Gå til innhold

Dere erfarne som trener hvilken proteinpulver bruker dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maatte_ha_konto

Anbefaler heller å spise ordentlig, sunn og næringsrik kost. Så slipper du slik ultraprosessert pulver som bare koster deg penger.

For vanlige ikke eliteutøvere som spiser riktig får man i praksis ikke noe igjen for å innta dette pulveret. Har ingen kilder men trener mye selv og bruker per idag ikke pulver, men har aldri sett bedre ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maatte_ha_konto skrev (7 timer siden):

Anbefaler heller å spise ordentlig, sunn og næringsrik kost. Så slipper du slik ultraprosessert pulver som bare koster deg penger.

For vanlige ikke eliteutøvere som spiser riktig får man i praksis ikke noe igjen for å innta dette pulveret. Har ingen kilder men trener mye selv og bruker per idag ikke pulver, men har aldri sett bedre ut:)

Jeg veier ca 110 kg og optimalt vil jeg ha inn fra 1.6 - 2,2 gram protein pr kg kroppsvekt i perioder jeg har normalt kaloriinntak. I perioder jeg ligger på lavere kaloriinntak, vil jeg opp mot 2,5 gram pr kg kroppsvekt.

Lykke til med et kaloriunderskudd+2,5 gram pr kg kroppsvekt dekket kun ved kosthold, som også fungerer for en storfamilie, eller som et tillegg uten å bli ruinert.

Proteintilskudd kan være glimrende supplement om man tar trening og kost på alvor. Spesielt om man ligger i kaloriunderskudd.

Ps, har aldri sett bedre ut som etter jeg begynte med supplement.

Anonymkode: 4518a...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker BodyLab sitt, både whey og clear whey, de smaker godt og finnes i mange smaker(jeg liker det så søtt som mulig).

Anonymkode: 9e6c0...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker BodyLab sitt, både whey og clear whey, de smaker godt og finnes i mange smaker(jeg liker det så søtt som mulig).

Anonymkode: 9e6c0...ce9

Og jeg syns de smaker helt for jævlig.. bruker selv whey 80 fra Star Nutrition, bærsmakene der er helt ok og lett å gjemme i en smoothie.

Anonymkode: ba795...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker whey ultimate chocolate og clear whey  peach ice tea fra Bodylab. De er det eneste jeg synes har smakt godt av det jeg har testet. 

Anonymkode: 971d9...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...