Gå til innhold

Jeg hater vinteren klubben


Gjest Athena Catalina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her passer jeg antagelig, men jeg liker ikke snø og glatt...litt mørke og kulde frisker bare opp i kinnene mine. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:farvel:Melder meg lett inn her altså..

Kaldt, snø, glatt, sludd, mørkt, drit, yuck og blæ... 

 

Sommer❤

 

20d5837a2a68d4158bd04d73aa5d376a.jpg.52f2bc4652e952477f29b36fecd36c0e.jpgf358bb5c764f328d8441845e42763158.jpg.edd43552488fbf30bc4d62ead0bc006a.jpg01f8df1a766bbdc86f4b9c43cdee3798.jpg.6278ea77589445c2b27428825b063ba2.jpg53308e3efb2600971845df2979a9ac08.jpg.5c740c0e449b62f52e3797eaa31d3c82.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater ikke vinteren når det er passe mengde puddersnø, pent vær, vindstille, rundt 5-8 minus og ikke glatt, men når det er sånn som nå hater jeg den. Hålke og atter hålke, jeg hater hålke! Og hver gang det kommer snø må det gå over til regn allerede samme dag. Det kom perfekt puddersnø lørdag før jul, men allerede samme dag gikk det over til regn og snøen ble kram og kjip, for så å fryse på igjen og det ble skare. Så ble det plussgrader og regn igjen og ble bare hålke og det har det vært i snart to uker nå. Nå har det kommet et bittelite lag puddersnø oppå hålka og der er enda glattere. Skulle gjerne fått litt våt, kram snø som hadde klistret seg til hålka nå og et lite lag med puddersnø oppå, men neida, når det er så glatt må det selvsagt komme iskald puddersnø. Har brodder da, men de tar ikke så godt når det kommer snø oppå isen.

Hater at det blir så tidlig mørkt også, men er det snø ute lyser det jo opp veldig. Syns det er kjempekoselig å gå tur med hunden i skogen under stjernehimmelen når det er snø og ikke glatt 🤩

Så kan vel konkludere med at jeg både elsker og hater vinteren. Bare synd vinteren så sjelden er sånn som jeg vil ha den :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

Nå skal det jo komme 50cm+++ på 2 dager etterfulgt av regn og mildvær. Blir nok fint fremover 😖😡😠😠🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Jeg hater ikke vinteren når det er passe mengde puddersnø, pent vær, vindstille, rundt 5-8 minus og ikke glatt, men når det er sånn som nå hater jeg den. Hålke og atter hålke, jeg hater hålke! Og hver gang det kommer snø må det gå over til regn allerede samme dag. Det kom perfekt puddersnø lørdag før jul, men allerede samme dag gikk det over til regn og snøen ble kram og kjip, for så å fryse på igjen og det ble skare. Så ble det plussgrader og regn igjen og ble bare hålke og det har det vært i snart to uker nå. Nå har det kommet et bittelite lag puddersnø oppå hålka og der er enda glattere. Skulle gjerne fått litt våt, kram snø som hadde klistret seg til hålka nå og et lite lag med puddersnø oppå, men neida, når det er så glatt må det selvsagt komme iskald puddersnø. Har brodder da, men de tar ikke så godt når det kommer snø oppå isen.

Hater at det blir så tidlig mørkt også, men er det snø ute lyser det jo opp veldig. Syns det er kjempekoselig å gå tur med hunden i skogen under stjernehimmelen når det er snø og ikke glatt 🤩

Så kan vel konkludere med at jeg både elsker og hater vinteren. Bare synd vinteren så sjelden er sånn som jeg vil ha den :fnise: 

Er så jævlig når man holder på å skli nesten overalt ute 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (5 timer siden):

Nå skal det jo komme 50cm+++ på 2 dager etterfulgt av regn og mildvær. Blir nok fint fremover 😖😡😠😠🤬

:sjokkblå:
 

:sno:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker i hovedsak vinter. 
 

Men. Når vi skal noe så er det tungvint, tildels håpløst og frustrerende og ordentlig pøkk! 90F4CE00-C775-4F4B-8233-70BD1C13CE8F.gif.6b59c3db46c17b7c40694b6a8ced920d.gif 

FOR mye snø nå A5667009-9C42-4A3B-A949-84BE8C807174.gif.b51b1249d74d08a97a36439393d019e9.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt vinter, men denne vinteren har hittil vært spesielt utmattende. Hele desember var veldig kald her, så kald at jeg frøs stort sett hver eneste dag, selv når jeg var inne fikk jeg ikke helt varmen. Så var begynnelsen på det nye året mild, med alt det innebærer av glatte gater og sørpe å bevege seg gjennom. Så i går var det plutselig minus 22, og kraftig vind. Såpass at jeg vurderte å bare legge meg ned for å dø, da jeg var på vei hjem fra butikken. I dag er det plutselig 10 grader mildere, og det snør så mye at jeg i det minste må måke rundt døren før jeg legger meg i kveld, ellers risikerer jeg å snø inne i løpet av natten. Og det er deprimerende, for det eneste som har vært positivt hittil i vinter er at det ikke har vært så mye snø. Men det løser seg visst av seg selv neste uke, for da det skal det bli plussgrader og sludd og regn igjen. Det blir sikkert gøy...

I Hate Winter Memes - Spring Countdown

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har isen og snøen smeltet på veiene, men det fører til at det uansett ikke er stabilt trygt å gå på sine føtter; det ligger bevegelig grus over alt og jeg tar plutselig veldig lange skritt på en grus som sklir og det gjør jeg også. :( Jeg lengter til bar og tørr asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Elsker vintern, vært ute og kjørt cabriolet idag

Deilig med vind i håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...