Gå til innhold

Problemer med å legge ut bilder i innlegg


mellowyellow
Gå til løsning Løst av Edie,

Anbefalte innlegg

Hei :vinke:

Har litt trøbbel med å legge ut bilder i innleggene mine (både på svar/om jeg vil lage by tråd). Tidligere har jeg kunnet velge bilde direkte fra telefonen og legge de ved som fil her, men nå får jeg kun opp «Sett inn bilde fra URL»

Flere som har dette problemet?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei @mellowyellow

Får du ikke opp den boksen nederst til venstre her med "legg til filer"? Den kan brukes for å legge til filer rett fra telefonen, også bilder. 

- Matas, mod. 

Screenshot_20221212_005214_com.android.chrome.jpg

Endret av Matas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nei det er akkurat denne jeg ikke får opp (har fått denne opp hele tiden før), det står kun «Sett inn bilde fra URL» :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellowyellow skrev (4 minutter siden):

Hei! Nei det er akkurat denne jeg ikke får opp (har fått denne opp hele tiden før), det står kun «Sett inn bilde fra URL» :forvirret:

Så merkelig. Jeg tagger @TSP for å se om det er noe logisk løsning på dette.

- Matas, mod. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har nøyaktig det samme problemet som mellowyellow….

kan jeg også få hjelp? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning
MorindaDedley skrev (2 timer siden):

Jeg har nøyaktig det samme problemet som mellowyellow….

kan jeg også få hjelp? ☺️

Hei,

Nye medlemmer kan ikke poste bilder før de har postet mer enn 15 innlegg eller vært medlem i mer enn 7 dager. Si i fra hvis problemet fortsetter etter at du er over den grensen.

Edie, adm.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Cid skrev (40 minutter siden):

Kan jeg få hjelp med dette? Er veldig irriterende å ikke kunne laste opp bilde

Hei! 

Viser til tidligere svar.
Du har en ny bruker nå, og vil derfor ha sperre for å legge ut bilder den første uken. 

_popcorn_, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_popcorn_ skrev (5 minutter siden):

Hei! 

Viser til tidligere svar.
Du har en ny bruker nå, og vil derfor ha sperre for å legge ut bilder den første uken. 

_popcorn_, adm

Hvorfor? Jeg er aktiv hver dag så ingen grunn til at jeg skal måtte vente en uke på å kunne legge ut bilder da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Hvorfor? Jeg er aktiv hver dag så ingen grunn til at jeg skal måtte vente en uke på å kunne legge ut bilder da? 

Vi gjør ikke manuelle forskjellsbehandlinger på om nye brukerkontoer har hatt brukerkonto tidligere eller ikke. 
Det er satt en automatisk grense for å forhindre spam, og denne gjelder for alle nye brukerkontoer, uansett tidligere historikk. 


_popcorn_, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_popcorn_ skrev (Akkurat nå):

Vi gjør ikke manuelle forskjellsbehandlinger på om nye brukerkontoer har hatt brukerkonto tidligere eller ikke. 
Det er satt en automatisk grense for å forhindre spam, og denne gjelder for alle nye brukerkontoer, uansett tidligere historikk. 


_popcorn_, adm

Hva med å heller gjøre sånn at man må ha postet et visst anfall innlegg? 200 for eksempel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

Hva med å heller gjøre sånn at man må ha postet et visst anfall innlegg? 200 for eksempel 

Grensen vi har valgt er satt på antall dager, dette er basert på tidligere erfaringer, og noe vi ser fungerer veldig bra. 
Dersom man velger opprette ny bruker, så vil dette være gjeldende grense, og du må altså vente til du har vært medlem en uke før du kan legge ut bilder. 

_popcorn_, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

_popcorn_ skrev (3 minutter siden):

Grensen vi har valgt er satt på antall dager, dette er basert på tidligere erfaringer, og noe vi ser fungerer veldig bra. 
Dersom man velger opprette ny bruker, så vil dette være gjeldende grense, og du må altså vente til du har vært medlem en uke før du kan legge ut bilder. 

_popcorn_, adm

Så ingenting annet å gjøre enn å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Så ingenting annet å gjøre enn å vente?

Da er det eneste valget å vente ja. Sperren er satt av de grunner som skrevet over og det kan ikke gjøres unntak på enkeltbrukere i systemet, som betyr at vi da hadde måttet fjerne hele sperren for alle, som igjen åpner for spam og det ønsker vi ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (2 minutter siden):

Da er det eneste valget å vente ja. Sperren er satt av de grunner som skrevet over og det kan ikke gjøres unntak på enkeltbrukere i systemet, som betyr at vi da hadde måttet fjerne hele sperren for alle, som igjen åpner for spam og det ønsker vi ikke.

Skjønner takk for svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

hypothyreose skrev (6 timer siden):

Hei, jeg har vært medlem siden 26 januar og får det fortsatt ikke opp... 

Hei,

Nye medlemmer kan ikke poste bilder før de har postet mer enn 15 innlegg  og vært medlem i mer enn 7 dager. Altså, begge disse kravene må være oppfylt før du kan legge ut bilder. Årsaken til at du ikke får lagt ut bilder er nok fordi antall innlegg er for få.

Mvh

Chantielle mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...