Månestråla Skrevet 22. august 2023 #1301 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er kjempe kjipt ❤️ Tenk om det bare fantes noe som kunne gi en garanti for at ett perfekt egg festet seg ❤️ Krysser fingrene for deg 🤞🌹 Jeg hadde blødninger frem til uke 10 med mitt første barn ❤️ Anonymkode: 106aa...b8a Ja, det hadde vært fantastisk❤️ Tusen takk❤️ Håper at det er tilfelle her også, men jeg tviler sterkt. Vurderte å droppe progesteronstøtta men innerst inne har jeg vel fortsatt et lite håp så får vente til blodprøve på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 23. august 2023 #1302 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg blør litt enda (mest brunt/rødt) men siden i går har alle menssmertene forsvunnet. Og jeg våkna kvalm/ uggen i dag, så jeg tok en test.. og den var positiv! Tør absolutt ikke å juble enda siden jeg blør men den var ordentlig positiv😅 skal ta blodprøve på mandag så nå er jeg ekstra spent på verdien 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1303 Del Skrevet 23. august 2023 Månestråla skrev (6 minutter siden): Jeg blør litt enda (mest brunt/rødt) men siden i går har alle menssmertene forsvunnet. Og jeg våkna kvalm/ uggen i dag, så jeg tok en test.. og den var positiv! Tør absolutt ikke å juble enda siden jeg blør men den var ordentlig positiv😅 skal ta blodprøve på mandag så nå er jeg ekstra spent på verdien Hvis du skal ta blodprøve på mandag er du vel bare 9dpo? Da er det jo masse håp! 😁 Anonymkode: 0ce56...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 23. august 2023 #1304 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis du skal ta blodprøve på mandag er du vel bare 9dpo? Da er det jo masse håp! 😁 Anonymkode: 0ce56...af5 Jeg hadde uttak fredag 11. august og innsett av 5 dagers onsdag 16. så vil ikke det være 12dpo i dag da?😄 kan hende jeg regnet feil:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 23. august 2023 #1305 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg hadde blødning 24 juni etter slutt på cyclogest 22 juni pga negativt innsett. Fikk så mensen igjen 24 juli og skal da ha den ca i morgen men ingen antydning til mensen enda huff håper jeg ikke nå må vente til langt uti september ❤️😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 23. august 2023 #1306 Del Skrevet 23. august 2023 Månestråla skrev (2 timer siden): Jeg blør litt enda (mest brunt/rødt) men siden i går har alle menssmertene forsvunnet. Og jeg våkna kvalm/ uggen i dag, så jeg tok en test.. og den var positiv! Tør absolutt ikke å juble enda siden jeg blør men den var ordentlig positiv😅 skal ta blodprøve på mandag så nå er jeg ekstra spent på verdien Krysser fingrene for god verdi og at alt går bra ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 23. august 2023 #1307 Del Skrevet 23. august 2023 jenta1983 skrev (28 minutter siden): Jeg hadde blødning 24 juni etter slutt på cyclogest 22 juni pga negativt innsett. Fikk så mensen igjen 24 juli og skal da ha den ca i morgen men ingen antydning til mensen enda huff håper jeg ikke nå må vente til langt uti september ❤️😪 Håper virkelig den kommer snart! Og at du ikke må vente til langt ut i september❤️ den ventinga er virkelig grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1308 Del Skrevet 23. august 2023 Månestråla skrev (5 timer siden): Jeg hadde uttak fredag 11. august og innsett av 5 dagers onsdag 16. så vil ikke det være 12dpo i dag da?😄 kan hende jeg regnet feil:p I dag er 12 dpo ja 😉 og 7dpt så en positiv test i dag skal være til å stole på ja ❤️ Anonymkode: 106aa...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1309 Del Skrevet 23. august 2023 Hei 😀 På riksen sine hjemmesider står det at dersom du er fullstendig utredet og all nødvendig informasjon er mottatt, kan du gå videre til behandling direkte. Noen som vet hva fullstendig utredet betyr? Inkluderer det også vaginal ultralyd? Vi har blodprøver, sædprøver, politiattester og skjemaet til riksen. Sparer man eventuelt mye tid på å være fullstendig utredet? Takker for svar 🤗 Anonymkode: 37541...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 23. august 2023 #1310 Del Skrevet 23. august 2023 Nytt innsett frysforsøk i naturlig gjennomført for noen dager siden så nå er det bare å vente, krysse fingrene og vente... Jeg merker jeg har reagert mer på Cyclogest denne gangen enn tidligere, men det er levelig. Alt såg bra ut denne gangen også, og hvis dette innsettet også ender i totalt negativt innsett ville de gjøre noen undersøkelser før eventuelt neste innsett siden det så langt (foruten første fersk innsett) har vært negative innsett og implantasjonssvikt. Føler meg mer positiv denne runden enn sist. Men gud jeg hater ventetiden før man vet noe 😂🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1311 Del Skrevet 23. august 2023 Heisann, Jeg har begynt med hormonstimulering for første gang (gonal f). Har kun tatt to sprøyter så har såvidt startet 😅 Men altså, jeg har ganske vondt allerede. Har dere noen erfaringer med smerter under hormonstimulering? Det er jo mensenuka så smertene kan jo være knyttet til det men er nesten ferdig med blødning, så syns det er litt rart. Har en cyste på ene eggstokken som pleier å gjøre vondt under mens og eggløsning til vanlig men smertene er sterkere nå. Blir bekymret mtp at jeg skal drive med sprøyter i ganske mange dager til og første UL er mandagen som kommer 😬 Er dette normalt..? Anonymkode: 8204f...