Gå til innhold

Nye forhold nærmere 40.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kan skjønne hvorfor du er singel 🙄 

Vær deg selv du TS. De aller fleste bryr seg ikke om en 40 åring ser ut som en 40 åring. Så lenge man har livet på stell, er søt på sin måte, sjarm og er hyggelig så kommer du definitivt til å ha draget så det synger etter. 

Anonymkode: a06cf...8eb

Hvorfor skjønner du at han er singel? Kan ikke se at han skrev noe galt. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

«Forventer menn juicy ass» skriver du… nei, aner ikke hva det er, men vi forventer litt klasse og litt intellektuell kapasitet. Med det verdensbildet ditt hadde du ikke vært aktuell.

Trodde folk på vår alder var mer opptatt av å finne noen vi selv liker enn at alle andre skal like rumpa vår.

Anonymkode: cba47...f4c

Jeg er absolutt ikke en mann.  Og syntes det er helt naturlig etter mange år med samme mann at man har noen tanker om hva menn nå liker. Når det er en hel generasjon siden man datet sist. 

Og beskrivelsen av både juicy ass og alt det andre er det jo dere menn selv som ofte trekker frem! Mitt verdensbilde er jo akkurat skapt av menn som sitter trykke likes på idealer vi normale kvinner aldri vil komme i nærheten av uten å betale for det! 

Vil si det er helt naturlig å føle seg usikker når man skal starte på nytt. Og vise seg sårbar og "naken"!

Anonymkode: 58710...e28

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg er absolutt ikke en mann.  Og syntes det er helt naturlig etter mange år med samme mann at man har noen tanker om hva menn nå liker. Når det er en hel generasjon siden man datet sist. 

Og beskrivelsen av både juicy ass og alt det andre er det jo dere menn selv som ofte trekker frem! Mitt verdensbilde er jo akkurat skapt av menn som sitter trykke likes på idealer vi normale kvinner aldri vil komme i nærheten av uten å betale for det! 

Vil si det er helt naturlig å føle seg usikker når man skal starte på nytt. Og vise seg sårbar og "naken"!

Spar deg. Du er så opplagt en mann.

Anonymkode: e3c79...082

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, hvis det er den typen mann du vil ha så er deg jo bare å gi opp eller legge seg under kniven.

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, FrøkenFri said:

Hvorfor skjønner du at han er singel? Kan ikke se at han skrev noe galt. 

"Jeg forventer at du trener styrke" er litt ufyselig.

Anonymkode: d7a6f...bbd

• Liker 4
Skrevet

39, og nylig gått inn i et nytt forhold etter mange år i et dårlig samboerforhold. Mitt tips er bare å være deg selv, slapp av, ikke overtenk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får virkelig håpe at menn ikke har slike forventninger til kvinner som er rundt 40 og når man i tillegg har født barn så kan en ha noen skavanker i forhold til det også.

Vil tro at menn skjønner at kvinner ikke holder seg som en 18-åring etter hvert som tiden går. Om de har litt erfaring så burde de i hvert fall det. Nå mener jeg ikke at man ikke kan se flott ut da også, men det kan jo bli litt heng, rynker og diverse. Det burde man regne med.

Jeg driver ikke og forventer at menn på min alder har kropp som en 20-åring, men at de også kan ha sine skavanker. Jeg bryr meg ikke om det da.

Anonymkode: 837bc...6d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får virkelig håpe at menn ikke har slike forventninger til kvinner som er rundt 40 og når man i tillegg har født barn så kan en ha noen skavanker i forhold til det også.

Vil tro at menn skjønner at kvinner ikke holder seg som en 18-åring etter hvert som tiden går. Om de har litt erfaring så burde de i hvert fall det. Nå mener jeg ikke at man ikke kan se flott ut da også, men det kan jo bli litt heng, rynker og diverse. Det burde man regne med.

Jeg driver ikke og forventer at menn på min alder har kropp som en 20-åring, men at de også kan ha sine skavanker. Jeg bryr meg ikke om det da.

