Sursøtsaus Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Har hørt mange foreldre si at de liker sine barn men ikke andres. Et eksempel er at en venninne av meg synes det er kjempegøy å dele oppdateringer av eget barn. Snakke om utvikling, dele bilder når vi møtes, og generelt snakker en del om ungen sin. Men hun synes det er dørgende kjedelig å høre om andres barn. Er dette en greie? Jeg synes det viser litt mangel på selvinnsikt. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Jeg liker ingens barn. Anonymkode: edf11...5ab 8 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Er nok mer opptatt av mine egne barn, framfor andres ja... Anonymkode: 2097a...c06 5
fru Alving Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Jeg er delt. Synes det er interessant å snakke om andres barn hvis jeg kan bidra med synspunkt. Jeg synes for eksempel at det er greit om folk lufter bekymringer og utfordringer ved egne barn, da kan jeg komme med tanker og innspill og føler jeg bidrar. Det jeg ikke synes noe om er de som skryter (mye) og forteller at lille skatten gjorde dette i dag og det i går og sa ditt og datt. Interesserer meg ikke. Ting som handler om barn, som skole, fritid og samfunnsmessige ting synes jeg det er gøy å diskutere. Jeg synes og det er deilig å møte venner uten barn, og hvis vi har med barna så synes jeg det er deilig at de aktiviserer hverandre og ikke henger rundt oss voksne🤣 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Jeg liker KUN mine egne 🙊 Anonymkode: bbb65...718 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 Jeg jobber med barn, så ja, det gjør jeg absolutt. De kunne ikke målt seg med mine egne selvfølgelig, men de blir heller ikke satt opp mot dem. Anonymkode: b0933...e4f 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 Jeg liker de fleste barn. Jeg jobber i barnehage, og hadde valgt noe annet hvis jeg ikke likte barn. Liker også mine barns venner og mine venners barn 😁 Anonymkode: c44fb...f6a 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Liker og liker. Barn er barn, på godt og vondt - derfor har man som regel nok med sine egne 😆 De fyller greit opp "like"-kvoten! Anonymkode: f3032...9f8 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 Jeg liker å prate både om og med venner/familie sine barn. Men liker jo mine egne best 😅 Anonymkode: 43ae1...92e 3
Gjest Ms Baxter Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 Jeg liker egentlig ikke andres barn, men elsker mitt eget😅 Men går helt greit med vennene hans i små doser, de er litt lik han og gir meg ikke noe bry. Unger som ikke har oppdragelse klarer jeg ikke….
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #11 Skrevet 15. desember 2022 Jeg liker jo andres unger, men ikke sånn at jeg uten videre inviterer nevø og nieser på besøk for å leke med dem eller ha dem på overnatting. Har liksom nok med mine egne og ikke kapasitet eller behov for å styre med andre unger i tillegg. Anonymkode: 06873...b2c 1
Disco Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 Hehe, litt artig spørsmål... Før jeg fikk barn likte jeg ingen barn. De første årene jeg hadde barn likte jeg nok bedre mitt barn enn andre, selv om jeg begynte å bli litt rundere i barnehagen. Fra 1.klasse så måtte jeg begynne å like barn mer generelt, og det har jeg fortsatt med som lagleder i idrett og diverse annet. Og det er helt utrolig hvor rund man kan bli etter hvert... 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. desember 2022 #13 Skrevet 15. desember 2022 Å høre historier om andres barn (som flere snakker om) er stort sett kjedelig. Men jeg kan jo like ungene for det Det er med unger som med voksne, at noen liker jeg og noen misliker jeg, de fleste er sånn midt på treet. Ikke å like en eneste annen unge en sin egen synes jeg høres veldig rart ut (selv om man selvsagt liker sine egne best). Da tenker jeg at man er en veldig selvsentrert person.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #14 Skrevet 15. desember 2022 Har kanskje møtt 3-4 barn jeg liker.. Anonymkode: fe8b8...503
Urwa Skrevet 15. desember 2022 #15 Skrevet 15. desember 2022 (endret) Ja elsker barn😊 Syns de er noen søte små spennende og rare skapninger. Blir også veldig fort gla i vennene til barna mine🥰 Endret 15. desember 2022 av Urwa 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #16 Skrevet 15. desember 2022 Syns de er helt ok, noen ganger morsomme. Elsker mine egne og synes det er greit at de har besøk eller har med seg venner på hytta vår. Men skal ikke påstå at jeg hadde passet til å jobbe med unger, selv om jeg har hørt av flere at jeg burde fordi jeg er så flink med dem. Anonymkode: 49e44...5a4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #17 Skrevet 15. desember 2022 Jeg liker barn, både andres og mine egne. Jeg jobber også i barnehage fordi jeg er glad i barn generelt. Mine egne er likevel di beste og viktigste i verden for meg. Nå er jeg kanskje ikke nødvendigvis veldig interessert i oppdateringer og bilder av barn jeg ikke kjenner fra voksne, men jeg syns det er veldig koselig å møte barna selv. Anonymkode: 9724c...faf
svartkatt Skrevet 15. desember 2022 #18 Skrevet 15. desember 2022 Det er med barn som andre mennesker. Jeg liker ikke mennesker, jeg liker personer/enkeltindivider. Så det kommer an på personlighet med andre ord. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #19 Skrevet 15. desember 2022 Generelt sett synes jeg barn er koselig. Hyggelig med lyd og glede og at de leker og er ivrige. Har interesse av å høre om venninner barn også. Særlig hvis ejg kan relatere det til mine egne. Elsker å snakke om amming, utvikling, faser osv 😊 Men liker mine egne barn mest av alle ja 😊 Anonymkode: b7a6e...af1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #20 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har ingen barn, men jeg er glad i tantebarna mine 🙂 Anonymkode: daa3b...855 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå