Gå til innhold

Hvor mange julegaver gir og får du som er voksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I år gir jeg 4 gaver, og får kanskje 1 tilbake, i romjulen. 

Anonymkode: cce5b...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir egentlig ingen.. i år blir det derimot en kombinert til søster og hennes barn.

Jeg får mer enn jeg vil ha. Det hadde holdt med penger og gavekort fra foreldrene. Men det kommer alltid 3-4 symbolske gaver i tillegg. Den ene er fra søster og barn, og er som regel nyttig eller fin, og da er det ok, men hadde greid meg uten den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, jeg ønsket meg et sausnebb i serveringsserviset mitt. Det viste seg å være vanskelig. Ingen selger dette i dag. Alt må bestilles på nett. Jeg fant denne på Finn. Halve prisen kontra ny. Min mor ville betale for ny ved bestilling. Jeg trenger ikke pengene, ønsker meg bare sausnebbet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir til: 14 stk.

Får av: 14 stk

Antall gaver jeg får fra Per hode/par varierer. Alt mellom 1-3 som regel, men noe mer fra egne foreldre selv om jeg er voksen for lenge siden.

Når det gjelder å gi så gir vi 2-4 gaver per person eller par. Spørs på verdien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir til mamma, pappa og mormor. Får fra de samme, bare tøys.

Så gir jeg en gave til nevøen min, som er den eneste jeg hadde gitt om det var opp til meg. Gøy å gi til barn, "bytte gaver" med voksne er bare tøys og jeg prøver å fase ut.

Anonymkode: a0874...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ha minst mulig. Får felles gave fra barna, en fra mann og nen ganger en fra moren min. For meg er det viktigste at alle kommer når jeg gjør istand juleselskap, det erl litt av en jobb, men selskapet er nyyyydelig. Verd vert øre, mer enn gaver. Derfor blir jeg heller skuffet om en av barna ikke kan pga andre planer, men vil aldri si det til dem, de har lov å leve eget liv. Største gave er samvær ❤️

 

Anonymkode: 57199...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir til mine to yngre søsken, tante & onkel, bestefar, bestemor, pappa, to søskenbarn, en onkel til, mine to barn, min eks som er far til barna og hans foreldre.

Anonymkode: 03769...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gir til mine to yngre søsken, tante & onkel, bestefar, bestemor, pappa, to søskenbarn, en onkel til, mine to barn, min eks som er far til barna og hans foreldre.

Anonymkode: 03769...8e2

Og til søskenbarnet mitt sine barn.

Tilbake vet jeg ikke hva jeg får, men det er ikke så viktig.

Anonymkode: 03769...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir til alle tantebarn, søsken, mann og egne barn, foreldre. Får igjen med alle bortsett fra tantebarn. 
Jeg er typen som liker å gi gaver. Alltid hyggelig å få, setter pris på det. 
Men liker å se gleden i øynene til andre når de åpner opp det jeg har gitt. 
Bruker mye tid og penger på gave. Elsker å gi ting folk blir glad for. 

Anonymkode: 93525...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får alltid fra mannen, barna og de andre voksne vi feirer med. Fikk i år uventet også fra en svigerinne, to venninner og en nabo ❤️ 
 

Jeg gir til oldefar og besteforeldre på begge sider (de kjøper til barna, men ikke til oss voksne). Jeg gir ellers til de vi feirer med og kjøper gaver til barnas venner. Kjøper også selvsagt til mann og barn.

Anonymkode: b837a...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 17 gaver, ga bort 14. Får og gir mer enn 1 gave fra noen personer.

Anonymkode: cb1fc...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får tre gaver, om jeg ikke regner med det jeg eventuelt kjøper til meg selv. Jeg kjøper ni gaver. 

Anonymkode: 7d4ba...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

K31 år. Gaver er mitt kjærlighets språk, det er også min families kjærlighetsspråk. Vi koser oss med å både gi å få.

Jeg fikk 21 gaver, og jeg ga 24 gaver.

Anonymkode: 9ea8c...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir til 2 familiemedlemmer (har ikke flere), og 5 venner. Donerer også gave til vanskeligstilte barn i byen jeg bor i.

Anonymkode: b4ebb...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fra 16 stykker. De fleste gir flere gaver så blir en god del. Barna får fra enda flere. 

Anonymkode: 36416...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...