Gå til innhold

Britney Spears


Fremhevede innlegg

Skrevet
Holger Pan skrev (19 minutter siden):

Uff. Det er ikke morsomt i det hele tatt å se på dansingen og hva hun har blitt til. Det er så jeg lurer på om vergemålet var det beste for henne mentalt sett likevel. Jeg forstår ikke språket hun "snakker" på Instagram, det hele fremstår som en eneste visuell ordsalat, som sikkert gir mening for henne.

Syns forresten det ser ut som hun har bandasje med veneflon på ett av innleggene?

Håper hun har noen som bryr seg om henne, ikke formuen, i nærheten som følger henne opp.

Pr nå kan det hende at vergemål er det beste, men jeg tror ikke at det i utgangspunktet startet sånn. Og skulle hun hatt nytt vergemål nå, måtte det vært noen helt andre enn faren...

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (49 minutter siden):

Pr nå kan det hende at vergemål er det beste, men jeg tror ikke at det i utgangspunktet startet sånn. Og skulle hun hatt nytt vergemål nå, måtte det vært noen helt andre enn faren...

Enig i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...