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1312 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heisann, Jeg har begynt med hormonstimulering for første gang (gonal f). Har kun tatt to sprøyter så har såvidt startet 😅 Men altså, jeg har ganske vondt allerede. Har dere noen erfaringer med smerter under hormonstimulering? Det er jo mensenuka så smertene kan jo være knyttet til det men er nesten ferdig med blødning, så syns det er litt rart. Har en cyste på ene eggstokken som pleier å gjøre vondt under mens og eggløsning til vanlig men smertene er sterkere nå. Blir bekymret mtp at jeg skal drive med sprøyter i ganske mange dager til og første UL er mandagen som kommer 😬 Er dette normalt..? Anonymkode: 8204f...eab For noen er det normalt.. Eller.. Normalt er ett ganske bredt spekter når det kommer til IVF, medisiner og bivirkninger.. 🙈 Øker smertene på, kan du jo ta kontakt med klinikken på fredag eventuelt? Anonymkode: 106aa...b8a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 26. august 2023 #1313 Del Skrevet 26. august 2023 Jeg klør i fingrene... Frister å ta en tidligtest å se ann ståa 😂🙈 Men jeg skal prøve å være flink denne gangen også og vente til test dag 🙈🤞 Bare synd ventedagene før testdag går såååå seeeeeeint..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 26. august 2023 #1314 Del Skrevet 26. august 2023 Helene90 skrev (1 time siden): Jeg klør i fingrene... Frister å ta en tidligtest å se ann ståa 😂🙈 Men jeg skal prøve å være flink denne gangen også og vente til test dag 🙈🤞 Bare synd ventedagene før testdag går såååå seeeeeeint..... Ååååh, denne ventetiden er så uutholdelig😅 Når har du testdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 26. august 2023 #1315 Del Skrevet 26. august 2023 Jullemy skrev (7 minutter siden): Ååååh, denne ventetiden er så uutholdelig😅 Når har du testdag? Har fremdeles 1 uke venting igjen 🙈 😅 Kroppen føles annerledes denne runden enn de siste innsettene, men igjen så merket jeg før innsett at jeg reagerte mer på progresteronstøtten denne gangen, så jeg legger ikke for mye i det for å si det sånn.. Progresteronstøtte +ventetid = frustrerende mindgame 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 26. august 2023 #1316 Del Skrevet 26. august 2023 Helene90 skrev (10 minutter siden): Har fremdeles 1 uke venting igjen 🙈 😅 Kroppen føles annerledes denne runden enn de siste innsettene, men igjen så merket jeg før innsett at jeg reagerte mer på progresteronstøtten denne gangen, så jeg legger ikke for mye i det for å si det sånn.. Progresteronstøtte +ventetid = frustrerende mindgame 😂 Ja, da har du noen laaange dager foran deg😅 Jeg synes helgen var verst. Arbeidsdagene gikk litt fortere synes jeg. Takk for at du deler erfaringer🙏🏽 Skal snart i gang med fryseforsøk og denne gangen skal jeg gå på cyclogest. Veldig nyttig å høre andres erfaringer. Håper uken blir overkommelig, og krysser ALT for positiv test🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 26. august 2023 #1317 Del Skrevet 26. august 2023 Jullemy skrev (2 timer siden): Ja, da har du noen laaange dager foran deg😅 Jeg synes helgen var verst. Arbeidsdagene gikk litt fortere synes jeg. Takk for at du deler erfaringer🙏🏽 Skal snart i gang med fryseforsøk og denne gangen skal jeg gå på cyclogest. Veldig nyttig å høre andres erfaringer. Håper uken blir overkommelig, og krysser ALT for positiv test🥰 Hehe ja still some days to go 🙈 Og ja, helgene virker lengre enn ukedagene.. Jeg har brukt Cyclogest runder nå, ikke reagert noe særlig på de annet enn at jeg for hver runde tar lettere til tårer.. 🙈 Kan knapt se tv ,høre musikk eller noe uten at jeg sitter og små hikster for meg selv 😂🙈 På kanten til pinlig av og til..😂 Personlig syns jeg at det er mindre gris med Cyclogest, iallefall for min del og veldig greit å slippe den dosen midt på dagen som man har med Lutinus. Takk for det ❤️ Og lykke til selv 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 27. august 2023 #1318 Del Skrevet 27. august 2023 Hei, er så frustrerende når mensen ikke vil komme skulle hatt den torsdag eller fredag. Tok eggløsningstest i går for klinikken mente at kanskje det var den som var forsinket. Men negativ den og. Vet ikke om noe kan sjekkes osv for å se om mensen er langt unna? Legger ved bilde av eggløsningstest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 27. august 2023 #1319 Del Skrevet 27. august 2023 jenta1983 skrev (4 timer siden): Hei, er så frustrerende når mensen ikke vil komme skulle hatt den torsdag eller fredag. Tok eggløsningstest i går for klinikken mente at kanskje det var den som var forsinket. Men negativ den og. Vet ikke om noe kan sjekkes osv for å se om mensen er langt unna? Legger ved bilde av eggløsningstest Du kan høre med klinikken om du skal ta en ul for å sjekke om du har utviklet en cyste. Min mens ble forsinket pga det tidligere i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 27. august 2023 #1320 Del Skrevet 27. august 2023 Rita90 skrev (1 minutt siden): Du kan høre med klinikken om du skal ta en ul for å sjekke om du har utviklet en cyste. Min mens ble forsinket pga det tidligere i sommer. Jeg har dessverre veldig mange cyster til vanlig pga pcos. Men tenkte å sjekke om jeg kan få ul her jeg bor for å se om mensen er på vei ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå