-Pusheen- Skrevet fredag kl. 16:07 #581 Skrevet fredag kl. 16:07 Lush skrev (54 minutter siden): Nå har hun faktisk sjekket inn på rehab! Så det som har sett ut som rusmisbruk ser ut til å ha stemt ganske greit. https://www.bbc.com/news/articles/ckgw8dy08m9o Håper hun får hjelp, og er mottakelig for det. 1 2
Lush Skrevet fredag kl. 16:27 #582 Skrevet fredag kl. 16:27 -Pusheen- skrev (17 minutter siden): Håper hun får hjelp, og er mottakelig for det. Ja hun har vel vært innlagt på rehab mer enn par ganger dessverre.... jeg har også lest at jo flere ganger folk havner på rehab, desto større sjanse er det for at de kommer tilbake. Forferdelig trist å se hvordan hun har det. Hun har aldri hatt sjansen til et normalt liv. Det er vondt å se på konsekvensene av det. Ekstrem isolasjon og konstant overvåking hadde tatt knekken på et voksent menneske. Ingen er skapt for berømmelse. Hjernene våre er ikke utviklet for den konstante feedback-loopen som kjendisene utsettes for. 1 3 1
-Pusheen- Skrevet fredag kl. 17:09 #583 Skrevet fredag kl. 17:09 Lush skrev (42 minutter siden): Ja hun har vel vært innlagt på rehab mer enn par ganger dessverre.... jeg har også lest at jo flere ganger folk havner på rehab, desto større sjanse er det for at de kommer tilbake. Forferdelig trist å se hvordan hun har det. Hun har aldri hatt sjansen til et normalt liv. Det er vondt å se på konsekvensene av det. Ekstrem isolasjon og konstant overvåking hadde tatt knekken på et voksent menneske. Ingen er skapt for berømmelse. Hjernene våre er ikke utviklet for den konstante feedback-loopen som kjendisene utsettes for. Jeg føler så sinnssykt med henne💔 2
LullaSkrulla Skrevet 23 timer siden #584 Skrevet 23 timer siden Jeg mener jeg leste en gang at hun har dissosiativ lidelse, er det noen som vet om det stemmer? Om hun har det og ikke går i traumeterapi, vil det vel knapt hjelpe med rehab alene, dessverre. Håper uansett at hun får god hjelp og blir tatt godt vare på og kommer seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå