AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg er en sint sjel som lar det gå uttover menneskene rundt meg og jeg ser hvordan det går uttover dem. Så nå vil jeg gjøre noe godt for dem, jeg ønsker ikke lenger å være dårlig energi hjemme ovenfor familien og for venner. Jeg ønsker å ende det så de slipper å lide Anonymkode: 23d17...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Kjære deg, du vil ikke gjøre livet bedre for noen ved å ta livet av deg! Tenk heller at du kan få hjelp til det du sliter med, så kan du heller være et godt menneske for de rundt deg ♥️ Anonymkode: 9f72e...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 Blir nødt å rapportere tråden, hver så snill å oppsøk hjelp, Mental Helse og si det med ord har døgnåpent: Hjelpetelefonen Hjelpetelefonen er Mental Helses gratis døgnåpne telefontjeneste for alle som trenger noen å snakke med. Du kan være anonym og vi har taushetsplikt. 116 123 Våre åpningstider Telefon er åpen hele døgnet, alle dager, året rundt. Sidetmedord.no Sidetmedord er et nettilbud til alle som foretrekker å skrive om det som er vanskelig i livet. Skriv en melding eller chatt med våre ansatte veiledere eller kom i kontakt med andre i samme situasjon som deg selv gjennom vårt forum og vennetjeneste. www.sidetmedord.no Våre åpningstider Skriftlige meldinger kan sendes inn hele døgnet, alle dager. Du får svar innen 24 timer Chat er åpen døgnet rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er en sint sjel som lar det gå uttover menneskene rundt meg og jeg ser hvordan det går uttover dem. Så nå vil jeg gjøre noe godt for dem, jeg ønsker ikke lenger å være dårlig energi hjemme ovenfor familien og for venner. Jeg ønsker å ende det så de slipper å lide Anonymkode: 23d17...da0 Anbefaler en lang og god rusletur med vind i håret og la naturen hjelpe deg med sinnet ditt. Anonymkode: 8dc91...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Del Skrevet 1. desember 2022 Som mor til en annen sint sjel så kan jeg med sikkerhet si at det er ingenting annet de som er glad i deg ønsker enn at du skal leve og få hjelp her - i dette livet ❤ Be om hjelp! Fortell noen om hvordan du har det! Anonymkode: 23b37...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Del Skrevet 1. desember 2022 Da 'vet' du feil, det kan jeg si med 100 prosent sikkerhet. Dette er aldri en god løsning for de rundt deg, så dersom du tenker du skal gjøre det for de, så tar du så fullstendig feil som du kan. Søk hjelp, både for deg selv, og for de rundt deg, så de slipper å miste deg. ❤️ Anonymkode: 647df...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 2. desember 2022 #7 Del Skrevet 2. desember 2022 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen, Matas, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg