Gå til innhold

Inviterer seg selv..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva sier mann når noen inviterer seg selv på middag? En kompis av min mann gjør dette ofte. Han kan sende melding : hvis dere vil ha middagsgjester på søndag, så kommer jeg gjerne 😉

Hva svarer mann til sånt? Han sa en gang at vi aldri inviterer, så måtte han spørre selv. Litt spesielt synes jeg. Vi er ikke så veldig glad i besøk, men det må være opp til oss. Vi drar nesten aldri bort på besøk heller 

Anonymkode: 703de...b78

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva sier mann når noen inviterer seg selv på middag? En kompis av min mann gjør dette ofte. Han kan sende melding : hvis dere vil ha middagsgjester på søndag, så kommer jeg gjerne 😉

Hva svarer mann til sånt? Han sa en gang at vi aldri inviterer, så måtte han spørre selv. Litt spesielt synes jeg. Vi er ikke så veldig glad i besøk, men det må være opp til oss. Vi drar nesten aldri bort på besøk heller 

Anonymkode: 703de...b78

Virker som han er ensom.. 

Anonymkode: 4a673...e47

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svart noe sånt som «det passer ikke på søndag, men kom gjerne en tur på onsdag på en kaffekopp»😄

Anonymkode: c3e95...fe1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva sier mann når noen inviterer seg selv på middag? En kompis av min mann gjør dette ofte. Han kan sende melding : hvis dere vil ha middagsgjester på søndag, så kommer jeg gjerne 😉

Hva svarer mann til sånt? Han sa en gang at vi aldri inviterer, så måtte han spørre selv. Litt spesielt synes jeg. Vi er ikke så veldig glad i besøk, men det må være opp til oss. Vi drar nesten aldri bort på besøk heller 

Anonymkode: 703de...b78

Ikke svar. 

Anonymkode: 220c1...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han er ensom eller har dårlig økonomi ?🤷‍♀️
 

Vet ikke helt hva jeg hadde svart, men hadde nok invitert vedkommende på middag av og til, enten hjemme eller spandere pizza ute :) 

Anonymkode: f5f17...f01

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det høres hyggelig ut å få besøk av en kompis, så lenge det ikke skjer altfor ofte. Jeg synes det er rart å kalle han for kompis hvis du/dere ikke vil ha han hjem til dere. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt frekt å be seg selv på middag, men jeg synes også det virker som at han er ensom og like mye søker selskap.

Dere kan jo svare at det ikke passer den dagen, men at dere vil invitere ham en gang senere. Dere trenger ikke å lage noe avansert, bare ha noe helt enkelt. Jeg har ofte besøk av venner som stikker innom, og de tilbys gjerne en matbit hvis jeg lager middag akkurat da. Synes bare det er koselig, men de har ikke på forhånd sagt at de kommer innom på middag... Noen ganger tar de selv med noen påsmurte baguetter, pizzastykker o.l., det er sånn vi tar på sparket.

Anonymkode: b8322...f5f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er da bare en forespørsel. 

"Vi er opptatt på søndag. Ha en fin helg." 

Anonymkode: 3e9c9...6f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ensom, som noen her allerede har nevnt. Eventuelt gjerrig, og ser sitt snitt til å spare noen kroner på en god, gratis middag.. Eller lat, og gidder ikke å lage middag selv.. Dere kjenner han, og vet nok hvilken kategori han er i? Om han er ensom, hadde jeg invitert han innimellom. Virker som han er alene, så da er det jo bare én person ekstra? Om dere mistenker alternativ to eller tre, hadde jeg kommet han i forkjøpet og bedt oss til ham noen søndager😉

Anonymkode: 2d2e3...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være ensom for det, men noe så uhørt å ha lyst å tilbringe tid sammen med folk han liker. Det virker ikke som om det er gjensidig da, fra dere. Er han singel, så spises jo de fleste middager alene, så er det hyggelig å spise med andre en gang i blant og.

Må være jævlig å ha folk som har lyst å tilbringe tid med dere…

Anonymkode: 27b41...f06

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Han er nok ensom, som noen her allerede har nevnt. Eventuelt gjerrig, og ser sitt snitt til å spare noen kroner på en god, gratis middag.. Eller lat, og gidder ikke å lage middag selv.. Dere kjenner han, og vet nok hvilken kategori han er i? Om han er ensom, hadde jeg invitert han innimellom. Virker som han er alene, så da er det jo bare én person ekstra? Om dere mistenker alternativ to eller tre, hadde jeg kommet han i forkjøpet og bedt oss til ham noen søndager😉

Anonymkode: 2d2e3...b41

Ingen som inviterer seg til meg🥹må være fordi de vet at det blir langt fra en god middag😂Hihi 

Anonymkode: b39ff...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva sier mann når noen inviterer seg selv på middag? En kompis av min mann gjør dette ofte. Han kan sende melding : hvis dere vil ha middagsgjester på søndag, så kommer jeg gjerne 😉

Hva svarer mann til sånt? Han sa en gang at vi aldri inviterer, så måtte han spørre selv. Litt spesielt synes jeg. Vi er ikke så veldig glad i besøk, men det må være opp til oss. Vi drar nesten aldri bort på besøk heller 

Anonymkode: 703de...b78

Så hyggelig, men det passer dessverre ikke på søndag hadde vi vel svart om det ikke passet. 
 

Jeg tror han inviterer seg selv for han synes det er kjedelig å spise alene hver eneste dag. 

Anonymkode: 2a251...f33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 8.55):

Trenger ikke være ensom for det, men noe så uhørt å ha lyst å tilbringe tid sammen med folk han liker. Det virker ikke som om det er gjensidig da, fra dere. Er han singel, så spises jo de fleste middager alene, så er det hyggelig å spise med andre en gang i blant og.

Må være jævlig å ha folk som har lyst å tilbringe tid med dere…

Anonymkode: 27b41...f06

Det verker som om denne AB er inne på noko. Kanskje han saknar vennen sin? ❤️ Du skriv at de aldri inviterer på noko, og sjeldan drar på besøk til nokon heller. Er det ikkje då litt fint at denne vennen faktisk tar litt initiativ?

Anonymkode: 0d3d7...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det var ensomhet som flere nevner, hadde han nok invitert på middag til seg selv istedenfor å invitere seg til andre hele tiden.

Anonymkode: ae1db...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det var ensomhet som flere nevner, hadde han nok invitert på middag til seg selv istedenfor å invitere seg til andre hele tiden.

Anonymkode: ae1db...a59

Han er en mann, ensomme menn lager ikke middag. Invitere på brødskiver?

Anonymkode: 17d6e...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i det. Dere lager vel middag uansett, og han synes det er hyggelig å spise sammen med dere? Er jo kjedelig å alltid spise alene. 

Anonymkode: 2e452...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...