AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #21 Skrevet 15. desember 2022 Jeg liker andres barn, i små doser. 🙈 Jeg syntes raskt andres barn er smått ufordragelige når de oppfører seg dårlig.🙈 Mine egne syntes jeg er herlige uansett hvor irritert jeg blir. 🙈 Så summa summarum syntes jeg alle barn er søte så lenge de oppfører seg pent, men med en gang de skrur på trassen så går jeg lei. 🙈 Anonymkode: d733e...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #22 Skrevet 15. desember 2022 Sursøtsaus skrev (1 time siden): Har hørt mange foreldre si at de liker sine barn men ikke andres. Et eksempel er at en venninne av meg synes det er kjempegøy å dele oppdateringer av eget barn. Snakke om utvikling, dele bilder når vi møtes, og generelt snakker en del om ungen sin. Men hun synes det er dørgende kjedelig å høre om andres barn. Er dette en greie? Jeg synes det viser litt mangel på selvinnsikt. Ja ❤️ Anonymkode: 5e320...752
Heln Skrevet 15. desember 2022 #23 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har tilgode å møte et barn jeg liker, inkludert mine egne🙈
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #24 Skrevet 15. desember 2022 Jeg jobber i barnehage, og det er ikke alle barn jeg liker 😅 men jeg ELSKER barn, det mener jeg at man må når man jobber med dem 😁 man kan ha kjemi med barn som alle andre mennesker. Jeg er glad i barna til mine nærmeste venner og, men det er ikke alt jeg synes er like spennende med dem eller at jeg liker alt de gjør. Liker ikke alltid mine egne barn heller 😂 men kjærligheten er der, alltid solid! Anonymkode: e84bd...3d4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #25 Skrevet 15. desember 2022 har to barn. Liker noen av vennene til barna, men ikke alle. Nevøen og niesen min synes jeg er ufyselige og gruer meg allerede til julaften. Det er frekkhet, at de ikke gidder å høre etter eller tar så mye plass som gjør at ingen andre kommer til orde som gjør at disse barna blir slitsomme å være i nærheten av. Andre barn kunne nærmest få bo her så hyggelig er de å ha her. Anonymkode: 759a2...d3b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #26 Skrevet 16. desember 2022 Jeg er redd andres barn, vet ikke hvordan jeg skal være når jeg må snakke med de. Har to barn selv. ..som jeg liker, ja. 😅 Anonymkode: 18c9c...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #27 Skrevet 16. desember 2022 Tja. Er ikke spesielt begeistret for barn, men unntaket er tantebarn da. De gir meg glede 🥰 Anonymkode: 923c4...acb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #28 Skrevet 16. desember 2022 5 hours ago, Sursøtsaus said: Har hørt mange foreldre si at de liker sine barn men ikke andres. Et eksempel er at en venninne av meg synes det er kjempegøy å dele oppdateringer av eget barn. Snakke om utvikling, dele bilder når vi møtes, og generelt snakker en del om ungen sin. Men hun synes det er dørgende kjedelig å høre om andres barn. Er dette en greie? Jeg synes det viser litt mangel på selvinnsikt. Jo det er ganske vanlig. Vi er programmert slik. Anonymkode: b11c8...df2 1
tøydokka Skrevet 16. desember 2022 #29 Skrevet 16. desember 2022 synes generelt det er kjedelig og lite interessant å høre om andre sine barn, og se bilder og filmer der de leker. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #30 Skrevet 16. desember 2022 Jeg er lærer Er veldig glad i alle barn. Anonymkode: aabe5...c38
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #31 Skrevet 16. desember 2022 Likte ikke barn før jeg fikk mitt eget. Gjennom han har jeg sett sårbarheten til barn og hvor uskyldige og hjelpeløse de er. Nå liker jeg alle barn og har fått en vanvittig kjærlighet for dem. Blir litt trist noen ganger når jeg ser på alle barna i barnehagen til sønnen min og tenker på at livet fucker ting til for så mange. Der i barnehagen står liksom alle med blanke ark og fremtiden ligger foran dem. Men de ulike livene vil ta mange ulike retninger, og jeg må bare stoppe å tenke videre når jeg tenker på at noen kanskje ikke har det bra hjemme. Hadde ofret livet mitt på dagen hvis det resulterte i at alle barn kunne vokse opp i gode og trygge hjem. Som gir den det fundamentet de trenger for å stå gjennom livets oppturer og nedturer. Anonymkode: c5ef9...323
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #33 Skrevet 16. desember 2022 Jeg liker alle barn. Er barnehagelærer 😅 Anonymkode: 83588...b9a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #34 Skrevet 16. desember 2022 Jeg liker mine barn og jeg liker min søsters barn. Andre barn kan jeg tåle eller ikke utholde. Jeg prater ikke om mine barn med mindre noen venner spør om dem, og holder det da kort, siden jeg vet hvor ufattelig kjedelig det er å høre om andres barn. Med mindre det er noe helt spesielt å fortelle. (Ikke noe bare foreldre og besteforeldre synes er fantastisk spennende, og ingen andre) Anonymkode: 45b4e...b47
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #35 Skrevet 16. desember 2022 Bare hvis de er snille med barnet mitt. Hvis ikke er de snørrunger’ Anonymkode: 14e01...65b 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #36 Skrevet 16. desember 2022 Digger andres barn. Men ikke foreldre praten om dem. De er så nysgjerrige, smarte, sårbare og alt på en gang. Anonymkode: 5b646...480
Tanuki Skrevet 16. desember 2022 #37 Skrevet 16. desember 2022 Liker andres barn, som regel. Og er veldig glad i elevene jeg underviser.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #39 Skrevet 16. desember 2022 Sursøtsaus skrev (11 timer siden): Har hørt mange foreldre si at de liker sine barn men ikke andres. Et eksempel er at en venninne av meg synes det er kjempegøy å dele oppdateringer av eget barn. Snakke om utvikling, dele bilder når vi møtes, og generelt snakker en del om ungen sin. Men hun synes det er dørgende kjedelig å høre om andres barn. Er dette en greie? Jeg synes det viser litt mangel på selvinnsikt. Som barnehagelærer kan jeg heldigvis si ja på det spørsmålet. Må bli kjent med barna før jeg kan si jeg er glad i de da, men er i utgangspunktet positivt innstilt til alle barn. Anonymkode: b0ddc...244
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #40 Skrevet 16. desember 2022 Ja, de fleste, men absolutt ikke alle. Å det har med oppførselen til barna å gjøre. Liker ikke unger som ikke kan oppføre seg. Anonymkode: 9ef62...73c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå