AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1281 Del Skrevet 18. august 2023 Heisann! Førstegangs IVF-er her, med pco! Prøvere i over ett år, tre runder med letrezol og progresteron(funket dårlig på meg, fikk alle bivirkninger!) Ble overstimulert med rundt 50 follikler, så de måtte ta de ut før alle var klar. 8 blasto♡ og totalfrys:/ Fikk "mensen" 6 dager etter uttak og er nå på dag 10 inn i neste syklus. Tok UL i dag og de fant en follikel på 13 mm, men liten slimhinne, så de mente den store follikelen kanskje var rusk fra IVF-runden.. Kan det fortsatt bli EL og innsett denne runden?? Anonymkode: 538bf...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1282 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Heisann! Førstegangs IVF-er her, med pco! Prøvere i over ett år, tre runder med letrezol og progresteron(funket dårlig på meg, fikk alle bivirkninger!) Ble overstimulert med rundt 50 follikler, så de måtte ta de ut før alle var klar. 8 blasto♡ og totalfrys:/ Fikk "mensen" 6 dager etter uttak og er nå på dag 10 inn i neste syklus. Tok UL i dag og de fant en follikel på 13 mm, men liten slimhinne, så de mente den store follikelen kanskje var rusk fra IVF-runden.. Kan det fortsatt bli EL og innsett denne runden?? Anonymkode: 538bf...97c Jeg hadde uansett ventet slik at forholdene er mer optimale. Jeg skjønner veldig godt følelsen av at man ønsker det skal skje noe, jeg har selv gjennomført alle offentlige forsøk før jeg nå har gått privat, men jeg hadde ikke hatt innsett denne måneden om jeg var deg. Anonymkode: 0ce56...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner23 Skrevet 19. august 2023 #1283 Del Skrevet 19. august 2023 Dagens negative innlegg fra meg. Startet dagen med negativ tlf etter uttak. Ingen klarte seg mer enn 3 dager.. Nok en runde med uttak (og jeg vet mange her har vært gjennom flere enn meg).. Mistet så sinnsykt motet idag. Har kjent på skuffelse de andre gangene også, men denne runden var tøffere psykisk enn tidligere. I tillegg skal jeg arrangere babyshower for ei venninne.. jeg ønsker å være glad for alle som er gravide, men akkurat idag er det litt tungt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 19. august 2023 #1284 Del Skrevet 19. august 2023 Nybegynner23 skrev (3 timer siden): Dagens negative innlegg fra meg. Startet dagen med negativ tlf etter uttak. Ingen klarte seg mer enn 3 dager.. Nok en runde med uttak (og jeg vet mange her har vært gjennom flere enn meg).. Mistet så sinnsykt motet idag. Har kjent på skuffelse de andre gangene også, men denne runden var tøffere psykisk enn tidligere. I tillegg skal jeg arrangere babyshower for ei venninne.. jeg ønsker å være glad for alle som er gravide, men akkurat idag er det litt tungt. Det var utrolig leit å høre😔😢 Fullt forståelig at å arrangere b-shower ikke står øverst på ønskelisten nå. Kan jeg spørre hvor mange uttak du har vært gjennom tidligere? Har det evt. vært noe bytte av medisin/stimuleringsplan? Sender deg alt jeg har av styrkende tanker på veien videre🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner23 Skrevet 19. august 2023 #1285 Del Skrevet 19. august 2023 Jullemy skrev (8 minutter siden): Det var utrolig leit å høre😔😢 Fullt forståelig at å arrangere b-shower ikke står øverst på ønskelisten nå. Kan jeg spørre hvor mange uttak du har vært gjennom tidligere? Har det evt. vært noe bytte av medisin/stimuleringsplan? Sender deg alt jeg har av styrkende tanker på veien videre🥰 Har vært gjennom tre uttak. Første uttak brukte jeg rekovelle og fikk ett innsett. Andre Menopur med planlagt frys. Tredje pergoveris med planlagt frys. De mener vel at det er en kombinasjon med mannlig faktor/ eggreserver, men de virker dog fornøyd med selve uttaket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1286 Del Skrevet 19. august 2023 Nybegynner23 skrev (1 time siden): Har vært gjennom tre uttak. Første uttak brukte jeg rekovelle og fikk ett innsett. Andre Menopur med planlagt frys. Tredje pergoveris med planlagt frys. De mener vel at det er en kombinasjon med mannlig faktor/ eggreserver, men de virker dog fornøyd med selve uttaket. Uff det er så slitsomt å gå gjennom! Må bare fortelle at mitt 3. uttak var helt uten befruktede egg, men på det 4. fikk vi to embryoer, og det ene er nå en 2 år gammel gutt. Håper neste blir den som lykkes for deg også. Anonymkode: 8d80c...