Gjest Tessmira Skrevet 26. mars 2007 #141 Skrevet 26. mars 2007 (endret) Nå har jeg en katt som heter Tussi. Chinchilla - Chin Skilpadde - Turtle Wax, men blir bare kalt Turtle. Ellers har jeg hatt en nuffe som het Tessmira`s Estee Lauder (om jeg skrev det riktig nå) men ettersom det ble litt langt og "flott" kalte vi henne Kiwa. Også har jeg hatt et hest på fôr som heter Star Hoff. Og noen katter, husker ikke navnet på alle, men var en som het Svarten og en som het Morten, og Winnie som var moren til Tussi Endret 26. mars 2007 av Tessmira
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. mars 2007 #142 Skrevet 26. mars 2007 Hmm, skal vi se... Akkurat NÅ har jeg en hund som heter Zita, og det het den andre bikkja vi har hatt også. Også har jeg hatt 3 katter (på forskjellig tidpunkt) som het Sheeba, Sheeba II og Sheeba III, en dansemus som het Petrus og 5 hamster som het Britt, Pila, Siri, Prosit Nasi Hamstrus og Buster. Jeg har hatt 2 hester; ei hoppe ved navn Carino og en vallak ved navn Bendik. Også har jeg hatt 2 marsvin som het Charlie og Ikke Tam, og en undulat ved navn Pippi, og 2 slørhaler som het Lisa og Lise. En stund hadde jeg oppdrett av nymfeparakitter. De to voksne fuglene jeg avlet på het Toppsy og Jacko, og husker jeg hadde navn på alle barna deres og, men kommer bare på Søtnos, Veslefrikk og Småen akkurat nå. Har også hatt oppdrett av kaniner som hadde de fengende navnene Arne-Bjarne, Playboy, Tina, Clementine, Sotis, Miss, Xena, Lille Rosin, Astra, Mai og Skinner. I tillegg jobbet jeg på en gård hvor jeg hadde 12 små kopplam som jeg passet på, så jeg kalte dem for "mine". Navn hadde dem og, men akkurat nå husker jeg bare Batman, Robin, Maria og Småen.
Arkana Skrevet 26. mars 2007 #143 Skrevet 26. mars 2007 Katten vår heter Truly Scrumptious. Et originalt og flott navn på en nydelig pus. ← Vi har fått en pus til siden sist (Truly lever i beste velgående) og den lille har fått navnet Emmelina.
Hulder Skrevet 26. mars 2007 #144 Skrevet 26. mars 2007 Vi har en Schäferhann som heter Conan. Det er keltisk og betyr "lille ulv". Passende synes vi
HvittHus Skrevet 26. mars 2007 #146 Skrevet 26. mars 2007 Valpen vår heter Robbie, etter den ikke ukjente artisten ved samme navn. Så har vi Lucifer som er oppkalt etter en svartengel. De to forrige hundene våre het Clint og Zille.
-frøya- Skrevet 26. mars 2007 #147 Skrevet 26. mars 2007 Hunden min heter Frøya,også har jeg en fisk som heter Roy og han er en slags hai...
thessa Skrevet 26. mars 2007 #149 Skrevet 26. mars 2007 Vi har en shæfer tispe som heter Lucky.. Verdens beste hund:)
billie Skrevet 26. mars 2007 #150 Skrevet 26. mars 2007 Min hund i oppveksten het Holly. også hadde vi to puser (mor og sønn) som het Bolla og Bigfoot. Noen år etter hadde vi en katt som het knøstegrimst. hadde en rotte som het Vigdis en gang (etter min mor..hehe) I de senere år har jeg kun hatt en katt som het billy..
Batseba Skrevet 26. mars 2007 #152 Skrevet 26. mars 2007 Har to pusekatter. Den ene heter NonStop og den andre heter SodaPop. Også har vi en undulat som heter Bobby. Vi fikk NonStop da hun var bare 7 uker gammel. Bitteliten og pjuskete. Men hun hadde i alle fall fått navn SodaPop fikk vi da hun var 7 mnd. omtrent. Hun måtte omplasseres pga alergi. Bobby er "ny" nå.
Eve Luna Skrevet 27. mars 2007 #153 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har en hund som heter Tilla. Og vi kaller henne Tilla. Men hun svarer også på tulla, pilla, dilla, vanilla, chilla, osv.
Gjest Meep Skrevet 27. mars 2007 #154 Skrevet 27. mars 2007 Ilderen min heter Koda, eller Ilderheimens Sir Tshitani Nutiket of Gallahead.
Lizzie123 Skrevet 28. mars 2007 #155 Skrevet 28. mars 2007 Nå har vi 4 katter, søsken. Hannkatten heter Ulv, og hunnkattene er Spøkelse, Shanti og Rambojenta. Sistnevnte oppkalt etter pappa'n sin Rambo fordi vi trodde hun var gutt da hun ble født. Ellers har vi hatt mange katter tidligere. Første vi hadde het Nusse. Så fikk vi to brødre som het Rasmus og Sofus. Så tok vi til oss 3 kattunger som skulle avlives, Sara, Tinka og Rambo. Har også hatt 2 undulater som het Natte og Tina. Og en hetterotte som het Micky.
såpedispenser Skrevet 28. mars 2007 #156 Skrevet 28. mars 2007 Undulaten vår heter Dixie. ( er nr. 2 i rekken av Dixier) .
Kvist Skrevet 28. mars 2007 #157 Skrevet 28. mars 2007 Har en minigris som heter Alfred. Du och jag, Alfred
Cristycreme Skrevet 28. mars 2007 #158 Skrevet 28. mars 2007 Ronja. En nydelig bichon frise, oppgjenkalt etter ronja røverdatter. Utrolig passendes siden hun drar ut på sine egne små eventyr så snart hun ser sjansen.
FantasDick Skrevet 29. mars 2007 #159 Skrevet 29. mars 2007 Har hatt en katt ved navn Snella, en katt ved navn Ika, og en hund ved navn Oscarberg's Wilfred aka Waicco. Nå venter jeg bare på valp. Navn er ikke bestemt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå