Gå til innhold

Egoistisk barnefar.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du må gå videre og du må hjelpe dine barn videre. De har bare deg nå. Far er en slask. Det tok bare litt tid før han viste sitt virkelige jeg. Han kommer ikke tilbake. Du må oppsøke hjelp for barna sin skyld. Det er ikke bra for dem, å ha en mor som sitter fast i fortiden. 

Anonymkode: cb54e...dd1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har visst ikke noe inntekt, så bidrag og penger ser vi lite til. Men penger er ikke det viktigste her!! Barna er viktigst. Vi vet han elsker oss. Han trenger bare litt hjelp til å innse det. Man får ikke 4 barn, planlegger et 5, stort bryllup, fremtidsplaner om hus og flytting utenlands om man ikke er seriøs vel??

Anonymkode: db391...cbe

Du trenger hjelp av psykolog eller noe 

Anonymkode: 46525...5ef

• Liker 2
Skrevet

Tror du bare skal la han være, vis at du klarer deg selv.

Nå veit han at han bare kan komme tilbake om dette feiler.  Ikke send mld eller ta kontakt

Anonymkode: 15e6c...abb

Skrevet

Han skal få lov til å jobbe for det først ja 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er jo hun som er det ekle kreket, som går etter en mann som har familie kun fordi hun trenger en far til sitt barn!?! Greit å plassere skylden der den hører hjemme tenker jeg. 

Dette blir for dumt. Hun er kanskje et krek, men det er han som har brutt alle løfter og forpliktelser fordi han luktet fi... Hun hadde ingen forpliktelser mot dere. Det var det han som hadde, bare han, ingen andre. Og han tok rennafart og dreit på deg og ungene og alt dere hadde sammen. 

Bortsett fra at dette ikke er sant, da, og at du er et troll. :) 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

🤦🏼‍♀️

nå klarer jeg ikke å tro på deg lenger 

Det der spikret det ganske greit, ikke sant? :D 

Anonymkode: 66b6a...755

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han skal få lov til å jobbe for det først ja 😉

For det tror du han gidder når det var så enkelt for han å bare dra. Ærlig talt. Du tror virkelig han savner dere? 

Skrevet

Mener ikke å virke ufølsom, men hvis jeg på liv og død må gjette om denne historien er ekte eller ikke måtte jeg ha gått for ikke.

Sier bare at det hele virker uvirkelig. Om jeg tar feil, beklager jeg dypt.

Og er alt sant, må du for alt i verden styre barna dine bort fra dette menneske. 

Og hold deg selvfølgelig langt unna du også, uansett hvor vondt det måtte være.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg kalles troll?? Og blir mistrodd? Hva er vitsen med et kvinneforum om nan ikke kan søke støtte og råd?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg kalles troll?? Og blir mistrodd? Hva er vitsen med et kvinneforum om nan ikke kan søke støtte og råd?? 

Fordi det du driver med er destruktivt for barna dine 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har visst ikke noe inntekt, så bidrag og penger ser vi lite til. Men penger er ikke det viktigste her!! Barna er viktigst. Vi vet han elsker oss. Han trenger bare litt hjelp til å innse det. Man får ikke 4 barn, planlegger et 5, stort bryllup, fremtidsplaner om hus og flytting utenlands om man ikke er seriøs vel??

Trur du skal finne den beste psykologen i Norge for det behøver du virkelig.

Anonymkode: b25c2...115

• Liker 1
Skrevet

Når hverdagen kommer for fult, så kanskje han angrer. En eller annen gang vil han nok angre med tanke på barna. Den dagen er det opp til barna om de  tilgir eller ikke. Forholdet vil nok aldri bli bra. For din del håper jeg du ser fremover og ikke bakover. Den veien håper jeg du aldri vil gå igjen. 

Anonymkode: 0749d...48d

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har skrevet her inne før om faren til mine 4 barn, som ut av det blå etter ca 15 år ville skilles og flytte. Han flyttet umiddelbart inn med ny kjæreste og hennes barn og rett og slett dumpet våre barn. Han skrev for en stund siden foreldreansvaret over på meg og ga beskjed til ungene at han ikke ønsket kontakt med dem. De er i alderen 3-14. De er naturligvis knust og forstår ikke hvorfor han ikke vil ha de lenger. Det eneste de ønsker er å få papoaen tilbake igjen, helst uten ny-kjæreste og barnet hennes. Ikke en julehilsen, ikke en gave, mens vi samtidig ser på sisiale medier at kjæresten får Luis Viutton vesker og andre dyre ting. Han er faren til barna mine og min store kjærlighet.. Noen her som har noen tips til hvordan få ham tilbake til oss? Jeg føler jeg har prøvd alt 😔

Skit i ham! Han fortjener ikke deg eller barna. 

Anonymkode: ef82e...0c4

Skrevet

Mulig de venter barn sammen da…

Anonymkode: 815ee...d68

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig de venter barn sammen da…

Anonymkode: 815ee...d68

Er nok gravid med tvillinger allerede. Og han overfører alle sine verdier til forloveden for å unnslippe farsarv

Anonymkode: 22096...d65

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På grunn av ordvalget ditt, måten du legger fram «problemet» på og overdrivelsene (ingen form for sinne eller bitterhet, karikatur-hets av den nye), selvmotsigelser (han har ingen penger, men gir dyre vesker og gaver til den nye kjæresten), ungene har ingen sinne eller bitterhet overfor far (!!) og kort sagt. 

Du har fått masse råd, forøvrig, og de kan sammenfattes som: Oppsøk hjelp, dropp dritten og få litt selvrespekt. 

Anbefaler også å lære ungene at det er bra å bli både sinna og nekte videre kontakt med folk som tråkker på dem. 

Anonymkode: 19393...7d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Klart jeg har vært og er sinna. Men nå har det gått en stund og jeg savner han og livet vi hadde sammen. Må man være ufin og slem for å be om råd her?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Klart jeg har vært og er sinna. Men nå har det gått en stund og jeg savner han og livet vi hadde sammen. Må man være ufin og slem for å be om råd her?

Du har fått rådene du trenger, bare ikke de du vil høre, og de tviler jeg på at du får.

Anonymkode: 3502f...315

• Liker 2
Skrevet

Det må da være noen som har vært i samme situasjon! Hva gjorde de??

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det må da være noen som har vært i samme situasjon! Hva gjorde de??

De har gått videre. Det er ingen med vett i behold som går tilbake til sånne "slasker" Han har gjort det en gang, han kan fint finne på å gjøre det en gang til. Han har jo vist tydelig for hans prioriteringsliste ligger

Først meg selv og så meg selv, og er det noe igjen, så tar jeg jammen det og!

Det er ingen som er tjent med å leve med sånne menn. Egentlig er du heldig som slapp unna! 

Anonymkode: cb54e...dd1

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet jo at det han har gjort er jævlig, både mot meg og ungene! Han har jo prøvd å lage batn med meg samtidig som han har hatt ett forhold på siden! Ungene er såret og kei seg, og vi snakker mye om det! At de er uskyldige i alt og ikke skal føle skyld. Men han er jo faren demmes og vil være en del av de resten av livet. Jeg prøver å ikke få de bitre og hatske. Mest sinna er jeg på hun den andre! Som med åpne øyne gikk bevisst etter en gift mann bare fordi han kunne gi henne ett luksusliv! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...