AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #21 Del Skrevet 24. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han er en mann, ensomme menn lager ikke middag. Invitere på brødskiver? Anonymkode: 17d6e...d0e Ensom trenger ikke bety ute av stand til å ta vare på seg selv. Anonymkode: ae1db...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 24. desember 2022 #22 Del Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ensom trenger ikke bety ute av stand til å ta vare på seg selv. Anonymkode: ae1db...a59 Ensomhet —> depresjon —> rotete hus. Det henger sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #23 Del Skrevet 25. desember 2022 Jeg er singel, føler meg til tider ensom. Men klarer både å rydde og lage mat, og serverer innimellom lunsj eller middag.? Man spiser gjerne mer enn brødskiver selv om man bor alene. Selv også om man er ensom eller deprimert hender det vel at middagen er en høydare. Og ikke knekkebrød. Anonymkode: b39ff...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #24 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han er en mann, ensomme menn lager ikke middag. Invitere på brødskiver? Anonymkode: 17d6e...d0e Motelvibes skrev (18 timer siden): Ensomhet —> depresjon —> rotete hus. Det henger sammen. For noen, men ikke alle. Jeg sliter mye med alvorlig depresjon (har tilbakevendende depressiv lidelse og PTSD). Men klarer da å holde det ryddig rundt meg for det. Synes dermed det er utfordrende å lage middag, men det er en kombinasjon av latskap og at jeg deler kjøkken med andre - som gjør at jeg spiser mest ferdigretter fra Fjordland og Frisk og Ferdig. Er bare å varme det opp i mikroovnen. Anonymkode: 77406...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå