AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #21 Skrevet 27. desember 2022 Geojak skrev (6 timer siden): Motebildet fremstiller jo kvinner med struttende velfomede pupper. Da blir det vel det mange ønsker seg og dermed litt negativt om de henger. Fruen her som jo har passert 50 for noen år siden, har født to barn, og har gått litt opp,og litt ned i vekt, har hengepupper. Selv skulle hun nok ønske de var litt fastere som i ungdommen, men jeg elsker de fortsatt, og benytter en hver snleding hun gir meg lov til å kose med dem. Passer også på,å kommentere at hun ser sexy ut når hun er nsken, forteller henne st jeg nyter synet sv henne. Ser hun stråler litt ekstra da. så lenge de tilhører hun jeg elsker og har følelser for bryr jeg meg ikke om de henger eller strutter😊 Motebildet er skapt av kvinner, for kvinner. Kanskje de skal begynne å ta til seg dette presset de skaper for seg selv? Anonymkode: 6a7c7...3f4 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #22 Skrevet 27. desember 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hater puppene mine etter to svangerskap. Samboeren min sier at han liker dem, men det tror jeg ikke på når jeg vet hva slags pupper han runker til. Hater kroppen og utseendet mitt. Anonymkode: e2f8d...49b Du er sammen med ett men menneske som elsker deg for den du er.... trist at det ikke er nok. Anonymkode: d8ae1...635 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #23 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Motebildet er skapt av kvinner, for kvinner. Kanskje de skal begynne å ta til seg dette presset de skaper for seg selv? Anonymkode: 6a7c7...3f4 Tja, men når jenter og kvinner ønsker å se ut som de jentene menn foretrekker å se på, hva da? Anonymkode: e2f8d...49b 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #24 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja, men når jenter og kvinner ønsker å se ut som de jentene menn foretrekker å se på, hva da? Anonymkode: e2f8d...49b Hvor har du dette fra? Motebildet skapes av kvinner, hadde kvinner tonet dette ned så hadde ikke menn hatt noen preferanser annet enn det som blir presentert av kvinnene. Kvinner er i kulissene for å tjene penger for å presse frem motebildet, les de forskjellige magasinene, podcastene og youtubene. Hvem er redaktører, hvem er journalister? Dette videreføres av jentegjenger, de som ikke er med på moten de blir ekskludert, de får ikke være med i klikken... Og som nevnt, det mennene får presentert fra denne gruppen, det blir preferansene deres. Hvorfor tror du det er så mange kvinner som ikke har annet ønske enn å jobbe med mote, som frisør, parfyme og alt annet i samme kategori. Anonymkode: 6a7c7...3f4 2
Helene1982 Skrevet 27. desember 2022 #25 Skrevet 27. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor har du dette fra? Motebildet skapes av kvinner, hadde kvinner tonet dette ned så hadde ikke menn hatt noen preferanser annet enn det som blir presentert av kvinnene. Kvinner er i kulissene for å tjene penger for å presse frem motebildet, les de forskjellige magasinene, podcastene og youtubene. Hvem er redaktører, hvem er journalister? Dette videreføres av jentegjenger, de som ikke er med på moten de blir ekskludert, de får ikke være med i klikken... Og som nevnt, det mennene får presentert fra denne gruppen, det blir preferansene deres. Hvorfor tror du det er så mange kvinner som ikke har annet ønske enn å jobbe med mote, som frisør, parfyme og alt annet i samme kategori. Anonymkode: 6a7c7...3f4 Dette er et innlegg som jeg er usikker på om er tøys eller seriøst? For det første har aldri motebildet blitt skapt av kvinner. Om man skal generalisere er det skapt av homofile menn. Det er ingen kvinner i noen kulisser motemessig som tjener masse penger på å presse frem motebildet (litt usikker på hva som er motebildet) en Podcast er som et innslag på radioen. Det er selvsagt ingen designere som prioriterer en plattform som ikke viser bilde. Jentegjengen, journalisten, redaktøren, youtuberen og podcasteren samarbeider om en stilig look som alle menn får presentert? Dette blir veldig mye fri fantasi for meg Endret 27. desember 2022 av Helene1982 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #26 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor har du dette fra? Motebildet skapes av kvinner, hadde kvinner tonet dette ned så hadde ikke menn hatt noen preferanser annet enn det som