måtte trene slik eller sånn, hvor mye jeg skulle trene, osv. Jeg trenger ingen foresatt som skal fortelle meg detaljert hvordan jeg skal leve livet mitt for at han skal kunne være sammen med meg, det hadde kun blitt et irritasjonsmoment for meg.

Anonymkode: 7c69f...991

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ler så jeg griner. Nei. Jeg har virkelig ikke den tiden til rådighet til egenpleie utenfor hjemmet tre ganger i uka.   Skaff deg en karriere og noen barn du, så kan vi diskutere videre.

Er du rundt 40 er vel ikke barna så små at de ikke kan være alene noen timer mens du trener? Jeg har både karriere og en 11-åring, men det er da virkelig ikke noe problem å prioritere trening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du siterer ikke meg, men for min del blir du uaktuell fordi du stiller krav til dette.

Jeg trener en del variert, dette styrer jeg selv, og jeg ville sett helt bort fra en fyr som stilte krav til at jeg måtte trene slik eller sånn, hvor mye jeg skulle trene, osv. Jeg trenger ingen foresatt som skal fortelle meg detaljert hvordan jeg skal leve livet mitt for at han skal kunne være sammen med meg, det hadde kun blitt et irritasjonsmoment for meg.

Det er vel ikke snakk om at noen skal fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt, men at du blir silt ut i første runde hvis du ikke har de egenskapene vedkommende ser etter i en partner. Må vel være helt fair det, sånn prioriterer jo kvinner også. Hadde jeg derimot blitt sammen med en mann som begynte å forvente ditt og datt etter at vi allerede var blitt sammen blir det selvsagt noe helt annet, da hadde det vært rett ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De fleste menn i 20-årene er ikke tynne gamere. Gå på et treningsstudio og sjekk fysikken til trente menn i 20-årene kontra menn i 40-årene. 20-åringene ser så mye mye bedre ut. 

Jeg er ei dame på 28 og jeg ser ikke på menn over 33. Og dere gamle utgåtte menn på 40 lever i deres egen verden og der kan dere få råtne på rot, alene. Desperate fjols som tror "høy stilling" kan kompensere for høye viker og rynker. 

Anonymkode: 84652...0b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er en av dem som synes småkvaps og bilringer er temmelig usexy på både menn og kvinner, men det er søren meg enda mer usjarmerende å bruke tre timer i uka på å trene muskler hvis du samtidig ikke har tid til å lese bøker og gå på teater. Tre timer i uka er mye, og veldig, veldig kjedelig å bruke tid med folk som har treningssenter som hobby. Det er døllt, det. Hva med å hogge ved eller klatre i fjell i stedet, da får du karakterbyggende aktiviteter samtidig?

Anonymkode: 39924...04e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er en av dem som synes småkvaps og bilringer er temmelig usexy på både menn og kvinner, men det er søren meg enda mer usjarmerende å bruke tre timer i uka på å trene muskler hvis du samtidig ikke har tid til å lese bøker og gå på teater. Tre timer i uka er mye, og veldig, veldig kjedelig å bruke tid med folk som har treningssenter som hobby. Det er døllt, det. Hva med å hogge ved eller klatre i fjell i stedet, da får du karakterbyggende aktiviteter samtidig?

Enda godt man er forskjellige, kunne aldri i livet vært sammen med noen som forventet at jeg skulle bli med på teater.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tre timer i uka er ingenting og sikkert mindre enn du bruker på KG i uka.. 
Du kan ikke klatre i fjell flere ganger i uka, trolig ikke hogge ved heller. Spesielt ikke hvis du bor i byen. Men når du først gjør det så er det fint å faktisk være i form til å ha glede av det. Så det å holde seg i form en en bra ting å bruke tid på. 
Om de er dølle eller ikke kommer helt an på. Folk i god form har gjerne mer overskudd og er flinkere til å prioritere tiden sin. De lever ofte mye morsommere liv med både teater, kulturopplevelser, sosiale sammenkomster osv enn de fleste nettrollene og slappfiskene som "ikke har tid til fysisk fostring" gjør.  

De fleste jeg kjenner som ikke har en fysisk krevende jobb eller fysisk aktivitet som hobby er negative mennesker som ikke "orker" noe som helst og i hvert fall ikke finner glede i aktiviteter som krever at man rører på seg.  
Det har med livsstil og livsinnstilling å gjøre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 21.52):

Jeg runder snart 40. Ikke lenge siden ute av et langtids forhold.

Alltid hatt super selvtillit og alltid vært trygg på meg selv og mitt eget skinn. Men kjenner nå som jeg er klar for å date litt igjen at nye tider gjør meg plutselig usikker.  Jeg er ikke lenger 20. Har barn. Slank men ser ikke lenger ut som "insta perfect".

Hva forventer egentlig menn i dag? Har de forventninger om juicy ass og hofter og nip Tuck? Trodde jeg aldri skulle bli usikker på kroppen min igjen , men kjenner nå at jeg ikke lenger er ung og kan ikke konkurrere med "perfekt" . 

Anonymkode: 58710...e28

Er så flott å høre damer på din alder som faktisk er opptatt av å se bra ut:) Det værste som er er damer som har fått unger og mener dem har gjort sin jobb, blir dvaske og feite, og forventer at menn skal løpe etter dem når singellivet tar dem. "Kvinner finn deres markedsverdi" - Google

Anonymkode: c7773...bc4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...