AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #21 Skrevet 28. desember 2022 Han var verdens beste pappa 😔 Elsket barna over alt.. Vi var godt igang med å lage ett nytt barn da han vare flyttet. Han må jo være i ett litt øyeblikk der han har mistet hodet. Alla kan trå feil. Jeg spurte jo om noen hadde forslag til meg om hvordan få han til å forstå at det er oss han egentlig ønsker. Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #22 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var verdens beste pappa 😔 Elsket barna over alt.. Vi var godt igang med å lage ett nytt barn da han vare flyttet. Han må jo være i ett litt øyeblikk der han har mistet hodet. Alla kan trå feil. Jeg spurte jo om noen hadde forslag til meg om hvordan få han til å forstå at det er oss han egentlig ønsker. Anonymkode: db391...cbe Han har ikke bare trådd litt feil… nekter å tro at noen faktisk har så lite selvrespekt som du har selv om alle her er enige om at mannen er et rasshøl Anonymkode: 46525...5ef 6 2
temolitus Skrevet 28. desember 2022 #23 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det eneste de vil er å få pappaen sin tilbake som han var før 😔 det vil vel veie opp for smerten. Han må bare forstå at det er oss han vil ha Anonymkode: db391...cbe Han vil aldri kunne gjøre opp for det enorme sviket han har påført deg og barna. Du er nødt til å komme deg ut av eventyrverden og håpet om at han skal komme tilbake og alt skal bli som normalt igjen, det er bare ekstremt naivt Stå opp for deg selv, og ikke minst ungene dine! 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #24 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var verdens beste pappa 😔 Elsket barna over alt.. Vi var godt igang med å lage ett nytt barn da han vare flyttet. Han må jo være i ett litt øyeblikk der han har mistet hodet. Alla kan trå feil. Jeg spurte jo om noen hadde forslag til meg om hvordan få han til å forstå at det er oss han egentlig ønsker. Anonymkode: db391...cbe Tenker at du må søke hjelp, du er jo helt virkelighetsfjern. Skjønner at det er kjipt altså, men hallo i luken. Dere har 4 barn, han har skrevet foreldreansvaret over på deg og sagt han ikke vil ha noe med NOEN av dere å gjøre, og her lever du i tidenes rosa fantasiboble om at det er DERE han vil ha? Åpenbart vil han ikke det, og ombestemmer han seg om et par år, så håper jeg for guds skyld at du ber han reise dit peppern gror, fy søren. Anonymkode: 3502f...315 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #25 Skrevet 28. desember 2022 Jeg skjønner dere syntes jeg er naiv 😔 men hvordan slutte å elske noen?? Ungene også, de sender han små meldinger hvor de forteller hvor mye de elsker og trenger han.. betyr ikke det noe?? Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #26 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner dere syntes jeg er naiv 😔 men hvordan slutte å elske noen?? Ungene også, de sender han små meldinger hvor de forteller hvor mye de elsker og trenger han.. betyr ikke det noe?? Anonymkode: db391...cbe Det betyr ikke noe for HAN. Det må du innse. Selv om du elsker han så må du klare å tenke litt. Anonymkode: 46525...5ef 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #27 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner dere syntes jeg er naiv 😔 men hvordan slutte å elske noen?? Ungene også, de sender han små meldinger hvor de forteller hvor mye de elsker og trenger han.. betyr ikke det noe?? Anonymkode: db391...cbe De sender han meldinger om at de elsker han å trenger han, likevel gir han totalt faen? Det betyr at han bokstavelig talt kan råtne alene, og du burde krysse fingrene for at nye dama ser hva slags ekkelt krek han er. Anonymkode: 3502f...315 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #28 Skrevet 28. desember 2022 Det er jo hun som er det ekle kreket, som går etter en mann som har familie kun fordi hun trenger en far til sitt barn!?! Greit å plassere skylden der den hører hjemme tenker jeg. Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #29 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo hun som er det ekle kreket, som går etter en mann som har familie kun fordi hun trenger en far til sitt barn!?! Greit å plassere skylden der den hører hjemme tenker jeg. Anonymkode: db391...cbe 🤦🏼♀️ nå klarer jeg ikke å tro på deg lenger Anonymkode: 46525...5ef 14
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #30 Skrevet 28. desember 2022 Tro hva du vil! Jeg kjemper ihvertfall for fremtiden til meg og mine barn!!! Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #31 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo hun som er det ekle kreket, som går etter en mann som har familie kun fordi hun trenger en far til sitt barn!?! Greit å plassere skylden der den hører hjemme tenker jeg. Anonymkode: db391...cbe Hahahahahaha, nei vettu hva 😂 kos deg i sorgen sier jeg bare. Med den tankegangen din er det faktisk ekstra synd på barna dine. Snakk om å være blåøyd Anonymkode: 3502f...315 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #32 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tro hva du vil! Jeg kjemper ihvertfall for fremtiden til meg og mine barn!!! Anonymkode: db391...cbe Nei, du kjemper for at barna skal lære at det er greit å la noen tråkke på dem, for mamma skal hvertfall ikke gjøre noe annet enn å unnskylde oppførselen Anonymkode: 46525...5ef 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #33 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tro hva du vil! Jeg kjemper ihvertfall for fremtiden til meg og mine barn!!! Anonymkode: db391...cbe Og fremtiden til deg og dine barn legger du i et ekkelt krek sine hender ? Ærlig talt, dette må være en spøk. Anonymkode: 3502f...315 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #34 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jo hun som er det ekle kreket, som går etter en mann som har familie kun fordi hun trenger en far til sitt barn!?! Greit å plassere skylden der den hører hjemme tenker jeg. Anonymkode: db391...cbe Hun satte vel ikke en pistol mot hodet hans og tvang han til å flytte? Hun har sikkert ikke låst han inne heller. Det er jo HAN som er det ekle kreket her, så legg skylden på det kreket og ikke på henne. Anonymkode: 9dba3...60e 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #35 Skrevet 28. desember 2022 Har han dummet seg ut? Ja.. kan det tilgis? Ja, med tiden! HUN visste jo han var gift! Jeg prøvde å snakke med henne, be på mine knør om å finne noen andre. Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #36 Skrevet 28. desember 2022 1. slett og blokker far på alle sosiale medier. 2. far har tatt sine valg. Helt jævlige valg riktignok, men når han t.o.m har skrevet fra seg foreldreansvaret, så er det et veldig tydelig tegn på at han ikke vil ha noe med barna å gjøre. Har ikke hørt om noen som har tatt det drastiske grepet, selv om jeg vet om mange fedre (min egen inkludert) som ikke ønsker kontakt med biologiske barn etter at han har funnet seg ny samboer med barn (eventuelt fått barn med henne). Det du som mor kan gjøre, er å skaffe barna dine psykisk helsehjelp. Det er helt grusomt vondt for barn å bli avvist av faren sin på den måten. I ettertid har jeg selv sett at jeg burde ha fått psykisk helsehjelp etter at min far avviste meg mens jeg enda var ungdom. Det var først i voksen alder at jeg fikk hjelp, men det kunne ført til en bedre ungdomstid om jeg fikk hjelp tidligere. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det eneste de vil er å få pappaen sin tilbake som han var før 😔 det vil vel veie opp for smerten. Han må bare forstå at det er oss han vil ha Anonymkode: db391...cbe Jeg tror også du bør få hjelp selv også. Innstillingen din vil ikke gjøre det enklere for barna å komme over sviket til faren. Han har tross alt tatt aktive grep her for å ikke ha noe med barna å gjøre (fraskrevet seg foreldreansvar), så han kan knapt vise tydeligere at han overhodet ikke vil ha noe som helst med hverken deg eller barna å gjøre. For ved å fraskrive seg foreldreansvaret slipper han å måtte ha kontakt med deg i forhold til pass, bankkort, vipps, bank-id osv. Jeg skjønner at det er vondt og vanskelig for deg å innse, og derfor bør du få hjelp. Anonymkode: 1a2bf...ea2 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #37 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har han dummet seg ut? Ja.. kan det tilgis? Ja, med tiden! HUN visste jo han var gift! Jeg prøvde å snakke med henne, be på mine knør om å finne noen andre. Anonymkode: db391...cbe Hjelpes… greit. Du har allerede valgt å være en person som lar seg bli behandlet som dritt. Kos deg videre. Anonymkode: 46525...5ef 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #38 Skrevet 28. desember 2022 Håper virkelig du har ordnet så han må betale barnebidrag for barna. Kan ikke være så lite når det er snak om 4 barn. Så kan ikke skjønne at han har så god råd til å kjøpe div til den nye. Denne mannen ville jeg ikke hatt tilbake Har dere vært til mekling. Kan ikke skjønne at en vare dropper barna sine Anonymkode: 15e6c...abb 2
Luckiness Skrevet 28. desember 2022 #39 Skrevet 28. desember 2022 Du gir trolig barna dine store forhåpninger om at han kommer tilbake hvis dere bare klarer å overbevise ham (gjøre noe riktig). Dette ødelegger barna. Du er med på å ødelegge dem. Få dem til å tro at hvis de gjør alt for å få ham tilbake så kommer det til å skje. Altså de kommer til å bli så såret og skuffet når de etterhvert innser at det ikke skjer. Og når de innser hvor utrolig egoistisk faren er. En far som faktisk overhode ikke bryr seg om dem. Verken deg eller barna. Du bør skaffe kyndig hjelp både til deg og barna. Og la barna få snakke med helsesykepleier, psykolog eller noe for å forebygge negative følelser om seg selv som kan komme i senere tid etter dette. Samt du må få hjelp til hvordan å takle denne opplevelsen uten at det går utover barna mer enn det allerede har gjort. Ja, faren er et rasshøl som ikke vil ha noe med barna å gjøre. Men du må faktisk håndtere dette som en fornuftig voksen. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #40 Skrevet 28. desember 2022 Han har visst ikke noe inntekt, så bidrag og penger ser vi lite til. Men penger er ikke det viktigste her!! Barna er viktigst. Vi vet han elsker oss. Han trenger bare litt hjelp til å innse det. Man får ikke 4 barn, planlegger et 5, stort bryllup, fremtidsplaner om hus og flytting utenlands om man ikke er seriøs vel?? Anonymkode: db391...cbe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå