Gå til innhold

Hengepupper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har E/F- cup, født to barn - ammet, puppene henger litt, men jeg ELSKER DE! Blir kåt av å se meg selv i speilet naken 😍🤩😆

Når jeg var tenåring ville ALLE jentene ha store pupper, og store pupper henger jo noe ned, ellers ville de stukket ut som kanoner. 

Anonymkode: a470b...b16

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har E/F- cup, født to barn - ammet, puppene henger litt, men jeg ELSKER DE! Blir kåt av å se meg selv i speilet naken 😍🤩😆

Når jeg var tenåring ville ALLE jentene ha store pupper, og store pupper henger jo noe ned, ellers ville de stukket ut som kanoner. 

Anonymkode: a470b...b16

Så fantastisk å se ei dame som er SÅ fornøyd med egne pupper, og heng! 👌😊

AnonymBruker
Skrevet
On 12/27/2022 at 10:08 AM, Trøndermann said:

Hengepupper, sånn skikkelig " saggy ". Mange her som har det? Og hvorfor blir det ofte sett på som negativt? 🤔

Fordi hengepupper er ett aldrings-/slitasjetegn,  menn liker unge damer. Stramme struttepupper er 10x mer attraktivt.

Anonymkode: bb823...52b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 12.58):

Alle med mer enn B cup har det 

Anonymkode: 4d783...988

Nei

Anonymkode: fbd90...990

AnonymBruker
Skrevet

Vi menn liker IKKE hengepupper. Kun troll som påstår dette.

Ikke liker vi hengerumper, muffinmage, tjukke legger, låra rett i støvla (rts) rynketryner, lute rygger,  høye og drittynne heller.

Dere har kanskje den seksuelle makten i 20 årene, men heldigvis snur dette totalt! Forfallet deres er hovmodets straff.

En middels trent mann holder seg nye freshere! 

Anonymkode: 8fc03...924

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fordi hengepupper er ett aldrings-/slitasjetegn,  menn liker unge damer. Stramme struttepupper er 10x mer attraktivt.

Anonymkode: bb823...52b

Må bare si meg helt uendig der! Myke, dissende hengepupper er utrolig sexy og attraktivt👌👌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trøndermann skrev (1 minutt siden):

Må bare si meg helt uendig der! Myke, dissende hengepupper er utrolig sexy og attraktivt👌👌

Kun for dere ekstremt få mennesker med denne fetishen 🤢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke liker vi hengerumper, muffinmage, tjukke legger, låra rett i støvla (rts) rynketryner, lute rygger,  høye og drittynne heller.

Dere har kanskje den seksuelle makten i 20 årene, men heldigvis snur dette totalt! Forfallet deres er hovmodets straff.

"Vi menn" er individer med ulike preferanser. Ingen påstår at alle liker hengepupper. Vi som gjør det sier det ikke for å trolle. 

Jeg liker store naturlige pupper og runde myke kvinnekropper. Jeg snakker for meg selv, og for ingen andre. Fordi jeg vet at menn er forskjellige og at ikke alle er som meg. Jeg syns ikke dette er noen ubehagelig sannhet selv om det fins de som gjør det.

Hvis du tror det er enstemmig vedtatt av en hemmelig mannekomité hva alle menn liker av kvinnekropper, lider du av vrangforestillinger. I likhet med en del andre menn her.

Anonymkode: f70f5...ac9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2023 den 12.13):

Kun for dere ekstremt få mennesker med denne fetishen 🤢

Visste ikke at det kunne kalles en fetish..men kall det hva du vil, jeg vet hva jeg liker og synes er ekstra vakkert å se på 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 12.58):

Alle med mer enn B cup har det 

Anonymkode: 4d783...988

Jeg bruker B cup, og de henger og slenger som to små skinn poser. Er 28.

Anonymkode: 95de1...b0c

Skrevet

Jeg er 40 og har født og ammet fem barn over en periode på 20 år, selvfølgelig henger de litt. Men de er relativt små, så det gjør egentlig ikke så mye. Heller hengepupper enn oppblåste sperreballonger av silikon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2023 den 12.01):

Vi kvinner kan nok gi tilsvar på dette, men jeg håper ingen synker så lavt. De fleste over en viss alder og med en viss intelligens forstår at mye av det du nevner er gener og livets gang og burde møtes med aksept heller enn øke kompleksene. 

