Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Om elskersommer svarte på et innlegg som gikk under brukerdebatt/avsporing så sletter de jo av og til alt. Og på ryddinga ser det ut som de har gjort det. Og set ser ut som elskersommer har svart på noe.

Ja det stemmer at jeg svarte på ett innlegg.. men skjønner ikke hvorfor de slettet det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt.

Minner om at dette underforumet ikke har som hensikt å være en arena for diskusjoner som ellers hører til de øvrige rommene. Forumansvarlig har for tiden ferie og vil dermed ikke ha mulighet til besvare spørsmål før hun er tilbake.

Når det gjelder brudd i tråden kan disse rapporteres og innholdet vil vurderes av @Sol Rampelyset ved anledning. Eventuelle spørsmål vedrørende modereringsavgjørelser knyttet opp mot eget innhold i Rampelyset besvares i Private henvendelser Rampelyset.

Rhodiola, adm.

• Nyttig 7
Skrevet
Rhodiola skrev (1 time siden):

Minner om at dette underforumet ikke har som hensikt å være en arena for diskusjoner som ellers hører til de øvrige rommene. Forumansvarlig har for tiden ferie og vil dermed ikke ha mulighet til besvare spørsmål før hun er tilbake.

Når det gjelder brudd i tråden kan disse rapporteres og innholdet vil vurderes av @Sol Rampelyset ved anledning. Eventuelle spørsmål vedrørende modereringsavgjørelser knyttet opp mot eget innhold i Rampelyset besvares i Private henvendelser Rampelyset.

Rhodiola, adm.

Når er forumansvarlig tilbake ? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Rhodiola skrev (3 timer siden):

Rhodiola, adm.

Må si jeg synes det er merkelig at det bare er en person på ett så stort forum som kan svare på spørsmål fra brukere.. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan man bli utestengt fordi man sier fra at man føler man fikk en trussel i tråden? Og er det sånn å forstå at man ikke kan få lov å diskutere om man føler man fikk trussel? 

Hvem tar avgjørelsen om hvem som blir utestengt? Er det en person eller flere? 

• Nyttig 2
Skrevet
Interiørgla skrev (19 timer siden):

Kan @Sol Rampelyset @Måne Rampelysetforklare meg hva som er feil med dette innlegget jeg legger ved bilde av her? Dette er slettet som avsporing òg brukerdebatt SET tråden. Jeg har lest reglene for rampelyset grundig men tror ikke jeg skjønner det allikevel.

IMG_5659.png

Dette innlegget svarer i en tråd medmed regelbrudd. Altså er det et regelbrudd som er slettet, og svarene som kommer ut fra det innlegget er slettet.

Sol, admin.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (På 17.11.2025 den 1.45):

Hvordan er det med lovligheten av å spre innlegg som er skrevet av brukere her på kvinneguiden ?
Det foregår en ryktespredning av meg om at jeg er en av modellene til SE. Det er overhodet ikke greit at den unge jenta blir offer for det rykte. Det kan ikke dere gjøre noe med siden det er andre steder det påstås at jeg er den jenta. Er det lov å ta screenshot av innlegg her inne for å legge ut andre steder? 

Dette er et  forum som alle kan lese i så for meg gjør det ingenting .  Det står jo allerede der og nå vet jeg jo også at man tar screenshot av dem. Men for den unge jenta kan det ikke være særlig gøy . De leter  med lupe etter bevis og bruker mine innlegg som bevis. Spiller ingen rolle hva som står der . De tolker og legger til og trekker fra som de alltid har gjort. Dette gjøres selvfølgelig for å sverte SET men det er jenta det går utover.  Derfor spørsmål om det er lov å legge ut bilder av innleggende her andre steder på nettet. Andre forum. 

@Sol Rampelyset

@Måne Rampelyset

@Forumansvarlig

Sol Rampelyset skrev (På 17.11.2025 den 21.15):

Hei,

Som du vet har vi ikke noe myndighet andre steder enn KG. Men vedr. det juridiske ber jeg @Forumansvarlig ta en sjekk med sine folk på Egmont som kan svare deg bedre enn meg.

Brukerdebatt og avsporing er fjernet.

Sol, admin.

Jeg trodde jeg hadde svar her, men ser ut til at problemene med couldfare i går gjorde at svaret mitt ikke ble postet.

Forumansvarlig er på ferie, så hun kommer tilbake til dette når hun er tilbake.

Sol, admin.

• Liker 3
Skrevet
Orly skrev (41 minutter siden):

Kan man bli utestengt fordi man sier fra at man føler man fikk en trussel i tråden? Og er det sånn å forstå at man ikke kan få lov å diskutere om man føler man fikk trussel? 

Hvem tar avgjørelsen om hvem som blir utestengt? Er det en person eller flere? 

Nei, man blir ikke utestengt om man sier at man føler at man fikk en trussel i en tråd. Dersom du skriver at du føler du fikk en trussel i en tråd er dette en avsporing og vil bli moderert. Denne avsporingen vil inngå i en helhetlig vurdering om advarsel dersom det er flere regelbrudd av samme bruker, men dette enkeltinnlegget vil ikke utløse noen advarsel. Dersom noen føler seg truet bes de henvende seg til admin på Private Henvendelser (eller PM) og ikke i en tråd om en influenser. 

Avgjørelse om utestenging tas av admin teamet. Utestenging skjer normalt sett etter at man allerede har fått an advarsel. 

Sol, admin.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (2 timer siden):

Nei, man blir ikke utestengt om man sier at man føler at man fikk en trussel i en tråd. Dersom du skriver at du føler du fikk en trussel i en tråd er dette en avsporing og vil bli moderert. Denne avsporingen vil inngå i en helhetlig vurdering om advarsel dersom det er flere regelbrudd av samme bruker, men dette enkeltinnlegget vil ikke utløse noen advarsel. Dersom noen føler seg truet bes de henvende seg til admin på Private Henvendelser (eller PM) og ikke i en tråd om en influenser. 

Avgjørelse om utestenging tas av admin teamet. Utestenging skjer normalt sett etter at man allerede har fått an advarsel. 

Sol, admin.

Det ga i grunn ikke veldig mye mening  de øverste setningene , men takk for svar likevel.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...