Gå til innhold

Hjelp til å tolke- ikke svar fra utleier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger litt hjelp til å tolke en situasjon her. Jeg har leidd en hybel i ett halvt år ca. Er meg og mitt barn. Virket som utleierene på ett vis var opne for å ha litt kontakt, men har ikke blitt noe utenom ett besøk- da tiden har gått så fort. Nå til jul la jeg en konfekt  og julekort i postkassen, og skrev melding om at det lå der og at jeg ønsket de en god jul.

Meldingen er lest for 12 timer siden , men ikke fått noe svar. Merker jeg angrer på at jeg la noe oppi til de , fordi jeg i hele dag har gått med en urolighet pga ingen svar . Er det det at de er missfornøyde? Egt skal klage på noe med meg? Eller bare travelt pga jul? Men er jo gått 12 timer siden meldingen ble lest.. kunne jo skrive kjapt takk og god jul.. skjønner ikke noe🙈

Hva ville dere tenkt? 

Anonymkode: 631fa...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at dette behøver du ikke «tolke» på noen som helst måte. Det er julaften, folk er opptatte. Antageligvis har de ikke rukket å sjekke postkassa en gang.

Anonymkode: 9777a...d79

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok spare deg for mye sorg framover ved å la være å tolke folk. Det er heller ikke vanlig å ha et nært forhold til sine leietakere bare fordi man er leietaker- utleier. 
 

Anonymkode: 13efa...791

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig gjort av deg :) Du får nok en takkemelding i morgen eller på andre juledag når folk begynner å roe seg litt. 

Anonymkode: e20bf...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått

Veldig hyggelig gjort av deg. Jeg hadde satt veldig pris på det. Mest sannsynlig er de bare travle og takker deg i morgen☺️ og hvis ikke, så sier det mer om dems folkeskikk. Syns det var fint gjort av deg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det bare travelt og vil svare deg når de har tiden for å kun fokusere på deg og svaret sitt til deg fordi de vil at det skal være ektefølt og ikke bare slengt avgårde en takk og god jul mens de egentlig har oppmerksomheten til andre midt PP julaften. Kanskje de til og med kommer på døra di med en presang i morgen:)

Anonymkode: a35ea...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...