Anonymkode: 837bc...6d4

De fleste voksne menn bryr seg ikke om noen «skavanker» som vitner om et levd liv, det har de aller fleste 40-åringer av begge kjønn. Senk skuldrene og vær deg selv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 14.26):

Jeg skjønner deg godt, dessverre helt normale tanker i det samfunnet vi lever i.

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, hvis det er den typen mann du vil ha så er deg jo bare å gi opp eller legge seg under kniven.

"Den typen mann"? De fleste menn sitter jo og ser storøyd på perfekte kropper, opererte kropper, unge kropper - gjerne i timesvis hver uke. Hadde vi kvinner holdt på slik kan jeg love deg at menn også hadde blitt nervevrak. Mange holder på slik i all hemmelighet, men det er jammen en stor andel som også åpenlyst viser (og skriver) om sine preferanser.

Anonymkode: 5c9fd...436

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Og ikke bruker pushup. Fyren er altså ikke kjent med noe som heter tyngdekraften. Etter 40 har de fleste ikke noen struttepupper, og de fleste bruker pushup-BH for at klærne skal sitte penere. 

Anonymkode: 38127...6d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og ikke bruker pushup. Fyren er altså ikke kjent med noe som heter tyngdekraften. Etter 40 har de fleste ikke noen struttepupper, og de fleste bruker pushup-BH for at klærne skal sitte penere. 

Anonymkode: 38127...6d6

Og de fleste strømpebukser har en viss hold-in-effekt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ditt utseedne som avgjør om du er attraktiv, men din personlighet. Har du god selvtillit, god intelligens og sjarm og godt humør så kan du tiltrekke deg hvem du måtte ønske.

Anonymkode: b0ab3...13a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det forventer jeg (K43) også at partner gjør. Rett og slett fordi det er det som må til for å bevare helsa fremover. Er man 40+ og ikke trener styrke, samt har et fornuftig kosthold signaliserer man jo bare at man ikke bryr seg om egen velferd, og da kan man ikke forvente ta andre skal finne en spesielt attraktiv.

Anonymkode: 8a042...0c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ekte kjærlighet i slutten av 30 årene. Fant en skikkelig bra fyr, ma er mer selvsikker, vet hva man ønsker og finner seg ikke i all mulig dritt man gjorde i begynnelsen av 20 årene. Ønsket meg en badboy i tidlig 20 årene. Nå ve jeg at det finns ekte menn der ute som kan å oppføre seg. 

Anonymkode: 5c483...228

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 23.14):

Troll. Dette våset er åpenbart skrevet av en mann. 

Easy triggered troll hunter..?

Anonymkode: 462d6...80d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo et annet game når en er oppe i årene. Tenker eldre menn ikke bryr seg så mye.

Anonymkode: bb60b...5d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Easy triggered troll hunter..?

Anonymkode: 462d6...80d

Kall meg hva du vil, men jeg synes trolling av dette slaget er temmelig døvt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det forventer jeg (K43) også at partner gjør. Rett og slett fordi det er det som må til for å bevare helsa fremover. Er man 40+ og ikke trener styrke, samt har et fornuftig kosthold signaliserer man jo bare at man ikke bryr seg om egen velferd, og da kan man ikke forvente ta andre skal finne en spesielt attraktiv.

Har man karriere og flere barn - slik kvinner på 40 gjerne har - så er tiden til seriøs styrketrening begrenset altså. I alle fall om man ikke er av typen som dumper barna hos besteforeldre o.l i utide.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo et annet game når en er oppe i årene. Tenker eldre menn ikke bryr seg så mye.

Anonymkode: bb60b...5d6

Vi eldre menn, er bare de samme mennene, som har blitt eldre. Bredden i preferanser har nok økt, men du finner helt klart dem som ønsker match på fysisk form, treningsnivå, seksuell attraktivitet etc.

Anonymkode: 2ea13...1c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har man karriere og flere barn - slik kvinner på 40 gjerne har - så er tiden til seriøs styrketrening begrenset altså. I alle fall om man ikke er av typen som dumper barna hos besteforeldre o.l i utide.

Men å sitte i timevis foran TV/PC har man sikkert tid til 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...