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 19. august 2023 #1287 Del Skrevet 19. august 2023 Nybegynner23 skrev (1 time siden): Har vært gjennom tre uttak. Første uttak brukte jeg rekovelle og fikk ett innsett. Andre Menopur med planlagt frys. Tredje pergoveris med planlagt frys. De mener vel at det er en kombinasjon med mannlig faktor/ eggreserver, men de virker dog fornøyd med selve uttaket. Det er så frustrerende å gå gjennom uttak uten å komne til innsett. Krysser virkelig fingrene for at du lykkes ved neste uttak🤞🏽☺️ Håper du har bra folk rundt deg, og kanskje mulighet for å delegere bort litt ansvar ifb. b-shower. Hold oss gjerne oppdatert på ny stimuleringsplan og veien videre. Lykke til♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 21. august 2023 #1288 Del Skrevet 21. august 2023 Skal egentlig starte hele prosessen i morgen, oppstart på progynova. Var hos fastlegen i dag og tok celleprøve (1,5år siden sist) tenkte jeg bare ville ta det for å ha det ut av verden. Mars i fjor var prøven helt fin. Det som er er at denne gangen begynte jeg å blø av prøven, noe som aldri har skjedd før så nå er jeg bekymret for om det kan være noe galt. Spurte fastlegen om det var normalt og hun sa nei😳 Nå er jeg usikker på om vi burde vente en syklus før oppstart tilfelle det er noe galt🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1289 Del Skrevet 21. august 2023 Laizz skrev (1 time siden): Skal egentlig starte hele prosessen i morgen, oppstart på progynova. Var hos fastlegen i dag og tok celleprøve (1,5år siden sist) tenkte jeg bare ville ta det for å ha det ut av verden. Mars i fjor var prøven helt fin. Det som er er at denne gangen begynte jeg å blø av prøven, noe som aldri har skjedd før så nå er jeg bekymret for om det kan være noe galt. Spurte fastlegen om det var normalt og hun sa nei😳 Nå er jeg usikker på om vi burde vente en syklus før oppstart tilfelle det er noe galt🥺 Kan det være mensen som har kommet? Anonymkode: 39868...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 21. august 2023 #1290 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kan det være mensen som har kommet? Anonymkode: 39868...753 Mensen skal komme om 7 -8 dager, snakket med klinikken og de mente celleprøve ikke gjorde at mensen kommer tidligere🤷🏻♀️ Så klinikken mener jeg skal starte opp som planlagt i morgen. Egentlig veldig rart hele greia. Prøven jeg tok for 1,5 år siden var jo fin og har tidligere testet meg for HPV og den var negativ. Ikke hatt noe ny partner etter den testen. Skulle ikke tatt ny prøve før om 1,5 år til egentlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1291 Del Skrevet 21. august 2023 4 minutter siden, Laizz said: Mensen skal komme om 7 -8 dager, snakket med klinikken og de mente celleprøve ikke gjorde at mensen kommer tidligere🤷🏻♀️ Så klinikken mener jeg skal starte opp som planlagt i morgen. Egentlig veldig rart hele greia. Prøven jeg tok for 1,5 år siden var jo fin og har tidligere testet meg for HPV og den var negativ. Ikke hatt noe ny partner etter den testen. Skulle ikke tatt ny prøve før om 1,5 år til egentlig 😅 Jeg har tatt mange celleprøver, og noen ganger har jeg blødd bittelitt. Jeg tror det kommer ann på hvordan prøven blir tatt. Anonymkode: d0d1b...75f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smågodt23 Skrevet 21. august 2023 #1292 Del Skrevet 21. august 2023 Laizz skrev (2 timer siden): Skal egentlig starte hele prosessen i morgen, oppstart på progynova. Var hos fastlegen i dag og tok celleprøve (1,5år siden sist) tenkte jeg bare ville ta det for å ha det ut av verden. Mars i fjor var prøven helt fin. Det som er er at denne gangen begynte jeg å blø av prøven, noe som aldri har skjedd før så nå er jeg bekymret for om det kan være noe galt. Spurte fastlegen om det var normalt og hun sa nei😳 Nå er jeg usikker på om vi burde vente en syklus før oppstart tilfelle det er noe galt🥺 Jeg har såkalt «lettblødende livmorhals» og blør alltid under celleprøven uten at det har vært tegn på noe mer alvorlig 😊 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1293 Del Skrevet 21. august 2023 Laizz skrev (3 timer siden): Skal egentlig starte hele prosessen i morgen, oppstart på progynova. Var hos fastlegen i dag og tok celleprøve (1,5år siden sist) tenkte jeg bare ville ta det for å ha det ut av verden. Mars i fjor var prøven helt fin. Det som er er at denne gangen begynte jeg å blø av prøven, noe som aldri har skjedd før så nå er jeg bekymret for om det kan være noe galt. Spurte fastlegen om det var normalt og hun sa nei😳 Nå er jeg usikker på om vi burde vente en syklus før oppstart tilfelle det er noe galt🥺 Det er jo normalt å blø? Jeg som blør av å ta celleprøve har spurt min gyn. Har snakket med veeeldig mange andre damer som også blør. Så.. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 0ce56...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 21. august 2023 #1294 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg blør også av celleprøve. Har en følsom livmorhals. Fått beskjed av både gynekolog og fastlege at det er helt normalt. Blør ikke spesielt mye eller lenge, det blir omtrent som et lite sår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 21. august 2023 #1295 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg hadde innsett på onsdag og begynte å spotte allerede på lørdag og en del frisk blod etter det:( embryoet fikk jo ikke sjansen å feste seg når jeg får mensen så fort.. skikkelig skuffa, jeg får progesteronstøtte men den gjorde åpenbart ikke jobben sin. Hadde virkelig håpt at det skulle gå:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1296 Del Skrevet 21. august 2023 Månestråla skrev (Akkurat nå): Jeg hadde innsett på onsdag og begynte å spotte allerede på lørdag og en del frisk blod etter det:( embryoet fikk jo ikke sjansen å feste seg når jeg får mensen så fort.. skikkelig skuffa, jeg får progesteronstøtte men den gjorde åpenbart ikke jobben sin. Hadde virkelig håpt at det skulle gå:( Begynte du å blø 3 dager etter innsett? Kan det være festeblødning heller? Anonymkode: 39868...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1297 Del Skrevet 21. august 2023 Månestråla skrev (6 minutter siden): Jeg hadde innsett på onsdag og begynte å spotte allerede på lørdag og en del frisk blod etter det:( embryoet fikk jo ikke sjansen å feste seg når jeg får mensen så fort.. skikkelig skuffa, jeg får progesteronstøtte men den gjorde åpenbart ikke jobben sin. Hadde virkelig håpt at det skulle gå:( Dessverre så er ikke progesteron støtte en garanti for at egget fester seg.. ❤️ men forstår absolutt skuffelsen.. Kjent på den noen ganger ❤️ Anonymkode: 106aa...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 22. august 2023 #1298 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Begynte du å blø 3 dager etter innsett? Kan det være festeblødning heller? Anonymkode: 39868...753 Ja, 3 dager etter innsett og jeg blør enda, litt mer for hver dag som går. Virker til å være for mye blod til en festeblødning selvom det er mindre enn en vanlig mens (men jeg blør vanligvis veldig mye). Hele doskåla er rød etter at jeg har vært der liksom😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 22. august 2023 #1299 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dessverre så er ikke progesteron støtte en garanti for at egget fester seg.. ❤️ men forstår absolutt skuffelsen.. Kjent på den noen ganger ❤️ Anonymkode: 106aa...b8a Uff det er skikkelig kjipt den følelsen😔 føles ut som om jeg blør ut 90.000kr som dette forsøket har kosta:p men men. Sånn er det dessverre med ivf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1300 Del Skrevet 22. august 2023 Månestråla skrev (2 timer siden): Uff det er skikkelig kjipt den følelsen😔 føles ut som om jeg blør ut 90.000kr som dette forsøket har kosta:p men men. Sånn er det dessverre med ivf Ja det er kjempe kjipt ❤️ Tenk om det bare fantes noe som kunne gi en garanti for at ett perfekt egg festet seg ❤️ Krysser fingrene for deg 🤞🌹 Jeg hadde blødninger frem til uke 10 med mitt første barn ❤️ Anonymkode: 106aa...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå