Entern Skrevet 18. januar 2023 #21 Del Skrevet 18. januar 2023 Is + regn = HÆILLVETE😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #22 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg tar denne tråden frem nå og holder den i gang til vinteren virkelig blir på sitt verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. oktober 2023 #23 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det herlige med vinteren er at den gir næring til å se frem til noe..å glede seg til noe.. naturistforeningen er sikkert enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #24 Del Skrevet 28. oktober 2023 Baktus skrev (13 minutter siden): Det herlige med vinteren er at den gir næring til å se frem til noe..å glede seg til noe.. naturistforeningen er sikkert enig Jeg liker lyset som kommer når det ligger hvitt over alt, men iskaldt og glatt...neitakk. Ekte naturister bader i nettoen hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 #25 Del Skrevet 28. oktober 2023 Liker når det er litt kaldt men ikke iskaldt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #26 Del Skrevet 28. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Liker når det er litt kaldt men ikke iskaldt. Det er egentlig passe kaldt nå syns jeg. Ligger rundt null om nettene og noen få pluss om dagen. Litt kald vind oppå der og alt er flott. Nesten. Nå begynner det glatte og det er jeg ikke glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 #27 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er egentlig passe kaldt nå syns jeg. Ligger rundt null om nettene og noen få pluss om dagen. Litt kald vind oppå der og alt er flott. Nesten. Nå begynner det glatte og det er jeg ikke glad i. Jeg hater når det blir glatt, har frisk i minnet da jeg for noen år siden falt på isen og slo i hjem halebeinet 😣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #28 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ja, det er vondt. ...og det er ikke så mye en skal falle heller; der er mange små og store bein som står klar til å bli brukket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 #29 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, det er vondt. ...og det er ikke så mye en skal falle heller; der er mange små og store bein som står klar til å bli brukket. Jeg kunne ikke sitte eller reise meg opp de neste ukene uten at det gjorde vondt 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #30 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har også falt på den plassen og vet hvor ubehagelig det er, men du er 100% hel og frisk igjen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 #31 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har også falt på den plassen og vet hvor ubehagelig det er, men du er 100% hel og frisk igjen nå? Jepp etter en måneds tid, men det var en lang måned tiden går sakte når man ikke vil det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #32 Del Skrevet 28. oktober 2023 Beinbrudd...eller hoftebrudd...det hadde vært verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 #33 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Beinbrudd...eller hoftebrudd...det hadde vært verre. Bare tenker hvordan det hadde vært å faktisk knekke halebeinet 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #34 Del Skrevet 28. oktober 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Bare tenker hvordan det hadde vært å faktisk knekke halebeinet 😨 Da må en gå med halebeinet i fatle. Sånn som de går med armen i fatle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 #35 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da må en gå med halebeinet i fatle. Sånn som de går med armen i fatle. Jeg er alltid veldig forsiktig på isen nå i hvert fall, uff jeg hater glattis og snø… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. oktober 2023 #36 Del Skrevet 28. oktober 2023 Vi er bare i oktober og det er kaldt som bare fy...gruer meg til vinteren starter for fult 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mwanafunzi Skrevet 28. oktober 2023 #37 Del Skrevet 28. oktober 2023 Oktober og masse snø allerede. Denne tråden er som skapt for meg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. oktober 2023 #38 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg fryser halvt i hjel allerede, så gruer meg litt, selv om man blir vant med kulda og herdes mer etterhvert. Har brukt ullsokker, ulltrøye, vinterjakke, vanter og lue de siste ukene. Jeg liker snø så lenge det ikke er for mye av det og den ikke er glatt eller kram/tung. Det lyser opp så fint og det isolerer dessuten litt for kulda. Hålke, derimot hater jeg. Det er det verste som fins og jeg er som Bambi på isen. Hater også evig regn og gjørme. Det blir så ekstra mørkt da og jeg hater at det blir mørkt kl 15. Det er det verste med vinteren. Så litt snø, noen minus og lite vind, ja takk! Da er vinteren fin 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. oktober 2023 #39 Del Skrevet 30. oktober 2023 Kan noen være så snill og skru av snøkanonene snart? Nok (egentlig alt for mye) vinter nå 🤮🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2023 #40 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg kjenner hvordan kulden sniker seg inn i krinkler og kroker og smyger seg langs gulvet. Mine vanligvis sokkeløse føtter er litt fortvilet, for jeg er veldig sen med å få på meg noe der. Det er kalde tider. Jeg har funnet frem skjerf, fingerløse vanter og inneluer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå