Gå til innhold

La oss være ærlige, din største frykt er å tette toalettet i en annen person sitt hus.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor trekker du ikke ned underveis i stedet for å vente til du har fylt opp hele doen med dritt? 

Anonymkode: 7828b...98c

Det har jeg selvfølgelig prøvd, men det virker som at kabelen ikke klarer å komme seg gjennom røret.

Anonymkode: b4860...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har reist mye i, og er også nå på ferie i et land hvor man ikke kan putte papir i do fordi det tetter rørene. Alltid litt ekkel den første tida, vi kaster jo alle papir med både bæsj og tiss og menstruasjonsblod i samme søppelbøtta. Og det være seg både i private hus og på restauranter, barer, kafeer og alle offentlige toaletter. Blir fort vant med det da men her jeg er så tenker jeg faktisk på dette hver eneste dag gitt! Kjenner ikke på noen frykt for at det tettes da, er mer en kollektiv tanke om å ta vare på systemet. 

Anonymkode: 5353b...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre når det renner over 😆 

En gang da jeg var student hadde jeg en kamerat på besøk, av den litt nervøse typen. 

Jeg hadde vært på do en stund før, og nesten tettet doen. Men alt gikk ned og jeg var glad og fornøyd. 

 

Så gikk den stakkars fyren på do for å pisse og når han trekker ned så hører jeg "oh my gad oh my gad oh my gad!!!"

Det flommet drittvann opp av doen og utover hele badet, til og med inn i stua for det var ikke dørstokk der. 

Han ble helt traumatisert stakkars! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra min største frykt,men absolutt noe jeg håper jeg slipper å oppleve 

Endret av Scoops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ikke kom her å si at det finnes ting i denne verden du frykter mer. Hvis du er helt ærlig med deg selv, så vet du at din største frykt er å tette toalettet i en annen person sitt hus.

Anonymkode: f39d2...37c

😂 Ja, det er faktisk så krise at det til er skikkelig vondt å bare forestille seg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss nå være heelt, helt-helt ærlige, TS - du har akkurat sett "Dumb&Dumber" eller noe sånt du :fnise:

Om twåan mot formodning skulle bli tett på besøk - så hadde jeg selvsagt klandret eier som har brukt dassen som søppelbøtte for alt mulig. Definitivt ikke noe jeg hadde påtatt meg noe skyld eller ansvar for :opplyser: 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (39 minutter siden):

La oss nå være heelt, helt-helt ærlige, TS - du har akkurat sett "Dumb&Dumber" eller noe sånt du :fnise:

Om twåan mot formodning skulle bli tett på besøk - så hadde jeg selvsagt klandret eier som har brukt dassen som søppelbøtte for alt mulig. Definitivt ikke noe jeg hadde påtatt meg noe skyld eller ansvar for :opplyser: 

Ikke nok med at du tetter dassen, men du skal dra vertskapet inn der for å kjefte:hoho:

Jo, jeg hadde nok nektet å gå ut fra badet om det der hendte meg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (1 time siden):

Ikke nok med at du tetter dassen, men du skal dra vertskapet inn der for å kjefte:hoho:

 

Jeg vil heller kalle det konstruktiv og informativ opplysningstjeneste! Voksne mennesker burde vite at man ikke skal kaste kondomer, tamponger, q-tips og/eller sementen som ble til over oppussingen rett i dassen. Og ikke minst gjøres oppmerksom på at fiber i kosten er viktig,  og observere hva jeg har inntatt av fiberrik kost siste uke. :opplyser: :fnise: 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (7 minutter siden):

Jeg vil heller kalle det konstruktiv og informativ opplysningstjeneste! Voksne mennesker burde vite at man ikke skal kaste kondomer, tamponger, q-tips og/eller sementen som ble til over oppussingen rett i dassen. Og ikke minst gjøres oppmerksom på at fiber er i kosten er viktig,  og observere hva jeg selv inntatt fiberrik kost siste uke. :opplyser: :fnise: 

:skratte: Men sement skal da være godt for rørene... for tetting av rifter nedover og sånt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

:skratte: Men sement skal da være godt for rørene... for tetting av rifter nedover og sånt.

Har aldri påstått å være rørlegger Muuuuulig du er inne på noe når det gjelder sementen mtp. rifter og sånt 🤔 Alt det andre da, jaffal! :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på det før. Sannsynligheten for at det skjer er så liten at det er helt bortkastet å tenke være redd for.

Anonymkode: 158f5...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største dofrykt er å ødelegge forbrenningstoalettet på min venninnes hytte.

Det var nære på en gang, heldigvis begynte det å fungere igjen etter noen timer.

Rørlegger er dyrt, men forbrenningstoalett er ofte dyrere!

Anonymkode: a556e...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min største dofrykt er å ødelegge forbrenningstoalettet på min venninnes hytte.

Det var nære på en gang, heldigvis begynte det å fungere igjen etter noen timer.

Rørlegger er dyrt, men forbrenningstoalett er ofte dyrere!

Anonymkode: a556e...a0d

Fordi du bæsjer så mye? 🫣

Anonymkode: 2f349...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ikke kom her å si at det finnes ting i denne verden du frykter mer. Hvis du er helt ærlig med deg selv, så vet du at din største frykt er å tette toalettet i en annen person sitt hus.

Anonymkode: f39d2...37c

Jeg har aldri tenkt tanken en eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi du bæsjer så mye? 🫣

Anonymkode: 2f349...198

Haha, nei, det toalettet har bare lagt meg for hat ass!

Anonymkode: a556e...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AprilRyan

Kanskje ikke min største frykt, men det er ganske flaut når det skjer.

På en tidligere jobb jeg hadde så var det et eller annet galt med toalettet (det hadde vært sånn en stund, men gikk helt fint an å bruke), og da fløt det selvfølgelig over mens jeg var der. Toalettet var selvfølgelig ikke slik at jeg kunne late som at det ikke var meg, men lå slik til at folk gikk forbi der støtt og stadig. Så jeg måtte da si fra. Det var vanvittig flaut der og da, men det gikk jo helt fint :rødme:

Jeg har også nesten tettet det noen ganger, men det har heldigvis ikke vært sånn at jeg ikke får trykket ned etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...