Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Katta heter Gyda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer bare; er det ikke litt flaut å komme inn til dyrlegen å svare "Satan" når de spørr hva hun/han heter? :fnise:

Neida, går så fint så :)

Anonymous poster hash: c5afc...fd2

Skrevet

Hund som heter Demi, og katt som heter Nero :)

Skrevet

Fikk en katt nå!!! Den skal hete Jesus :)



Anonymous poster hash: c5afc...fd2
Skrevet

Har to puser, Snøball og Molly:) Også har vi to fosterpuser som heter Petrus og Petrine:)

Skrevet

Fikk en katt nå!!! Den skal hete Jesus :)

Anonymous poster hash: c5afc...fd2

Blir morsomt når du skal rope på den

Gjest Belle âme
Skrevet

Kattene: Maoen og Kovu

Marsvina: Ke$ha og Shakira(Angrer skikkelig, idag hadde dei heitt Daisy og Nicole)

Gjest Belle âme
Skrevet

Hund som heter Demi, og katt som heter Nero :)

Hvilken rase er det? :) Venninna mi har ein border collie som heite Demi :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg har en svart og hvit hankatt som heter Elvis :)

Hadde en rotte som het Dottleif, men han døde i vår :(

Skrevet

Blir morsomt når du skal rope på den

Hadde en hare som het Hare Krishna før, DET var morsomt å rope!!! Folk i blokka ble litt sure da, vet ikke om det var fordi haren min bæsjet i skoene deres eller om det var fordi klokka var fem om morgenen.. :)

Anonymous poster hash: c5afc...fd2

Skrevet

har en hund som heter Ove Karlsen.

og to katter Isabel og Truls Peder.



Anonymous poster hash: a2d61...810
Gjest Belle âme
Skrevet

Har ingen dyr for øyeblikket, men gjennom historien har jeg hatt:

Kaninene Tipsi og Hera

Huskattene Putte og Korse, og perseren Ceres (eg. Morgan Kane's Margarita)

Ilderen Albert

Rottejentene Demeter, Medea, Frøya, Luna, Niobe, Strophe, Phedra, Phebe og Skin

Rottegutta Charon, Neo, Minos, Rod, Hades, Oliver og Tinker

CERES <3 Fint <3

Skrevet

Hvilken rase er det? :) Venninna mi har ein border collie som heite Demi :)

Rottweiler :)

Skrevet

To katter, veivesenets parkmix, Monsoon og Typhoon.

Så langt. Vi har en lang rekke med flere naturkatastrofer til de neste kattene som kommer i hus i løpet av årene. :fnise:

Skrevet

Jeg har en katt som heter noe så uorginalt som Missy.

Skrevet

Har en katt som heter Hund og en hund som heter Katt.

Kan tro det er morsomt når jeg er ute og barnevakten ser de to kassene med for, merka med "Hund" og "Katt" :fnise:



Anonymous poster hash: c5afc...fd2
Skrevet

To hankattter som heter Tiger og Løve.

Anonymous poster hash: f65a5...535

Skrevet

Har en katt som heter Sushi og en hund som heter Milo

Skrevet

Hadde to katter som het DeBulle og Kiara. Nå er det Princess og Perser som regjerer hjemme hos mine foreldre. Har ingen dyr selv akkurat nå. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...