Anonymkode: 3711f...be1

• Liker 2
Skrevet

Svaret her må vel bli i samme gate som mange av svarene i en annen tråd, om å vise nipler offentlig. Noen går lengre enn andre...

Anonymkode: b4b45...7af

Skrevet

I dag kan en få seg flotte silikonpupper med anatomisk "feel", som oftest føles akkurat som ekte. 

Må si at finnes vel knapt noe mer attraktivt enn en dame som holder seg slank og har flotte pupper.  

Skrevet
AdonisFFM skrev (På 12.1.2023 den 12.30):

I dag kan en få seg flotte silikonpupper med anatomisk "feel", som oftest føles akkurat som ekte. 

Må si at finnes vel knapt noe mer attraktivt enn en dame som holder seg slank og har flotte pupper.  

Kunne nesten ikke vært mere uenig😅 Men alle har sine preferanser, så den er jo grei.

Skrevet

Jeg har store hengepupper som jeg skammer meg over. Når jeg sitter så henger de på navlen uten BH, og jeg er bare 33 år og normalvektig. De er store og dissette, med kjempestore areolaer og psoriasisflekker under som aldri blir bedre fordi brystene henger over eller svetter i bhen. Har akkurat for lite heng til å få opperasjon dekt. 

Jeg HATER puppene mine, de er dirkete stygge å se på. Har fått to fæle kommentarer på dem oppigjennom årene av sexpartnere også, derfor skammer jeg meg enda mer. Jeg gjemmer meg litt bort hvis jeg skifter i offentlige garderober og jeg ser såvidt på meg selv i speilet når jeg er naken. Hadde jeg ikke vært fattig så hadde jeg tatt brystopperasjon på sekundet. Jeg har aldri opplevd at noen har elsket puppene mine, og har inntrykk av at menn ikke ønsker en dame med hengepupper. Hvis de er glad i damen fra før så bryr de seg nok ikke, men det er nok få menn som ønsker seg en dame med hengepupper. Det har jeg merket ihvertfall. 

Anonymkode: 95e07...f38

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har store hengepupper som jeg skammer meg over. Når jeg sitter så henger de på navlen uten BH, og jeg er bare 33 år og normalvektig. De er store og dissette, med kjempestore areolaer og psoriasisflekker under som aldri blir bedre fordi brystene henger over eller svetter i bhen. Har akkurat for lite heng til å få opperasjon dekt. 

Jeg HATER puppene mine, de er dirkete stygge å se på. Har fått to fæle kommentarer på dem oppigjennom årene av sexpartnere også, derfor skammer jeg meg enda mer. Jeg gjemmer meg litt bort hvis jeg skifter i offentlige garderober og jeg ser såvidt på meg selv i speilet når jeg er naken. Hadde jeg ikke vært fattig så hadde jeg tatt brystopperasjon på sekundet. Jeg har aldri opplevd at noen har elsket puppene mine, og har inntrykk av at menn ikke ønsker en dame med hengepupper. Hvis de er glad i damen fra før så bryr de seg nok ikke, men det er nok få menn som ønsker seg en dame med hengepupper. Det har jeg merket ihvertfall. 

Anonymkode: 95e07...f38

Trist å lese. Og virkelig trist at du ser sånn på deg selv, og det at du har hengepupper 😔

Hvordan har du merket at det er få menn som meg, som hadde ønska seg ei dame med hengepupper da mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.1.2023 den 18.11):

Hvorfor?

Anonymkode: 9f349...469

For at brystene ikke skal henge vel. Enkelt og greit.

Anonymkode: b4b45...7af

Skrevet

Jeg har store hengepupper og relativt mange menn finner dette attraktivt. Selvsagt henger de i denne størrelsen og etter amming i flere år (2 barn). Det gjør da absolutt ingenting. Hvis du gjemmer bort puppene dine og ikke er stolt av dem vil færre finne dem attraktive. Skuldrene bakover, frem med passende topper eller kjoler og vær stolte av dere selv! 

Anonymkode: 7b3bc...c59

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har store hengepupper og relativt mange menn finner dette attraktivt. Selvsagt henger de i denne størrelsen og etter amming i flere år (2 barn). Det gjør da absolutt ingenting. Hvis du gjemmer bort puppene dine og ikke er stolt av dem vil færre finne dem attraktive. Skuldrene bakover, frem med passende topper eller kjoler og vær stolte av dere selv! 

Anonymkode: 7b3bc...c59

Du har virkelig skjønt det!👍👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...