AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 Har dere noen gang opplevd at et fremmed menneske utstråler en positiv god energi som virkelig treffer deg? Jeg hadde en sånn opplevelse på toget. Et tog fylt med julestress, store kofferter overalt, og utålmodige barn som vrælet og herjet rundt. Der satt en dame med en stor hund som lå på gulvet ved bena hennes. Både hun og hunden var merkverdig rolige. De satt i "skuddlinjen" kan du si, med en småbarnsfamilie rett bak seg i fullstendig kaos, hvor leker ble kastet rundt og barna greide ikke sitte rolig. Jeg satt egentlig bare å ventet på at den hunden skulle klikke, da det var en rase som jeg forbinder med aggresjon. Men hunden forholdt seg hele tiden helt rolig og lå fint og trofast ved sin eiers ben, den kikket av og til nysgjerrig opp på de bråkete ungene, før den la hodet sitt ned på gulvet igjen. Damen fikk en tlf, hvor jeg hørte hun hadde problemer med å høre hva den i andre enden sa. Men også her var hun rolig og behagelig. Stemmen hennes var myk og rolig, tålmodig. Jeg vet ikke hvordan det er mulig. Men jeg som fort lar meg stresse og som ofte synes kollektiv transport først og fremst er en ubehagelig affære, følte meg mye mer avslappet av å ha denne ukjente dama og hunden i nærheten av meg. Følte jeg senket skuldrene og at tålmodigheten min steg mange hakk rundt de bråkete ungene. Normalt sett ville jeg desperat funnet meg en annen vogn å sitte i. Men jeg så bort på dama og jeg følte hennes energi la seg rundt meg som et teppe. Gud som jeg skulle ønske jeg hadde en sånn type energi selv. Hvordan klarer folk å være så rolige, tolerante ❤️ Noen som forresten vet om det er mulig å jobbe seg til å bli rolig/balansert som dette, når man i utgangspunktet er en stressa person? 😋 Anonymkode: 38bb4...8bc 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Del Skrevet 30. desember 2022 Ja, det går an å bli rolig og balansert, slik som dette. Fordi man i utgangspungtet er dette, og ikke en stressa person. Å si at man i utgangspunktet er en stressa person, er bare ståstedet ditt akkurat nå, mens balanse er det man drages til. Ergo er det selvfølgelig mulig. Andre klarer det, og du kan bli det. Anonymkode: fd9ea...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Del Skrevet 30. desember 2022 Du ble jo roligere av damen med hund, og dette kom innenfra deg, fordi du valgte å speile henne og ikke stresset rundt. Anonymkode: fd9ea...b8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Del Skrevet 30. desember 2022 Jeg ble rolig og mindre stressa av gjenfortellingen og skildringen din, så takk Man trenger sånne pustepauser Anonymkode: dc36d...a7f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Del Skrevet 30. desember 2022 Dette gjorde meg rolig, bare av å lese om det! Takk for at du delte 😊 Anonymkode: 205bb...5ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Del Skrevet 30. desember 2022 samme her - jeg såg for meg situasjonen og det var en imponerende hendelse å lese om ♥️ Skulle også ønse jeg var som henne Anonymkode: 17982...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå