AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #61 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg vet jo at det han har gjort er jævlig, både mot meg og ungene! Han har jo prøvd å lage batn med meg samtidig som han har hatt ett forhold på siden! Ungene er såret og kei seg, og vi snakker mye om det! At de er uskyldige i alt og ikke skal føle skyld. Men han er jo faren demmes og vil være en del av de resten av livet. Jeg prøver å ikke få de bitre og hatske. Mest sinna er jeg på hun den andre! Som med åpne øyne gikk bevisst etter en gift mann bare fordi han kunne gi henne ett luksusliv! Anonymkode: db391...cbe Hvordan kan han gi henne et luksusliv. Han er jo så blakk, er uten jobb og kan ikke betale barnebidrag. Blir ikke mye luksus av det. HUN er ikke ansvarlig for dette situasjonen. Hun har ingen forpliktelser overfor dere. HAN der imot, har valgt å spille på to hester samtidig. Du trenger ikke å være bitter og innesluttet, selv om du ikke finner deg i å bli tråkket på Anonymkode: cb54e...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #62 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Som med åpne øyne gikk bevisst etter en gift mann bare fordi han kunne gi henne ett luksusliv! Han har jo ingen inntekt, skriver du? Anonymkode: ebe44...3b6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #63 Skrevet 28. desember 2022 Ikke vet jeg! Jeg vet at jeg ikke får bidrag og at hun stadig legger ut turer de er på, ferier og flotte presanger!! Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #64 Skrevet 28. desember 2022 Jeg er heller ikke bitter! Jeg vil bare ha tilbake livet mitt og ha familien samlet ❤️ Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #65 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke vet jeg! Jeg vet at jeg ikke får bidrag og at hun stadig legger ut turer de er på, ferier og flotte presanger!! Anonymkode: db391...cbe Har du søkt nav om bidrag? Anonymkode: cb54e...dd1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #66 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du søkt nav om bidrag? Anonymkode: cb54e...dd1 Ja! Og fikk ikke pga kav inntekt hos han Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #67 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Og fikk ikke pga kav inntekt hos han Anonymkode: db391...cbe Da er det vel han som er lykkejegeren da og lever på hennes penger.... Anonymkode: cb54e...dd1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #68 Skrevet 28. desember 2022 Jeg tror småbarnslivet vårt ble for intens og at han trengte litt spenning. Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #69 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er heller ikke bitter! Jeg vil bare ha tilbake livet mitt og ha familien samlet ❤️ Anonymkode: db391...cbe Du må se på deg og de 4 barna dine som familie. Han vil ikke og bør ikke være en del av din familie mer. Jo fortere du klarer å innse det jo bedre for da kan du prøve komme deg videre. Beste hevn er å vise at du ikke trenger han. Du bør oppsøke hjelp hos en profesjonell for å samle tankene dine så du kan bygge deg et liv uten han eller et savn etter han. Det tyder også på at det er han som er lykkejegeren som løper etter andre med mer penger. Men jeg husker den forrige tråden din og du tok ikke til deg konstruktive råd da heller... Anonymkode: 51ac9...7b5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #70 Skrevet 28. desember 2022 Jeg skjønner fremdeles ikke hva som er galt med å ville være med den man elsker! Ingen har elsket han som meg og ingen vil heller! Gi meg heller konstruktive råd på hvordan få han tilbake! Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #71 Skrevet 28. desember 2022 Han kommer nok ikke tilbake, ikke med det første hvertfall. Og om han ønsker å komme tilbake håper jeg du aldri lar han flytte inn igjen til dere! Anonymkode: feea7...a5a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #72 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg skjønner fremdeles ikke hva som er galt med å ville være med den man elsker! Ingen har elsket han som meg og ingen vil heller! Gi meg heller konstruktive råd på hvordan få han tilbake! Anonymkode: db391...cbe Lukter litt troll her nå. Anonymkode: feea7...a5a 2
PM75 Skrevet 28. desember 2022 #73 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner fremdeles ikke hva som er galt med å ville være med den man elsker! Ingen har elsket han som meg og ingen vil heller! Gi meg heller konstruktive råd på hvordan få han tilbake! Anonymkode: db391...cbe Han lovet å være sammen med deg i gode og onde dager. Han valgte å få 4 barn med deg. Han har valgt å bryte alle løfter og forpliktelser til deg og barna. Det er ingenting du kan gjøre med det. Du må være sterk og bygge opp et nytt liv for deg og barna, og trygge dem med at du er der for dem og det er nok.
Gjest Leight Skrevet 28. desember 2022 #74 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner fremdeles ikke hva som er galt med å ville være med den man elsker! Ingen har elsket han som meg og ingen vil heller! Gi meg heller konstruktive råd på hvordan få han tilbake! Anonymkode: db391...cbe Been there. Og det er steinhardt å innse at han ikke kommer tilbake. Jeg kjempa skikkelig!! Livredd for å være uten han. Og klamret meg til håpet. I ettertid fatter jeg ikke hvilken planet jeg var på. Jeg må ha vært mentalt ustabil!! Og jeg sier bare; kom dere videre i livet fort som fy. Skaff barna hjelp, for slikt kan ta knekken på barn til langt opp i voksen alder. Snakker av erfaring. Jeg tipper at når alt kommer til stykket, så er det viktigst for deg at barna dine har det bra.
Snok1 Skrevet 28. desember 2022 #75 Skrevet 28. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han flyttet umiddelbart inn med ny kjæreste og hennes barn og rett og slett dumpet våre barn. Han skrev for en stund siden foreldreansvaret over på meg og ga beskjed til ungene at han ikke ønsket kontakt med dem. I call bullshit on this. https://osloadvokatene.no/familie/barnefordeling/slik-far-du-foreldreansvaret-alene/?gclid=CjwKCAiA76-dBhByEiwAA0_s9Vu0ilNE-OCuvHCDnBMCrUt4FSM3-1DuyPuXaCq_3aTPliZMYH_IDhoC9WAQAvD_BwE Endret 28. desember 2022 av Snok1 2
Eplejuice123 Skrevet 29. desember 2022 #76 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han var verdens beste pappa 😔 Elsket barna over alt.. Vi var godt igang med å lage ett nytt barn da han vare flyttet. Han må jo være i ett litt øyeblikk der han har mistet hodet. Alla kan trå feil. Jeg spurte jo om noen hadde forslag til meg om hvordan få han til å forstå at det er oss han egentlig ønsker. Anonymkode: db391...cbe Æsj. Dette er en trolletråd. Bare måten du skriver på. Ingen mor/far der den andre parten svikter ungene slik, vil håpe på å få partneren hjem. Nope, dette skurrer. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #77 Skrevet 29. desember 2022 "vi samtidig ser på sisiale medier at kjæresten får Luis Viutton vesker og andre dyre ting." Seriøst? Sitter du OG barna og følger med på slikt på sosiale medier? Anonymkode: a41e0...880
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå