Gå til innhold

Er det mulig å ta borti bil uten å få riper selv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, er det mulig å skrape en annens bil med egen bil - hvor den andres bil får store stygge riper (ganske stort område), men den andre bilen ikke får en skramme? Jeg er usikker på om jeg tok borti en bil idag, da det var veldig trangt og jeg gikk derfor ut å sjekket. Bilen hadde store riper men min bil har ingen antydning. Jeg kan ikke forstå at jeg skal ha laget disse skadene til og med om jeg var borti, da det i såfall er snakk om bare litt men jeg er svææært usikker om jeg var det 

Anonymkode: 1163c...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, tja kanskje. Jeg hadde en mørkeblå bil og en rød bil kjørte i min. Jeg fikk røde striper på bilen min som kunne vaskes bort 

Anonymkode: 04db0...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var støtfangeren eller slepekrok hos din bil som skrapte opp den andre, så kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig. Kræsja for noen år siden. Min min ble trekkspill mens den andres bil var det ikke ei ripe på en gang

Anonymkode: 81ed3...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (14 minutter siden):

Hvis det var støtfangeren eller slepekrok hos din bil som skrapte opp den andre, så kanskje? 

Jeg tok isåfall borti med hele siden og må ha dratt den bortover bilen til motparten. Jeg ønsker å si ifra om det var meg, men kjipt om det var noen andre eller skaden allerede har vært der og de ser det som sin mulighet til å få denne dekket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fullt mulig. Kræsja for noen år siden. Min min ble trekkspill mens den andres bil var det ikke ei ripe på en gang

Anonymkode: 81ed3...0c8

På hvordan måte krasjet du? Her er det snakk om at jeg må ha dradd siden på bilen langs fronten på den andre bilen, i en hastighet på 1/km i timen om det var meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si deg at om du kræsjer i noen andre - uansett med hvilken del av bilen - både hører og merker du det godt.

Anonymkode: 2b8a7...821

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte på en 80talls volvo en gang, den fikk faktisk ikke en ripe mens bilen min måtte bytte panser  skjerm og passasjer dør...

Anonymkode: 0514a...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg kjørte på en 80talls volvo en gang, den fikk faktisk ikke en ripe mens bilen min måtte bytte panser  skjerm og passasjer dør...

Anonymkode: 0514a...e0b

De hadde støtfangere som fanget støt. Designet etter amerikanske normer der kræsj opp mot 5 km/t ikke skulle gjøre skade i det hele tatt (8 km/t i USA med mindre tilpasninger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skal si deg at om du kræsjer i noen andre - uansett med hvilken del av bilen - både hører og merker du det godt.

Anonymkode: 2b8a7...821

Ja men jeg følte det var en rar lyd og bilen gjorde litt motstand, men er veldig usikker. Syns det er veldig rart om min bil ikke har tatt skade av å skrape hele siden mot den andre bilen isåfall, om den bilen har fått store riper over flere områder. Bilen min er ganske ny i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...