Gå til innhold

Klønete/flaue ting du har gjort på jobb mot kunder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mild ticks og adhd. Jeg sliter også i perioder med pusten. Så da har jeg fått uvanen å si «huff» når jeg puster ut, særlig etter tunge løft eller noe slår seg treigt i systemet (pc). I dag fikk jeg spørsmål om jeg kunne hjelpe en kunde, og så følger jeg henne til det hun skal ha hjelp med og sier «hoff» og jeg ser på ansiktet hennes at hun blir litt satt ut. Og jeg bare blir flirfull og sier det ikke var henne jeg offet meg på, og det var jo sant. Så lo hun og. 
Hadde enda en annen episode i går. Skulle hjelpe noen og finne noe så stod de i veien for meg litt, men flyttet seg, da fikk jeg dette pustebesværet igjen (ikke pga de altså) og sa «Ååh» . Det er litt sånne lyder som kan komme ut av meg som en stressreaksjon pga pusten, en del av ticksen. De unnskyldte seg og jeg sa igjen at det ikke var de jeg stønnet over, men sa som sant var at jeg har pustebesvær. Og tonen forble god. 
 

Men er det andre her som opplever uheldige episoder med folk? Pga ting dere ikke kan noe for? 

Anonymkode: b678d...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle følge en blind mann gjennom en dør. Han holdt meg i armen og jeg tenkte meg ikke om så mannen gikk rett på dørkarmen. Jeg ble så lei meg og beklaget virkelig. Han bare lo og så det ikke gjorde noe. Jeg fikk fulgt han helt frem dit han skulle uten flere uhell.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...