AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Jeg har skrevet her inne før om faren til mine 4 barn, som ut av det blå etter ca 15 år ville skilles og flytte. Han flyttet umiddelbart inn med ny kjæreste og hennes barn og rett og slett dumpet våre barn. Han skrev for en stund siden foreldreansvaret over på meg og ga beskjed til ungene at han ikke ønsket kontakt med dem. De er i alderen 3-14. De er naturligvis knust og forstår ikke hvorfor han ikke vil ha de lenger. Det eneste de ønsker er å få papoaen tilbake igjen, helst uten ny-kjæreste og barnet hennes. Ikke en julehilsen, ikke en gave, mens vi samtidig ser på sisiale medier at kjæresten får Luis Viutton vesker og andre dyre ting. Han er faren til barna mine og min store kjærlighet.. Noen her som har noen tips til hvordan få ham tilbake til oss? Jeg føler jeg har prøvd alt 😔 Anonymkode: db391...cbe 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Du og barna er verdt så mye mer en det der! Anonymkode: 45ff1...d4a 8 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Han kommer ikke tilbake. Å nå har han knust tilliten til barna for alltid. De vil aldri kunne stole på at han ikke gjør det samme igjen. Tenker det kan lønne seg å snakke med noen profesjonelle om dette (både du og barna) for å takle dette. Anonymkode: 46525...5ef 13 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Jeg tror fortsatt på at alt vi lovet hverandre betyr noe, og at når spenningen er over så kommer han tilbake.. Ungene har snakket med fvkontoret, som sier at de har rett til å føle som de gjør. Er det noe løsning å oppsøke far og snakke med han? Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har skrevet her inne før om faren til mine 4 barn, som ut av det blå etter ca 15 år ville skilles og flytte. Han flyttet umiddelbart inn med ny kjæreste og hennes barn og rett og slett dumpet våre barn. Han skrev for en stund siden foreldreansvaret over på meg og ga beskjed til ungene at han ikke ønsket kontakt med dem. De er i alderen 3-14. De er naturligvis knust og forstår ikke hvorfor han ikke vil ha de lenger. Det eneste de ønsker er å få papoaen tilbake igjen, helst uten ny-kjæreste og barnet hennes. Ikke en julehilsen, ikke en gave, mens vi samtidig ser på sisiale medier at kjæresten får Luis Viutton vesker og andre dyre ting. Han er faren til barna mine og min store kjærlighet.. Noen her som har noen tips til hvordan få ham tilbake til oss? Jeg føler jeg har prøvd alt 😔 Anonymkode: db391...cbe Hvor er selvrespekten din? Du kan ikke i fullt alvor mene at du hadde tatt tilbake en sånn mann om han ombestemte seg? Han har vist med all mulig tydelighet hvor lite pålitelig han er, og hvor lite verdig han er din kjærlighet. Og barnas, for den saks skyld, men der blir det jo en del andre hensyn å ta. Anonymkode: 66b6a...755 15 1 6
Eva-Lena Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Han har selv valgt dette og fortjener ikke en eneste tanke fra dere. Blokker han og evt andre på some, så slipper dere å se hva de driver med. Du får ikke endret han uansett hvor mye du prøver. Jeg snakker av erfaring hvor min eks også dumpet våre barn. Det var mange som prøvde å snakke fornuft til han, men de bare skviset han ut av livet sitt. Ha en real prat med barna og si at det ikke er deres skyld og at pappa har valgt dette selv. Det tar tid å komme over sånt, men vær 100% ærlig med barna, så de ikke behøver å leve i ett håp om at han endrer mening snarlig. Jeg vet så inderlig godt hvor vondt dette er og kan bare si at dere må bare finne tilbake til en normal hverdag uten den egoisten. Send meg mld om du lurer på noe 😊 4 3 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror fortsatt på at alt vi lovet hverandre betyr noe, og at når spenningen er over så kommer han tilbake.. Ungene har snakket med fvkontoret, som sier at de har rett til å føle som de gjør. Er det noe løsning å oppsøke far og snakke med han? Anonymkode: db391...cbe Det betyr tydeligvis null og niks for ham. Og jo før du innser det jo bedre. Men du er forsåvidt så selvutslettende og virkelighetsfjern at jeg ikke helt klarer å tro på at dette er sant. Anonymkode: 66b6a...755 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror fortsatt på at alt vi lovet hverandre betyr noe, og at når spenningen er over så kommer han tilbake.. Ungene har snakket med fvkontoret, som sier at de har rett til å føle som de gjør. Er det noe løsning å oppsøke far og snakke med han? Anonymkode: db391...cbe Han gir jo faen. Vil du virkelig være den desperate dama som trygler han om å komme tilbake til det livet han kastet fra seg uten å blunke? Anonymkode: 46525...5ef 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 Du må beskytte barna dine, hvis de ønsker å snakke om dette med deg, så må du ikke dekke over for far, men vær ærlig om at du også syntes det er veldig dårlig gjort. Også må dere slutte å vente på at han skal komme tilbake, dere må ta avstand fra han, slutt å følge på sosiale medier, det gjør bare vondt verre. Anonymkode: 2b166...092 6 2
