Gå til innhold

Julegave til gadget-gal mann som har alt


Gjest *Snart medlem*

Anbefalte innlegg

Gjest *Snart medlem*

Noen som har en god gaveide til samboeren min?

Han er gadget-freak, men har alt av gadgets. Og da mener jeg 2 mp3-spillere, digitalkamera, fancy mobiltelefon, PS2, GameCube, Xbox, Xbox 360, PSP, Nintendo DS. Han har også nettopp oppgradert datamaskinen.

Har ikke lyst å gi et dataspill, da jeg synes dette er litt kjedelig og upersonlig. Dessuten er det ikke noe spill han er vill etter å få tak i akkurat nå. Klær kjøpte jeg i fjor, så det har jeg ikke veldig lyst å kjøpe.

Det er jeg som er den handy i huset, så drill og sånt passer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om han er en gadgetfreak kan han vel glede seg over andre gaver også? Hva med bøker, CD'er, DVD'er, en liten ferietur, armbåndsur, abonnement på et blad han leser eller en avis, ny kontorstol osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Selv om han er en gadgetfreak kan han vel glede seg over andre gaver også? Hva med bøker, CD'er, DVD'er, en liten ferietur, armbåndsur, abonnement på et blad han leser eller en avis, ny kontorstol osv.

For all del, men det er det jeg vet han blir mest glad for! Cd/dvd er like upersonlig som spill. Ferietur har jeg virkelig ikke råd til å gi ham nå, klokke fikk han i forfjor.

Men kontorstol trenger han faktisk! Det skal jeg tenke på. Må i så fall finne på noe fikst ettersom vi skal feire jul langt fra der vi bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...