AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Del Skrevet 13. desember 2022 Som overskriften sier, hva bruker dere? Anonymkode: 88c02...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 13. desember 2022 #2 Del Skrevet 13. desember 2022 Anbefaler heller å spise ordentlig, sunn og næringsrik kost. Så slipper du slik ultraprosessert pulver som bare koster deg penger. For vanlige ikke eliteutøvere som spiser riktig får man i praksis ikke noe igjen for å innta dette pulveret. Har ingen kilder men trener mye selv og bruker per idag ikke pulver, men har aldri sett bedre ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau87 Skrevet 13. desember 2022 #3 Del Skrevet 13. desember 2022 https://www.xxl.no/star-nutrition-whey-80-proteinpulver/p/1173508_6_style Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Del Skrevet 13. desember 2022 Bruker herfra, kjøper ti og ti poser. https://myrevolution.no/proteinpulver/myoprotein Anonymkode: 279ee...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Del Skrevet 13. desember 2022 https://myrevolution.no/proteinpulver/myoprotein?gclid=Cj0KCQiA4uCcBhDdARIsAH5jyUmqeUe7nQPrD-Ns3IwfCERoU6V7D1fOtN52hTCc75Hp0TBiDPNDLxkaAu4vEALw_wcB Anonymkode: 4518a...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Del Skrevet 13. desember 2022 Maatte_ha_konto skrev (7 timer siden): Anbefaler heller å spise ordentlig, sunn og næringsrik kost. Så slipper du slik ultraprosessert pulver som bare koster deg penger. For vanlige ikke eliteutøvere som spiser riktig får man i praksis ikke noe igjen for å innta dette pulveret. Har ingen kilder men trener mye selv og bruker per idag ikke pulver, men har aldri sett bedre ut:) Jeg veier ca 110 kg og optimalt vil jeg ha inn fra 1.6 - 2,2 gram protein pr kg kroppsvekt i perioder jeg har normalt kaloriinntak. I perioder jeg ligger på lavere kaloriinntak, vil jeg opp mot 2,5 gram pr kg kroppsvekt. Lykke til med et kaloriunderskudd+2,5 gram pr kg kroppsvekt dekket kun ved kosthold, som også fungerer for en storfamilie, eller som et tillegg uten å bli ruinert. Proteintilskudd kan være glimrende supplement om man tar trening og kost på alvor. Spesielt om man ligger i kaloriunderskudd. Ps, har aldri sett bedre ut som etter jeg begynte med supplement. Anonymkode: 4518a...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 13. desember 2022 #7 Del Skrevet 13. desember 2022 Whey proteinpulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Del Skrevet 13. desember 2022 Bruker BodyLab sitt, både whey og clear whey, de smaker godt og finnes i mange smaker(jeg liker det så søtt som mulig). Anonymkode: 9e6c0...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 13. desember 2022 #9 Del Skrevet 13. desember 2022 MyoProtein fra MyRevolution Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker BodyLab sitt, både whey og clear whey, de smaker godt og finnes i mange smaker(jeg liker det så søtt som mulig). Anonymkode: 9e6c0...ce9 Og jeg syns de smaker helt for jævlig.. bruker selv whey 80 fra Star Nutrition, bærsmakene der er helt ok og lett å gjemme i en smoothie. Anonymkode: ba795...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #11 Del Skrevet 13. desember 2022 Anbefaler Egg Prior. Glimrende proteintilskudd. Og naturlig! Anonymkode: 08109...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #12 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg bruker whey ultimate chocolate og clear whey peach ice tea fra Bodylab. De er det eneste jeg synes har smakt godt av det jeg har testet. Anonymkode: 971d9...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå