Gå til innhold

Selskap nyttårsaften


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Da er vi helt motsatt. Jeg tenker vel også at forskjellen her ikke er fra 10 til 30, men fra 4 til 6 eller noe.

For meg er menneskene og samværet det viktigste. God mat og pen borddekning er hyggelig og stas, men det kommer evt i tillegg.

Anonymkode: ddea3...30e

Fra 4 til 6 er nå en ting, da trenger man selvsagt ikke sitte på gulvet. Alle har vel spiseplass/sofaplass til 6, så var nok flere enn det.
 

Men det er ikke alltid sånn at jo flere jo bedre. Maks 4 par for min del - flere enn det blir bare kaos, mye bakgrunnsstøy, veldig oppdelt, mye jobb på noen og lite på andre. Man havner også fort sammen med folk man ikke kjenner og kanskje mistrives med. Jeg tilbringer helst tid med mennesker jeg vet er bra. Heller noen få gode venner enn 50 venner. 

Anonymkode: c3c20...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det bare å si at siden de takket nei valgte du å invitere noen andre. Nå er det fullt, og du har ikke plass til flere.

Kan de eventuelt komme etter maten? Regner med at du skal servere kaker/snacks seinere på kvelden, men til det trenger man ikke så mye plass som til en middag. Hvis du har for lite asjetter/kopper/glass, så spør om å få låne av noen, eller kjøp noen brukt eller på en eller annen billig-butikk.

Anonymkode: e9e1f...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forklart at det er fullt rundt bordet nå. Men at du gjerne vil prøve å få plass til all, men at de da må være forberedt på litt enkel bordsetting. 

Anonymkode: fce82...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...