-Pusheen- Skrevet 23. juni #621 Skrevet 23. juni Holger Pan skrev (19 minutter siden): Uff. Det er ikke morsomt i det hele tatt å se på dansingen og hva hun har blitt til. Det er så jeg lurer på om vergemålet var det beste for henne mentalt sett likevel. Jeg forstår ikke språket hun "snakker" på Instagram, det hele fremstår som en eneste visuell ordsalat, som sikkert gir mening for henne. Syns forresten det ser ut som hun har bandasje med veneflon på ett av innleggene? Håper hun har noen som bryr seg om henne, ikke formuen, i nærheten som følger henne opp. Pr nå kan det hende at vergemål er det beste, men jeg tror ikke at det i utgangspunktet startet sånn. Og skulle hun hatt nytt vergemål nå, måtte det vært noen helt andre enn faren... 6
Holger Pan Skrevet 23. juni #622 Skrevet 23. juni -Pusheen- skrev (49 minutter siden): Pr nå kan det hende at vergemål er det beste, men jeg tror ikke at det i utgangspunktet startet sånn. Og skulle hun hatt nytt vergemål nå, måtte det vært noen helt andre enn faren... Enig i det.
MalloryK Skrevet 10. juli #623 Skrevet 10. juli https://www.tmz.com/2026/07/10/britney-spears-sticks-body-out-car-sunroof-while-on-freeway/ Med puppen ute igjen i butikken https://www.tmz.com/photos/2026/07/10/britney-spears-through-the-roof/
-Pusheen- Skrevet 10. juli #624 Skrevet 10. juli MalloryK skrev (1 minutt siden): https://www.tmz.com/2026/07/10/britney-spears-sticks-body-out-car-sunroof-while-on-freeway/ Med puppen ute igjen i butikken https://www.tmz.com/photos/2026/07/10/britney-spears-through-the-roof/ Huff, noen burde redde henne fra seg selv. Stakkars. 1
MalloryK Skrevet 1. august #625 Skrevet 1. august Vrææl. Nå er hun tilbake med puppene ute på IG. Den ene videoen når hun jokker som en hund på gulvet mens en fyr støvsuger i bakgrunnen er nesten surrealistisk 3
MalloryK Skrevet 1. august #627 Skrevet 1. august Hun er bipolar og ruser seg med piller og alkohol. Det er fakta. Men jeg skjønner bare ikke at hun er oppegående nok til å legge ut disse videoene? Hun redigerer og legger til tekst (som regel helt uforstående tekst vel og merke) Er det noe psykose og hun tror at disse videoene er sexy? Hva foregår egentlig i hodet til en person som er så bortreist? 2 1
CandyKrush Skrevet 1. august #628 Skrevet 1. august MalloryK skrev (8 timer siden): Hun er bipolar og ruser seg med piller og alkohol. Det er fakta. Men jeg skjønner bare ikke at hun er oppegående nok til å legge ut disse videoene? Hun redigerer og legger til tekst (som regel helt uforstående tekst vel og merke) Er det noe psykose og hun tror at disse videoene er sexy? Hva foregår egentlig i hodet til en person som er så bortreist? Tror det handler om at hun har vært såpass undertrykket, det er en del av hennes frigjøringsprosess.
MalloryK Skrevet 3. august #630 Skrevet 3. august Ny video nå. Lurer på hva som egentlig hun ser eller tenker når hun legger ut sånt. Tror hun det er sexy? 1
Lesehest_hage Skrevet 3. august #631 Skrevet 3. august MalloryK skrev (8 minutter siden): Ny video nå. Lurer på hva som egentlig hun ser eller tenker når hun legger ut sånt. Tror hun det er sexy? Det der var utrolig sprøtt!?
Kristine79 Skrevet 3. august #632 Skrevet 3. august CandyKrush skrev (På 1.8.2026 den 23.08): Tror det handler om at hun har vært såpass undertrykket, det er en del av hennes frigjøringsprosess. Er du rar? Dette er alvorlig psykisk sykdom og rus. 4 3
Margit777 Skrevet tirsdag kl. 11:40 #633 Skrevet tirsdag kl. 11:40 Kristine79 skrev (14 timer siden): Er du rar? Dette er alvorlig psykisk sykdom og rus. Ja. Tror også det. Selvmedisinering. 1
Wald86 Skrevet tirsdag kl. 12:05 #634 Skrevet tirsdag kl. 12:05 Før ravet denne typen psykisk syke gatelangs. Noen pekte og lo, men de ble som regel tatt hånd om av folk som forsto at de trenger omsorg. Nå legger de det ut på nett, i sin desperate jakt på kjærlighet og omsorg, der de har forsøkt alt, men ender opp med å ty til oppførsel som skaper sjokk og forakt. Og de tjener på det. Men de som tjener mest er media og tech gigantene. Vi ser det samme skje her. 1 2
-Pusheen- Skrevet tirsdag kl. 16:59 #635 Skrevet tirsdag kl. 16:59 MalloryK skrev (20 timer siden): Ny video nå. Lurer på hva som egentlig hun ser eller tenker når hun legger ut sånt. Tror hun det er sexy? Bisarr video.
Lorieen Skrevet tirsdag kl. 17:54 #636 Skrevet tirsdag kl. 17:54 Vergemålet burde aldri vært opphevet, faren burde vært fjernet som verge og en nøytral person burde vært oppnevnt istedet. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå