Gå til innhold

Help! Trenger gavetips! (Skal sendes med posten)


Lourdes

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppgave i kjøpe julegave til kjærstens besteforeldre som bor på andre siden av landet. De er begge mellom 70 og 80 år. Hva kan jeg kjøpe? Er helt blank jeg.. De har fått konjakk og konfekt før, men kan liksom ikke sende det i posten..

Kan noen please gi meg noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått i oppgave i kjøpe julegave til kjærstens besteforeldre som bor på andre siden av landet. De er begge mellom 70 og 80 år. Hva kan jeg kjøpe? Er helt blank jeg..  De har fått konjakk og konfekt før, men kan liksom ikke sende det i posten..

Kan noen please gi meg noen råd??

Hvor mange kr har du til rådighet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. et par hundre kroner kanskje? Noe rundt der.

Jeg kan anbefale deg å dra på Gressvig. Et par Ulvangsokker til de begge. virkelige gode sokker med en slik ikkesklisåle. Varme og gode og super kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemoren strikker veldig mye selv. Ullsokker er hennes standard gave til hele familien. Dermed hadde det vel blitt litt feil å kjøpe Ulvang sokker til de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget julekonfekt, småkaker og slikt, pakket vakkert inn?

Bøker?

Abonnement på et blad, f.eks. Familien, Vi over 60 eller noe annet som intr. dem?

Sissel Kyrkjebøs nye cd, om de hører på musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et bilde av deg og kjæresten? Et fint bilde av dere sammen med ramme på trenger ikke å bli så dyrt og det er sikkert noe de vil sette pris på.

Størrelsen på bildet og rammen avgjør selvsagt hvor dyrt det blir, så da kan dere jo tilpasse det etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullpledd er en veldig grei ting å sende i posten. Eller kanskje di synes det er artig med slike gaver med bilde på som man kan bestille i fotobutikker på nettet? Krus eller sjokolade eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...