Gå til innhold

Hengepupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trøndermann skrev (5 minutter siden):

Ser den at sånne tråder / kommentarer kan virke masete og slitsomt i lengen. For ja, det er mye fokus på kropp. Meningen min var å " snu " fokuset litt fra negativt til positivt på området. Men det blir jo ut ifra personlige preferanser, og det er godt mulig jeg er i mindretall akkurat der... Uansett interessant å se hva andre tenker og mener, kanskje kan noen få nye innspill i hvordan de ser på seg selv også 😊

Joda.

Men jeg tror kvinner og menn hadde hatt bedre selvfølelse om ikke ALT skulle knyttes til hvilken grad av liggbarhet man har. 

Da hadde du fått se hengepuppene dine overalt :P 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AprilLudgate skrev (3 minutter siden):

Joda.

Men jeg tror kvinner og menn hadde hatt bedre selvfølelse om ikke ALT skulle knyttes til hvilken grad av liggbarhet man har. 

Da hadde du fått se hengepuppene dine overalt :P 

Det har du nok helt rett i.

Så, hvis jeg er med og påvirker til at det blir mindre hengepupper å se rundt omkring må jeg rett og slett beklage her!🙄😜

Skrevet
Trøndermann skrev (1 time siden):

Det har du nok helt rett i.

Så, hvis jeg er med og påvirker til at det blir mindre hengepupper å se rundt omkring må jeg rett og slett beklage her!🙄😜

😆

Skrevet
AprilLudgate skrev (18 minutter siden):

😆

Du snakker av egen erfaring går jeg ut ifra...?😜

Skrevet

Jeg har litt heng og sleng. 35 år. Men som en sa en gang  i tiden, alle pupper henger litt:). Tok det personlig da, men har født fire barn da så.. har en mann på 53 som elsker puppene mine, og elsker å kose med de… han bryr seg fint lite om de henger…. Så lenge de henger på meg😅… akkurat som jeg elsker peniser og fasonger på peniser og på bjellene! Mannen han perfekt penis og nøttene er bare helt nydelige 😍! Som han elsker å leke med meg og puppene, elsker jeg å leke med godsakene hans og se og berøre. Fascinert 😍😍😍

Anonymkode: 456d5...860

Skrevet
Trøndermann skrev (38 minutter siden):

Du snakker av egen erfaring går jeg ut ifra...?😜

Med hva? Hengepupp?

Nope, måtte bli enogførr for å endelig få såvidt hud mot hud :P 

Skrevet
AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Med hva? Hengepupp?

Nope, måtte bli enogførr for å endelig få såvidt hud mot hud :P 

Var det jeg mente ja. Men når det ligger sånn an så...😋 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har litt heng og sleng. 35 år. Men som en sa en gang  i tiden, alle pupper henger litt:). Tok det personlig da, men har født fire barn da så.. har en mann på 53 som elsker puppene mine, og elsker å kose med de… han bryr seg fint lite om de henger…. Så lenge de henger på meg😅… akkurat som jeg elsker peniser og fasonger på peniser og på bjellene! Mannen han perfekt penis og nøttene er bare helt nydelige 😍! Som han elsker å leke med meg og puppene, elsker jeg å leke med godsakene hans og se og berøre. Fascinert 😍😍😍

Anonymkode: 456d5...860

😁👍👍

Anonymkode: b4b45...7af

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 13.22):

Ja, det blir sikkert litt det samme som vi kvinner og penisen/høyden/håret/whatnot med menn, vi liker mannen det/den sitter på. 

Jeg har heldigvis klart å akseptere meg selv (ila. 30-årene) og lært meg å stole på at mannen min elsker kroppen min, da har jeg klart å elske den mer. Jeg ser "feilene", men det at mannen min så tydelig har elsket meg og kroppen min, har hjulpet meg mye med å opparbeide selvtillit og trygghet. Har aldri følt meg bedre enn nå, som 40-åring, og det har mye med det å akseptere meg selv, på godt og vondt. 

Anonymkode: 8dd37...49b

Kunne ikke vært mer enig 👍

Anonymkode: 99c57...446

• Liker 1
Skrevet

De som har store og ekte får hengepupper, mens de som har store og uekte strutter. Det handler om kroppsidealer. Ikke hva menn liker hos dama de elsker, men hva damene selv synes. 

Jeg slanket meg fra 72 til 55 kg, og ser fæl ut. Når jeg har på BH er det løs hud og rynker overfor BH-kanten. Uten BH er det helt tomt der puppene egentlig skal være, bare innhold i nedre del av «sekkene». Når jeg selger huset mitt skal jeg ta brystløft. Uten implantater. 

Anonymkode: d3a62...af7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 18.26):

Motebildet er skapt av kvinner, for kvinner. Kanskje de skal begynne å ta til seg dette presset de skaper for seg selv? 

Anonymkode: 6a7c7...3f4

Ikke lett når menn vil ha slike kvinner de ser på skjerm og runker til. Og når det gjelder modelltynne kvinner, så var det menn som startet det ved å designe high fashion som var for kvinner med «guttekropper». Og hvor mange menn sier i media at naturlige kvinner er mer sexy enn de med silikon både hist og pist, nervegift i pannen og oppblåste lepper? Det blir for lettvint å bare skylde på at kvinner selv skaper presset, menn må også ta sin del av skylden. 

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De som har store og ekte får hengepupper, mens de som har store og uekte strutter. Det handler om kroppsidealer. Ikke hva menn liker hos dama de elsker, men hva damene selv synes. 

Jeg slanket meg fra 72 til 55 kg, og ser fæl ut. Når jeg har på BH er det løs hud og rynker overfor BH-kanten. Uten BH er det helt tomt der puppene egentlig skal være, bare innhold i nedre del av «sekkene». Når jeg selger huset mitt skal jeg ta brystløft. Uten implantater. 

Anonymkode: d3a62...af7

Bryst løfy blir sjeldent pent, sjekk før og etter bilder. Droppet det glatt selv

Anonymkode: 1bcce...a75

• Liker 1
Skrevet

Fordi hengepupper, bananpupper, flate pupper eller rynkepupper ikke er attraktivt. 

Unge, faste og perkye pupper er attraktivt. 

Anonymkode: a2fad...c14

Skrevet

Jeg kommer aldri til å glemme da jeg for noen mnd siden skulle legge meg, og tusla inn på soverommet i trusa og hørte «giggling» fra senga. Tar det med meg resten av livet. Hilsen kvinne 48, med i-kopp og naturlige bryster. Han elsker kroppen min. 

Anonymkode: 602a9...a86

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fordi hengepupper, bananpupper, flate pupper eller rynkepupper ikke er attraktivt. 

Unge, faste og perkye pupper er attraktivt. 

Anonymkode: a2fad...c14

Mtp hva mannen runker etter, er jeg ganske sikker på at han er uenig 😉

Anonymkode: 1ea18...0d8

• Liker 3
Skrevet

Ift motebransjen. Jeg har sett på flere tv-konkurranser, der dommerne har vært opptatt av at kvinnen må ha mulighet til å bruke bh. Det er konkurranser der dommerne kommer fra bransjen, og der målet er å kunne leve av egen design hos de som konkurrerer. 

Anonymkode: 602a9...a86

AnonymBruker
Skrevet

Pushup, damer, push up👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 12.58):

Alle med mer enn B cup har det 

Anonymkode: 4d783...988

Jeg har mellom D og E, og jeg har det ikke. Født og ammet fire barn. 

Anonymkode: a2c35...7b1

AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (På 29.12.2022 den 23.39):

Ikke lett når menn vil ha slike kvinner de ser på skjerm og runker til. Og når det gjelder modelltynne kvinner, så var det menn som startet det ved å designe high fashion som var for kvinner med «guttekropper». Og hvor mange menn sier i media at naturlige kvinner er mer sexy enn de med silikon både hist og pist, nervegift i pannen og oppblåste lepper? Det blir for lettvint å bare skylde på at kvinner selv skaper presset, menn må også ta sin del av skylden. 

Dette. De fleste av gamle moteskapere er menn. 

Anonymkode: a2c35...7b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Pushup, damer, push up👍

Hvorfor?

Anonymkode: 9f349...469

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...