blir presentert av kvinnene. Kvinner er i kulissene for å tjene penger for å presse frem motebildet, les de forskjellige magasinene, podcastene og youtubene. Hvem er redaktører, hvem er journalister? Dette videreføres av jentegjenger, de som ikke er med på moten de blir ekskludert, de får ikke være med i klikken... Og som nevnt, det mennene får presentert fra denne gruppen, det blir preferansene deres. Hvorfor tror du det er så mange kvinner som ikke har annet ønske enn å jobbe med mote, som frisør, parfyme og alt annet i samme kategori. Anonymkode: 6a7c7...3f4 Nei, det er som å si at mellomlederne i en slaveplantasje, altså en mørkhudet slave med forhøyet rang, trykker ned slavene under seg. Generelt kan man si at han gjør det fordi han har makten til å få lavrangsslaver straffet, men om man har litt vett i knotten skjønner man at mellomlederen frykter plantasjeeieren like mye som de andre slavene, og at selv om man virker til å "ha makten" er det selvfølgelig bare en illusjon. Kvinner har i årtusener blitt trykket langt ned i gjørma av menn, slik som minoriteter har blitt. Det er dog mer sosialt akseptabelt å forsvare minoritetsproblemer skapt av nedtrykkelse (kriminalitet, gjengdannelse, intern rasisme etc) enn det er å forsvare indre problemer i kvinnelig kultur, for eksempel det du tar opp - at kvinner selv støtter opp under et forvrengt motebilde. Det er jo ikke fordi kvinner ønsker det, men fordi de 1) er redde for å falle ut av bransjen, fordi annerledeshet kan skape splid. For eksempel om de promoterer å ha hår på beina. Da kan mange "hoppe av" og bedriften går dukken. Eller så 2) er de selv blitt overbevist etter år med sexisme, at dagens motebilde er rettferdig mot kvinner/sunt for dem. De ønsker validering og kjærlighet fra mennene i livene deres og overbeviser seg selv om at den konstante kampen mot det naturlige (hår, aldring, rynker etc) er riktig og sunt. Nedtrykkelse! Anonymkode: d4fe5...0d5 1 2
Trøndermann Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #27 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er tenåring og har hengepupper. Det er mye verre å ha slappe pupper i den tiden av livet hvor de skal være på sitt strammeste, enn i tredve+ åra. Jeg tror det blir sett på som negativt i samfunnet fordi kvinner burde se ut som barn. Typ hårløse, store øyne og lepper, lange øyevipper, små og med tilhørende små bryst. Når man ser ut som en kvinne blir man vel ikke akkurat populær av samtlige, ish pedofile menn. Anonymkode: d4fe5...0d5 Synd at du skal føle det sånn. Du skulle være stolt av å ha en kvinnelig kropp, med hengepupper og det som hører med, uansett alder 😊 1
MarianneE Skrevet 28. desember 2022 #28 Skrevet 28. desember 2022 Her henger de, på dagtid reddes mye inn med en god BH, og HusetsHerre har aldri klaget enda vi har holdt sammen siden slutten av 90 tallet. Tror menn stort sett gir f i fasong, størrelse osv og er fornøyd uansett så lenge brystene sitter på en dame de er glad i. 1 2
Miss91 Skrevet 28. desember 2022 #29 Skrevet 28. desember 2022 De henger litt her også, 31 år og to barn. Er så heldig at jeg har funnet en som elsker pupper uansett, virkelig elsker 🤩 med tanke på å finne fine klær hadde det vært praktisk om de ikke hang, men.. det plager meg ikke 3
Trøndermann Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #30 Skrevet 28. desember 2022 Miss91 skrev (51 minutter siden): De henger litt her også, 31 år og to barn. Er så heldig at jeg har funnet en som elsker pupper uansett, virkelig elsker 🤩 med tanke på å finne fine klær hadde det vært praktisk om de ikke hang, men.. det plager meg ikke Heldig dame, heldig mann 👌😊
Miss91 Skrevet 28. desember 2022 #31 Skrevet 28. desember 2022 Trøndermann skrev (17 minutter siden): Heldig dame, heldig mann 👌😊 Ja 😁 1
tdm900 Skrevet 28. desember 2022 #32 Skrevet 28. desember 2022 Miss91 skrev (1 time siden): De henger litt her også, 31 år og to barn. Er så heldig at jeg har funnet en som elsker pupper uansett, virkelig elsker 🤩 med tanke på å finne fine klær hadde det vært praktisk om de ikke hang, men.. det plager meg ikke Men er forskjell på hvor mye, de henger også. Alle pupper henger litt, men forskjellen er vel i hovedsak hvor store de er😊
Astramare Skrevet 28. desember 2022 #33 Skrevet 28. desember 2022 (endret) Ja jeg har det, men det er mest fordi jeg har store bryst genetisk, liker dem ikke. Endret 28. desember 2022 av Astramare 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #35 Skrevet 28. desember 2022 Er 40. Ja, de henger. Brystvortene peker mer og mer nedover. Det var særlig etter svangerskapet dette kom. Jeg har ikke store bryster, har en B cup. Jeg bryr meg egentlig ikke. En bh løfter de uansett. Mannen min har aldri vært særlig interessert i pupper, så for han spiller det ingen rolle. Anonymkode: fdfe6...c9e
Trøndermann Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #36 Skrevet 28. desember 2022 Astramare skrev (8 minutter siden): Ja jeg har det, men det er mest fordi jeg har store bryst genetisk. Vil si du er heldig med genene der jeg da 👍
Astramare Skrevet 28. desember 2022 #37 Skrevet 28. desember 2022 (endret) Trøndermann skrev (13 minutter siden): Vil si du er heldig med genene der jeg da 👍 Nei, strek merker og ikke så mye volum, og mye mer hud er rett og slett ikke noe fint med mine, rygg smerter og ubehag, så er veldig uenig og skulle ønske jeg kunne bare fjerne dem, både bestemor og tante har hatt bryst reduksjon. Endret 28. desember 2022 av Astramare 1
Adrenalina1 Skrevet 28. desember 2022 #38 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Motebildet er skapt av kvinner, for kvinner. Kanskje de skal begynne å ta til seg dette presset de skaper for seg selv? Anonymkode: 6a7c7...3f4 Nei. De aller fleste moteskapere er menn. 2
AprilLudgate Skrevet 28. desember 2022 #39 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Alle med mer enn B cup har det Anonymkode: 4d783...988 Nei. —————— Men tja….om du blir med damer hjem som har større bryster og så kanskje gått endel ned i vekt i tillegg så får du se skikkelig hengepupp. Man ser mindre av det fordi det aldri har vært akseptert at man ikke retter opp enten med plagg eller kirurgi. Det er særlig ikke akseptert om brystene ikke er store heller, men bare slappe. Trøndermann skrev (19 timer siden): Du skal ikke undervurdere tungt og slapt, bedre å kose med er det også😊 Men i ærlighetens navn: Det er jo helt supert at du liker tunge/slappe hengebryst osv. Men - jeg tror kvinner generelt er lei av at kropp hele tiden skal være til gjenstand for spørsmålet «er dette seksuelt attraktivt». Det ene problemet er gjensidig utelukkende komplimenter/komplimenter med negative forbehold. »Fint med X, fordi bedre enn Y». Den derre «dette er fint eller stygt fordi en eller flere menn får ereksjon av det» er liksom hele grunnen til at industrien for plastisk kirurgi finnes for rent estetiske formål. Tunge og slappe hengebryst er det en haug som har, men ikke fordi noen synes det er bedre å kose med. Bare se på det ene innlegget her: «hater kroppen, samboer sier han liker meg - men det er umulig, for han liker også noe annet». 🙃 1
Trøndermann Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #40 Skrevet 28. desember 2022 AprilLudgate skrev (16 minutter siden): Nei. —————— Men tja….om du blir med damer hjem som har større bryster og så kanskje gått endel ned i vekt i tillegg så får du se skikkelig hengepupp. Man ser mindre av det fordi det aldri har vært akseptert at man ikke retter opp enten med plagg eller kirurgi. Det er særlig ikke akseptert om brystene ikke er store heller, men bare slappe. Men i ærlighetens navn: Det er jo helt supert at du liker tunge/slappe hengebryst osv. Men - jeg tror kvinner generelt er lei av at kropp hele tiden skal være til gjenstand for spørsmålet «er dette seksuelt attraktivt». Det ene problemet er gjensidig utelukkende komplimenter/komplimenter med negative forbehold. »Fint med X, fordi bedre enn Y». Den derre «dette er fint eller stygt fordi en eller flere menn får ereksjon av det» er liksom hele grunnen til at industrien for plastisk kirurgi finnes for rent estetiske formål. Tunge og slappe hengebryst er det en haug som har, men ikke fordi noen synes det er bedre å kose med. Bare se på det ene innlegget her: «hater kroppen, samboer sier han liker meg - men det er umulig, for han liker også noe annet». 🙃 Ser den at sånne tråder / kommentarer kan virke masete og slitsomt i lengen. For ja, det er mye fokus på kropp. Meningen min var å " snu " fokuset litt fra negativt til positivt på området. Men det blir jo ut ifra personlige preferanser, og det er godt mulig jeg er i mindretall akkurat der... Uansett interessant å se hva andre tenker og mener, kanskje kan noen få nye innspill i hvordan de ser på seg selv også 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå