Gå til innhold

Kommer aldri til å bli elsket igjen etter kjæresten døde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min døde får 6 år siden og har var aleine siden da. Har prøvd 3 ganger å gå på date men jeg tror ikke jeg kan elskes igjen. Tror meg å han var hverandres sjelvenner og tror ikke det finnes andre sånn. Noen som har opplevd det samme? Noen ganger føles det sårt og skulle gå gjennom livet aleine men andre ganger har jeg godtatt det og laget fremtidsplaner aleine andre ganger klarer jeg ikke se noe fremtid. 

Anonymkode: 94907...c85

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke normalt, og heller ikke bra for din egen del. 

At du ikke kommer ut av den spiralen er det ingen her som kan hjelpe deg med. 

Anonymkode: 24642...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kjæresten min døde får 6 år siden og har var aleine siden da. Har prøvd 3 ganger å gå på date men jeg tror ikke jeg kan elskes igjen. Tror meg å han var hverandres sjelvenner og tror ikke det finnes andre sånn. Noen som har opplevd det samme? Noen ganger føles det sårt og skulle gå gjennom livet aleine men andre ganger har jeg godtatt det og laget fremtidsplaner aleine andre ganger klarer jeg ikke se noe fremtid. 

Anonymkode: 94907...c85

Jeg er på mitt 14 år som singel eller skilsmisse. Innimellom er set sårt å være alene, andre ganger har jeg innfunnet meg med det. Jeg er så såret at jeg vet ikke om jeg noen gang kan elske eller bli elsket av noen igjen. Er straks 55 år gammel og håper å ha mange fine år igjen.

Anonymkode: 3e330...5eb

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette er ikke normalt, og heller ikke bra for din egen del. 

At du ikke kommer ut av den spiralen er det ingen her som kan hjelpe deg med. 

Anonymkode: 24642...96e

For et ufølsomt svar. 

Anonymkode: 8066b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan elskes igjen! Det er ikke bare EN person som er riktig for deg i hele verden! Men du har vel ikke funnet noen du liker nok enda. Kanskje du holder igjen også, at du ubevisst ikke åpner den døra av frykt for å miste igjen?

❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...