Eva-Lena Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror fortsatt på at alt vi lovet hverandre betyr noe, og at når spenningen er over så kommer han tilbake.. Ungene har snakket med fvkontoret, som sier at de har rett til å føle som de gjør. Er det noe løsning å oppsøke far og snakke med han? Anonymkode: db391...cbe Du må bare glemme hva dere har lovet hverandre. Han vil ikke holde det løftet lenger og er nå sammen med ei annen dame. For alt du vet så gifter de seg og lever lykkelig resten av livet. Min eks giftet seg og ble skilt etter 9-10 år. OM han da skulle kommet til meg og bedt om nytt forsøk så hadde jeg ledd av han. Han er ikke verdt en dritt for meg lenger. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 Vil du virkelig ha tilbake en mann som dumper barna sine?? Anonymkode: f07b4...2a7 4 3
Eva-Lena Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det betyr tydeligvis null og niks for ham. Og jo før du innser det jo bedre. Men du er forsåvidt så selvutslettende og virkelighetsfjern at jeg ikke helt klarer å tro på at dette er sant. Anonymkode: 66b6a...755 Dette er noe jeg også har opplevd og man blir utrolig virkelighetsfjern. Jeg håpet eksen kom tilbake ett helt år. Det var helt jævlig, verste jeg har opplevd faktisk. Nå er det så mange år siden at jeg selv ser hvor «gæern» jeg ble pga han flyttet ut. Dette må bare oppleves for å forstå. 1 5
Andro Skrevet 28. desember 2022 #13 Skrevet 28. desember 2022 Få han tilbake?? Han er jo en giftpil! Hjelp ungene å bearbeide dette, men ikke gi dem håp. Ikke dyrk ham. 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #14 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det betyr tydeligvis null og niks for ham. Og jo før du innser det jo bedre. Men du er forsåvidt så selvutslettende og virkelighetsfjern at jeg ikke helt klarer å tro på at dette er sant. Anonymkode: 66b6a...755 Er vel ikke virkelighetsfjernt å kjempe for det man elsker? Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #15 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er vel ikke virkelighetsfjernt å kjempe for det man elsker? Anonymkode: db391...cbe Hvordan kan du elske noen som behandler BARNA som søppel?? Anonymkode: 46525...5ef 13 1 9
temolitus Skrevet 28. desember 2022 #16 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel ikke virkelighetsfjernt å kjempe for det man elsker? Anonymkode: db391...cbe Jo, når det/den du elsker er villig til å kaste bort og kutte kontakten helt med deg og IKKE MINST barna deres så er det virkelighetsfjernt. Ikke utsett dere for muligheten for at det kan skje igjen dersom han skulle komme krypende tilbake, du har et ansvar for å skåne barna dine for mest mulig smerte her 5 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #17 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel ikke virkelighetsfjernt å kjempe for det man elsker? Anonymkode: db391...cbe Ja, når han svikter sine barn på den måten så er det helt på jordet. Han viser jo hvor jo hvilke «kvaliteter» han har når han utsetter barna sine for dette. Anonymkode: ab127...629 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #18 Skrevet 28. desember 2022 temolitus skrev (Akkurat nå): Jo, når det/den du elsker er villig til å kaste bort og kutte kontakten helt med deg og IKKE MINST barna deres så er det virkelighetsfjernt. Ikke utsett dere for muligheten for at det kan skje igjen dersom han skulle komme krypende tilbake, du har et ansvar for å skåne barna dine for mest mulig smerte her Det eneste de vil er å få pappaen sin tilbake som han var før 😔 det vil vel veie opp for smerten. Han må bare forstå at det er oss han vil ha Anonymkode: db391...cbe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #19 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det eneste de vil er å få pappaen sin tilbake som han var før 😔 det vil vel veie opp for smerten. Han må bare forstå at det er oss han vil ha Anonymkode: db391...cbe Du kødder…. Tror du virkelig på det der? Gud så naiv Anonymkode: 46525...5ef 9 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #20 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det eneste de vil er å få pappaen sin tilbake som han var før 😔 det vil vel veie opp for smerten. Han må bare forstå at det er oss han vil ha Anonymkode: db391...cbe Han må forstå at det er oss han vil ha? Eller er det du som må forstå at han er tidenes rasshøl og du skal aldri la han komme tilbake uansett hva, etter det sviket her. Våkn opp! Anonymkode: 3502f...315 6 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå