AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Jeg runder snart 40. Ikke lenge siden ute av et langtids forhold. Alltid hatt super selvtillit og alltid vært trygg på meg selv og mitt eget skinn. Men kjenner nå som jeg er klar for å date litt igjen at nye tider gjør meg plutselig usikker. Jeg er ikke lenger 20. Har barn. Slank men ser ikke lenger ut som "insta perfect". Hva forventer egentlig menn i dag? Har de forventninger om juicy ass og hofter og nip Tuck? Trodde jeg aldri skulle bli usikker på kroppen min igjen , men kjenner nå at jeg ikke lenger er ung og kan ikke konkurrere med "perfekt" . Anonymkode: 58710...e28
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Er menn på 40+ perfekte da? De har dvaske kropper som regel. Hvorfor spør du om du er bra nok? Hvorfor ikke rette fokus på om DE er bra nok for deg? Anonymkode: 84652...0b7 16 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Det ordner seg! Bare vær deg selv & møt hyggelig folk og nyt livet. Anonymkode: 3eadb...be3 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg runder snart 40. Ikke lenge siden ute av et langtids forhold. Alltid hatt super selvtillit og alltid vært trygg på meg selv og mitt eget skinn. Men kjenner nå som jeg er klar for å date litt igjen at nye tider gjør meg plutselig usikker. Jeg er ikke lenger 20. Har barn. Slank men ser ikke lenger ut som "insta perfect". Hva forventer egentlig menn i dag? Har de forventninger om juicy ass og hofter og nip Tuck? Trodde jeg aldri skulle bli usikker på kroppen min igjen , men kjenner nå at jeg ikke lenger er ung og kan ikke konkurrere med "perfekt" . Anonymkode: 58710...e28 Jeg (42) ser heller ikke ut som i tjueårene og er på langt nær perfekt. Det jeg forventer er at du holder deg i form, altså at du trener styrke. Ikke bare jogging. Og at du har et fornuftig kosthold og forhold til alkohol (minimalt) siden jeg ikke drikker selv. Jeg forventer at ikke alt med deg er falskt. Altså pushup, hold-in, falskt hår, falske vipper, lip filler osv. Avslutningsvis så kan jeg si at jeg ikke forventer at du skal se ut som en tjueåring! Anonymkode: 2e2b8...204 6 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Da får man ta singel verden med storm da AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg (42) ser heller ikke ut som i tjueårene og er på langt nær perfekt. Det jeg forventer er at du holder deg i form, altså at du trener styrke. Ikke bare jogging. Og at du har et fornuftig kosthold og forhold til alkohol (minimalt) siden jeg ikke drikker selv. Jeg forventer at ikke alt med deg er falskt. Altså pushup, hold-in, falskt hår, falske vipper, lip filler osv. Avslutningsvis så kan jeg si at jeg ikke forventer at du skal se ut som en tjueåring! Anonymkode: 2e2b8...204 Da får man ta singel verden med storm .🔥 Man blir litt farget av SoMe , og selvom jeg er trygg. Så ligger det litt å skurrer bak i 🙈 Anonymkode: 58710...e28 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg runder snart 40. Ikke lenge siden ute av et langtids forhold. Alltid hatt super selvtillit og alltid vært trygg på meg selv og mitt eget skinn. Men kjenner nå som jeg er klar for å date litt igjen at nye tider gjør meg plutselig usikker. Jeg er ikke lenger 20. Har barn. Slank men ser ikke lenger ut som "insta perfect". Hva forventer egentlig menn i dag? Har de forventninger om juicy ass og hofter og nip Tuck? Trodde jeg aldri skulle bli usikker på kroppen min igjen , men kjenner nå at jeg ikke lenger er ung og kan ikke konkurrere med "perfekt" . Anonymkode: 58710...e28 Troll. Dette våset er åpenbart skrevet av en mann. Anonymkode: e3c79...082 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg (42) ser heller ikke ut som i tjueårene og er på langt nær perfekt. Det jeg forventer er at du holder deg i form, altså at du trener styrke. Ikke bare jogging. Og at du har et fornuftig kosthold og forhold til alkohol (minimalt) siden jeg ikke drikker selv. Jeg forventer at ikke alt med deg er falskt. Altså pushup, hold-in, falskt hår, falske vipper, lip filler osv. Avslutningsvis så kan jeg si at jeg ikke forventer at du skal se ut som en tjueåring! Anonymkode: 2e2b8...204 Kan skjønne hvorfor du er singel 🙄 Vær deg selv du TS. De aller fleste bryr seg ikke om en 40 åring ser ut som en 40 åring. Så lenge man har livet på stell, er søt på sin måte, sjarm og er hyggelig så kommer du definitivt til å ha draget så det synger etter. Anonymkode: a06cf...8eb 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Er menn på 40+ perfekte da? De har dvaske kropper som regel. Hvorfor spør du om du er bra nok? Hvorfor ikke rette fokus på om DE er bra nok for deg? Anonymkode: 84652...0b7 Fordi dere kvinner mener jo selv at dere ikke går for utseende. Så hvorfor skulle det bety noe? Dessuten de menn på 40+ som er attraktive har som regel allerede en 9-10 dame eller så drar de seg digge jenter i 20-årene. Så TS har et poeng. Hun kan mildt sagt ikke forvente seg kremen. Anonymkode: dc4f0...955 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan skjønne hvorfor du er singel 🙄 Vær deg selv du TS. De aller fleste bryr seg ikke om en 40 åring ser ut som en 40 åring. Så lenge man har livet på stell, er søt på sin måte, sjarm og er hyggelig så kommer du definitivt til å ha draget så det synger etter. Anonymkode: a06cf...8eb Så dette var for heftige forventinger for deg? 😂 Anonymkode: 2e2b8...204 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fordi dere kvinner mener jo selv at dere ikke går for utseende. Så hvorfor skulle det bety noe? Dessuten de menn på 40+ som er attraktive har som regel allerede en 9-10 dame eller så drar de seg digge jenter i 20-årene. Så TS har et poeng. Hun kan mildt sagt ikke forvente seg kremen. Anonymkode: dc4f0...955 Såklart betyr menns utseende mye. Vil si det betyr mest. Alle studier viser at kvinner fokuserer på mannens utseende. Hva kvinner sier er ikke det samme som det vi mener. Det er ingen normaltfungerende kvinner i 20-årene som velger 40-årige gubber fremfor friske menn i 20-årene. Så værsågodt og ta til takke med de psykiatriske kasusene. Menn i 40-årene er uansett ikke kremen og det vet jo alle. Bortsett fra en liten prosentandel av de NARSISSISTISKE mennene i 40-årene, som mangler selvinnsikt. Du er muligens i den gruppa. Anonymkode: 84652...0b7 7 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Jeg har også blitt singel som 42... opprettet datingprofil.. og må si utvalget er noe dårligere enn for 15 år siden... Anonymkode: 81462...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så dette var for heftige forventinger for deg? 😂 Anonymkode: 2e2b8...204 At en mann prøver å kontrollere en dame på den måten er jo ett gigantisk rødt flagg. Anonymkode: a06cf...8eb 6 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 Skal mannen forvente en perfekt dame, så er han vel perfekt selv slik at han ikke skjønner at cellulitter og kroppshår eksisterer. Husker da jeg var 38 og fikk ny kjæreste. Jeg spøkte med at jeg ville ha lyset av så han ikke skulle miste lysten på meg når han så at jeg ikke var perfekt. Han så dumt på meg og sa at ingen er jo perfekt og at han ikke forventer noe retusjert plakatdame. Ikke er han ute etter noe treningsnarkoman heller som ikke hadde tid til hverken kjæreste eller unger. Han ville rett og slett ha en normal jente. Jeg har fått mye bedre selvtillit med han, enn med eksen som maste hele tiden om at jeg måtte trene mye. Anonymkode: b584a...bd8 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 «Forventer menn juicy ass» skriver du… nei, aner ikke hva det er, men vi forventer litt klasse og litt intellektuell kapasitet. Med det verdensbildet ditt hadde du ikke vært aktuell. Trodde folk på vår alder var mer opptatt av å finne noen vi selv liker enn at alle andre skal like rumpa vår. Anonymkode: cba47...f4c 3 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Skrevet 31. desember 2022 Jeg er 36 år og fikk ny kjæreste for 2 år siden. Jeg har små bryster som ble enda mindre etter siste ammeperiode, og som enslig forsørger har jeg ikke tid til å trene mye. Utseendemessig er jeg helt gjennomsnittlig, men kan sminke og style meg opp noe. Hadde absolutt ingen problem med manglende interesse fra menn; snarere tvert imot. Dette ordner seg TS ❤️ Anonymkode: 073b1...864 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #16 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): At en mann prøver å kontrollere en dame på den måten er jo ett gigantisk rødt flagg. Anonymkode: a06cf...8eb Hvordan er dette kontrollerende? Dette er det jeg ser etter, som betyr at hun allerede oppfyller forventningene når jeg treffer henne. Prøver på ingen måte å forandre noen. Anonymkode: 2e2b8...204 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #17 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trodde folk på vår alder var mer opptatt av å finne noen vi selv liker enn at alle andre skal like rumpa vår. Til og med i vår alder, er kroppslig tiltrekning en stor del av hele bildet. Så å lure på hva man selv må bringe til bords, for å få de man liker, synes jeg er helt forståelig. Anonymkode: 2ea13...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Til og med i vår alder, er kroppslig tiltrekning en stor del av hele bildet. Så å lure på hva man selv må bringe til bords, for å få de man liker, synes jeg er helt forståelig. Anonymkode: 2ea13...1c2 Utseende, utstråling - ja. Som en del av en helhet. Men en voksen dame som snakker om «jucy ass» og sammenlikner seg med insta-babes er totalt turn-off. Anonymkode: cba47...f4c 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #19 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Utseende, utstråling - ja. Som en del av en helhet. Men en voksen dame som snakker om «jucy ass» og sammenlikner seg med insta-babes er totalt turn-off. Anonymkode: cba47...f4c Hun kom jo hit for å bli realitetsorientert, og ikke som en turn on for deg? Anonymkode: 2ea13...1c2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #20 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utseende, utstråling - ja. Som en del av en helhet. Men en voksen dame som snakker om «jucy ass» og sammenlikner seg med insta-babes er totalt turn-off. Anonymkode: cba47...f4c TS er en mann. Anonymkode: e3c79...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå