Trøndermann Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Hengepupper, sånn skikkelig " saggy ". Mange her som har det? Og hvorfor blir det ofte sett på som negativt? 🤔
Geojak Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 (endret) Motebildet fremstiller jo kvinner med struttende velfomede pupper. Da blir det vel det mange ønsker seg og dermed litt negativt om de henger. Fruen her som jo har passert 50 for noen år siden, har født to barn, og har gått litt opp,og litt ned i vekt, har hengepupper. Selv skulle hun nok ønske de var litt fastere som i ungdommen, men jeg elsker de fortsatt, og benytter en hver anleding hun gir meg lov til å kose med dem. Passer også på å kommentere at hun ser sexy ut når hun er naken, forteller henne at jeg nyter synet av henne. Ser hun stråler litt ekstra da. så lenge de tilhører hun jeg elsker og har følelser for bryr jeg meg ikke om de henger eller strutter😊 Endret 27. desember 2022 av Geojak 6 12
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 svartkatt skrev (1 time siden): Det er vel relativt vanlig å ha.. Avhengig av definisjonen... Anonymkode: b4b45...7af 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 Alle med mer enn B cup har det Anonymkode: 4d783...988
svartkatt Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Avhengig av definisjonen... Anonymkode: b4b45...7af Kom med noen forskjellige definisjoner.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 Jeg har alltid hatt store, tunge bryster som henger. Mulig de begynte å henge mer etter svangerskapet for 16 år siden, men jeg har egentlig ikke merket det. Merker nå da at de er litt slappere, da jeg har gått en del ned i vekt. Personlig har jeg aldri vært fornøyd, men har aldri møtt en mann som ikke elsker de. Anonymkode: 8dd37...49b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 Etter 25 begynner tyngdekraften å slå inn. Dess større pupper jo mer henger de etterhvert. Anonymkode: 4f523...6da 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #9 Skrevet 27. desember 2022 Har det, ikke særlig tilfreds med dem. Anonymkode: 02c43...41a
Trøndermann Skrevet 27. desember 2022 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har alltid hatt store, tunge bryster som henger. Mulig de begynte å henge mer etter svangerskapet for 16 år siden, men jeg har egentlig ikke merket det. Merker nå da at de er litt slappere, da jeg har gått en del ned i vekt. Personlig har jeg aldri vært fornøyd, men har aldri møtt en mann som ikke elsker de. Anonymkode: 8dd37...49b Var litt det jeg mente med tråden ja, det burde ikke sees på som noe negativt at de henger mye 3
Geojak Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har alltid hatt store, tunge bryster som henger. Mulig de begynte å henge mer etter svangerskapet for 16 år siden, men jeg har egentlig ikke merket det. Merker nå da at de er litt slappere, da jeg har gått en del ned i vekt. Personlig har jeg aldri vært fornøyd, men har aldri møtt en mann som ikke elsker de. Anonymkode: 8dd37...49b Der er jo den vanskelige saken. Vi menn er fornøyd og liker puppene hennes, jeg elsker min kones uansett hvor mye de henger. Det er jo fordi de er hennes. Jeg fokuserer mer på person, og følelser for personen, da er alt på hennes kropp deilig for meg. Men det gjør jo desverre ikke henne mer fornøyd med kroppen sin. Hun ser skavanker, hengepupper og litt overvekt som ikke jeg tenker over. Og hun slår seg ikke til ro med at jeg liker det jeg ser, hun er fortsatt misfornøyd med enkelte ting på egen kropp. 1
Trøndermann Skrevet 27. desember 2022 Forfatter #12 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det, ikke særlig tilfreds med dem. Anonymkode: 02c43...41a Hvorfor ikke det?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #13 Skrevet 27. desember 2022 Geojak skrev (4 minutter siden): Der er jo den vanskelige saken. Vi menn er fornøyd og liker puppene hennes, jeg elsker min kones uansett hvor mye de henger. Det er jo fordi de er hennes. Jeg fokuserer mer på person, og følelser for personen, da er alt på hennes kropp deilig for meg. Men det gjør jo desverre ikke henne mer fornøyd med kroppen sin. Hun ser skavanker, hengepupper og litt overvekt som ikke jeg tenker over. Og hun slår seg ikke til ro med at jeg liker det jeg ser, hun er fortsatt misfornøyd med enkelte ting på egen kropp. Ja, det blir sikkert litt det samme som vi kvinner og penisen/høyden/håret/whatnot med menn, vi liker mannen det/den sitter på. Jeg har heldigvis klart å akseptere meg selv (ila. 30-årene) og lært meg å stole på at mannen min elsker kroppen min, da har jeg klart å elske den mer. Jeg ser "feilene", men det at mannen min så tydelig har elsket meg og kroppen min, har hjulpet meg mye med å opparbeide selvtillit og trygghet. Har aldri følt meg bedre enn nå, som 40-åring, og det har mye med det å akseptere meg selv, på godt og vondt. Anonymkode: 8dd37...49b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #14 Skrevet 27. desember 2022 Trøndermann skrev (43 minutter siden): Hvorfor ikke det? De er tunge og slappe og skrukkete. Dessuten sitter sånn ca. alt av klær finere på struttepupper. Anonymkode: 02c43...41a
Trøndermann Skrevet 27. desember 2022 Forfatter #15 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De er tunge og slappe og skrukkete. Dessuten sitter sånn ca. alt av klær finere på struttepupper. Anonymkode: 02c43...41a Du skal ikke undervurdere tungt og slapt, bedre å kose med er det også😊 2 1
Blåjojo Skrevet 27. desember 2022 #16 Skrevet 27. desember 2022 Har alltid hatt litt hengepupper, og har godtatt at de er som de er. Men savner litt de puppene jeg hadde før jeg gikk ned i vekt 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #17 Skrevet 27. desember 2022 Er 40 år, men de henger ikke så mye (enda😅). De er store og fyldige, med et lett/vakkert heng på en måte. Siden de er store, er jeg veldig forberedt på at de en dag vil ende opp nede ved knærne, men pyttsann, finnes sikkert noen som liker det å🙈 Anonymkode: fa241...b07
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #18 Skrevet 27. desember 2022 Jeg er tenåring og har hengepupper. Det er mye verre å ha slappe pupper i den tiden av livet hvor de skal være på sitt strammeste, enn i tredve+ åra. Jeg tror det blir sett på som negativt i samfunnet fordi kvinner burde se ut som barn. Typ hårløse, store øyne og lepper, lange øyevipper, små og med tilhørende små bryst. Når man ser ut som en kvinne blir man vel ikke akkurat populær av samtlige, ish pedofile menn. Anonymkode: d4fe5...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #19 Skrevet 27. desember 2022 Jeg hater puppene mine etter to svangerskap. Samboeren min sier at han liker dem, men det tror jeg ikke på når jeg vet hva slags pupper han runker til. Hater kroppen og utseendet mitt. Anonymkode: e2f8d...49b 1
Helene1982 Skrevet 27. desember 2022 #20 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hater puppene mine etter to svangerskap. Samboeren min sier at han liker dem, men det tror jeg ikke på når jeg vet hva slags pupper han runker til. Hater kroppen og utseendet mitt. Anonymkode: e2f8d...49b Da jeg var 16 og jobbet på bakeri, hadde vi en fast kunde som spurte om hvor runde og faste brødene var. Det er noe med: Kremt kremt… jeg lurer på noe puppemessig … jeg synes det er spesielt trist om det er en tenåring her som tror at menn flest tenner på barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå