Gjest lindas Skrevet 26. januar 2006 #82 Skrevet 26. januar 2006 to hann katter som heter spike og lost, en hunn katt som heter pil ( hu hadde en tvilling ((som blei overkjørt)) som het bue)
Gjest Turboguri Skrevet 30. januar 2006 #84 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Min hund heter Busy!! Men vi har (hatt) jo noen rare navn på dyra i våres familie.. Eller kanskje ikke.. f.eks. Kaos Ferdinand murmel saigon rabbis kubikk diesel virus humla.. Kan fortsette lenge, men det orker jeg ikke... Endret 30. januar 2006 av Turboguri
Toadii Skrevet 30. januar 2006 #85 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Har tre hester som heter Erlika, Twister og Herr Nilsson! Så har jeg en katt som heter lurven. En hund som heter Doffen Og enda en katt som heter Fjerten Endret 30. januar 2006 av Toadii
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #86 Skrevet 31. januar 2006 min katt heter (n)mollens jesse james
Toadii Skrevet 31. januar 2006 #87 Skrevet 31. januar 2006 (endret) veninna mi har ei katt som heter Nøste Olivia Latata puspus grrrr Hallan:p Snodi Endret 31. januar 2006 av Toadii
Lilith Skrevet 31. januar 2006 #88 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Dobbelt! (ti tegn) Endret 31. januar 2006 av Lilith
Naken Skrevet 31. januar 2006 #89 Skrevet 31. januar 2006 Jeg har: En hund som heter Idefix. En katt som heter Tiger. Kaniner som heter Bilbo og Legolas. Rotter som heter jentungen og Cherokee. Skal godt gjøres å se noe mønster i disse navnene.
Lealaus Skrevet 31. januar 2006 #90 Skrevet 31. januar 2006 Har en fisk som heter Doffen. Ellers har jeg hatt en hund som het Amigo, en kanin som het Casper og en som het Trixie.
Hildegard Skrevet 1. februar 2006 #91 Skrevet 1. februar 2006 Nå har jeg Dor, Litimor, Budan og Dutten. Tidligere/andre dyr: -Bosse -Nimba the Urinator -Bollemann -Hermansen -Nips -Luns
Gjest Spyro Skrevet 2. februar 2006 #93 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Pipen heter: Petrus Fiskene heter: Finnbeck og Fia Pusen heter: Morris - men den bor ikke hos meg... snufs! Endret 2. februar 2006 av Spyro
-Fisken- Skrevet 3. februar 2006 #94 Skrevet 3. februar 2006 Han er en rampete Tricolor, derfor syntes vi Tricky passet så bra - spiller både på fargen og på væremåten hans. ← Jeg har også en Tricolor ved navn Emma Og en gammel sær, men nydelig katt ved navn Siri. Stort sett går hun under navnet Pus.
-Fisken- Skrevet 3. februar 2006 #95 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har også en Tricolor ved navn Emma Og en gammel sær, men nydelig katt ved navn Siri. Stort sett går hun under navnet Pus. ← Tidligere har jeg hatt: En katt ved navn Pelsi En katt ved navn Simba En katt ved navn Snøhvit Tre fisker ved navn Søllet, Flekken (og den siste husker jeg ikke navnet på) En fugl ved navn Pingu
Lenestol Skrevet 3. februar 2006 #96 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har et marsvin som heter Boll. Egentlig heter han Baylis, men så fikk han Noll som kosenavn, men siden marsvin av og til sier BOTT, så passet de finest med å kalle ham Boll. Så nå er han Bollen min! Og så må det sies at dersom jeg anskaffer en katt en gang, så skal jeg kalle ham Fisk. Synes det hadde vært litt kult!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. februar 2006 #97 Skrevet 3. februar 2006 Har to katter som heter "Bolla" og "Pels".. Den ene er litt tjukk, og den andre har masse pels.. Egentlig heter de Selma og Louise da..
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #98 Skrevet 3. februar 2006 Har en liten pys som heter Petra. Det rareste navnet fikk den første kaninen vår som hette Gul Fiolina Kanin-Kanin (og det var en gutt) senere fikk vi en ho kanin som viste seg å være en hann og den hette da Fiolus. Nå ønsker jeg meg en liten blandingshund og den skal hete Fiolina el Fiolus.
Bobeline Skrevet 4. februar 2006 #99 Skrevet 4. februar 2006 Har hatt tre marsvin som het Bob Kåre, Bobbe Line og Mogway. Måtte finne de mest harry navnene og sette på de små sjarmerende dyrene... For tiden oppholder jeg meg i et hus med seks ildere som heter Mia, Thea, Britta, Bolle, Baktus og Brus. De fire sistnevnte går også under tilnavnet b-gjengen og er en gjeng rampetasser...
Shanka Skrevet 5. februar 2006 #100 Skrevet 5. februar 2006 Verdens nydeligste katt heter Nutla Kasata Dorethea Nutlana, men vi kaller han bare Nusse Han er helt kølsvart, har veldig milde øyne, og veldig leken av seg.. Rett og slett veldig fotogen! Akkurat som eieren Men han begynner å dra på åra, er nemlig blitt 8 år.. Han har blitt veldig egen av seg de siste åra, for han foretrekker bare bløtmat... Den bortskjemte katta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå