Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonyme menn skrev (1 time siden):

Min erfaring er at sex i en eller annen form tilbys kunder på 90 % av alle Thai salongene. I Bergen utføres samleie på flere av salongene, en runk er nesten påkrevd, ellers blir thai damene sur på deg. 

https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022/MDDP11000422/avspiller

Overdrivelse.  Se først programmet.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Kanskje du skal sette deg litt mer inn i det. Mange av kvinnene på disse salongene er traffickingofre som blir tvunget av sjefen sin til å tilby disse tjenestene. Andre blir truet og brukt vold mot, holdt igjen penger osv fra kunder som kommer til de å forventer en seksuell tjeneste de ikke tilbyr. Det er ikke massøren som er problemet for å si det sånn men de ekle mennene som ber om ekstra tjenester 

Anonymkode: c0b24...e28

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Vært på en lignende salong for å fikse bryn. Aldri opplevd noe seksuelt. Det kan da umulig være normalt? :skuldre:

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sorry, men som mann kunne jeg aldri gjort noe slikt. Å unytte noen på den måten, forferdelig.

Men jeg forstår jo de som tjener masse penger på dette.

Pengene er hovedproblemet i verden.

Anonymkode: ef783...735

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Har vært på et par thaimassasje steder sentralt på Østlandet noen ganger. Heldigvis aldri blitt tilbudt noe som helst utover den rygg/nakke massasjen jeg har bestilt.

Opplever de stedene jeg bruker som seriøse steder.

Anonymkode: 74437...722

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har aldri, verken i inn- eller utland, opplevd å bli tilbudt noen som helst form for seksuelle tjenester når jeg har bestilt massasje. Jeg vet jo at det finnes i stort omfang, men jeg tenker at det kanskje har litt å si hvilke steder man oppsøker og hva slags signaler man gir.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
On 12/1/2022 at 8:53 PM, Anonyme menn said:

Min erfaring er at sex i en eller annen form tilbys kunder på 90 % av alle Thai salongene. I Bergen utføres samleie på flere av salongene, en runk er nesten påkrevd, ellers blir thai damene sur på deg. 

https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022/MDDP11000422/avspiller

Hva du gjør når du får massasje betyr ikke at alle andre menn gjør det. Blir feil å rettferdiggjøre dine handlinger med at «90% gjør det»

Anonymkode: e0d98...3cf

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, latterliggjøring, avsporing og svar til dette.

Tråden flyttes til skråblikk.

Mvh. Leselusa, mod.

Skrevet

En kamerat av meg var veldig plaget av vond rygg og nakke. Bestilte time på en Thai massasje. Fikk veldig god massasje. På slutten spør hun om han skal ha ekstra. Han spurte hva de var. Svar: runk for 500 kr, for 1000 ville han få mer. Han avslo dette. Da ble hun sur. Dette var i Vestfold. 

Anonymkode: 745af...69a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

https://www.nrk.no/dokumentar/xl/slik-organiseres-prostitusjonen-i-massasjesalongene-1.16161525

Synes dette virker veldig betenkelig. Mange av disse studioene er jo rene bordeller. 
Hvorfor blir det ikke gjort noe med dette? Er det slikt barna våres skal vokse opp i. Hva er vits å snakke om kvinnediskriminering og metoo når slikt får skje så åpenlyst??🤨

Anonymkode: 69e81...208

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

https://www.nrk.no/dokumentar/xl/slik-organiseres-prostitusjonen-i-massasjesalongene-1.16161525

Synes dette virker veldig betenkelig. Mange av disse studioene er jo rene bordeller. 
Hvorfor blir det ikke gjort noe med dette? Er det slikt barna våres skal vokse opp i.

Anonymkode: 69e81...208

Vokser barna våre opp i bordeller?

Anonymkode: 9f2d6...11f

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Er det bare menn som får tilbud om Happy Ending, eller spør de damer også?

Anonymkode: 2416c...23e

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Er veldig diskriminerede holdninger mot menn som kommer frem når salg av seksuelle tjenester diskuteres. Er nesten som både kvinner og menn vet utmerket godt at menns kropper og seksualitet er noe kvinner ikke kan fordra.
Det virker som kvinner som tilbyr massasje av det erotiske slaget foretrekker kvinnelige kunder, selv om det er unntaket.
NRK reportasjen ville aldri vært laget, og ikke i den forteller-tonen, som om kvinnene blir utsatt for en skjebne verre en døden, selv om det stort sett bare er en rask hånd-jager som tilbys i disse salongene. Forakten for menns seksualitet i samfunnet er i ferd med å nå nye høyder. Jo flere kvinner som kjøper seksuelle tjenester av kvinner, desto mere normalisert og akseptert vil dette bli, da både kjøper og selger vil nyte opplevelsen. Prostituerte vedgår ofte at de foretrekker kvinnelige kunder, og at de til og med liker å kysse dem, i motsetning til menn som de for alt i verden ikke vil kysse.
Tidligere var det homoseksuelle menn som ble kriminalisert, nå er det heteroseksuelle menn som får gjennomgå av maktstrukturen.

Endret av Kompetent
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare menn som får tilbud om Happy Ending, eller spør de damer også?

Anonymkode: 2416c...23e

Kun hvis de ser du er opphisset og våt mellom beina. 

Anonymkode: 1d4e8...131

Skrevet
2 minutter siden, Kompetent said:

Er veldig diskriminerede holdninger mot menn som kommer frem når salg av seksuelle tjenester diskuteres. Er nesten som både kvinner og menn vet utmerket godt at menns kropper og seksualitet er noe kvinner ikke kan fordra.
Det virker som kvinner som tilbyr massasje av det erotiske slaget foretrekker kvinnelige kunder, selv om det er unntaket.
NRK reportasjen ville aldri vært laget og ikke tonen i reportasjen er som om kvinnene blir utsatt for en skjebne verre en døden, selv om det stort sett bare er en rask hånd-jager som tilbys i disse salongene. Forakten for menns seksualitet i samfunnet er i ferd med å nå nye høyder. Jo flere kvinner som kjøper seksuelle tjenester av kvinner, desto mere normalisert og akseptert vil dette bli, da både kjøpe og selger vil nyte opplevelsen. Prostituerte vedgår ofte at de foretrekker kvinnelige kunder, og at de til og med liker å kysse dem, i motsetning til menn som de for alt i verden ikke vil kysse.
Tidligere var det homoseksuelle menn som ble kriminalisert, nå er det heteroseksuelle menn som for gjennomgå av maktstrukturen.

Kvinner prostituerer seg sjeldent av lyst, men av nød - noe sexkjøpende menn ikke gidder å bry seg med - de kjøper sex likevel. Kvinner ser ned på menn som kjøper sex, det gjelder også de prostituerte. Løsningen er enkel: Slutt å kjøp sex.

• Liker 31
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En kamerat av meg var veldig plaget av vond rygg og nakke. Bestilte time på en Thai massasje. Fikk veldig god massasje. På slutten spør hun om han skal ha ekstra. Han spurte hva de var. Svar: runk for 500 kr, for 1000 ville han få mer. Han avslo dette. Da ble hun sur. Dette var i Vestfold. 

Anonymkode: 745af...69a

Kjenner også en fyr som ble tilbudt dette her for ett par måneder siden. Var i Oslo. Massøren presset voldsomt på. 

Anonymkode: 1183a...3b2

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, viren said:

Kvinner prostituerer seg sjeldent av lyst, men av nød - noe sexkjøpende menn ikke gidder å bry seg med - de kjøper sex likevel. Kvinner ser ned på menn som kjøper sex, det gjelder også de prostituerte. Løsningen er enkel: Slutt å kjøp sex.

Det at kvinner prostituerer seg av nød og ikke lyst, viser at kvinner ikke er heteroseksuelle. Menn er beryktet for å være heteroseksuelle. Så det er denne ubalansen mellom de to kjønns legning, som gjør det mulig å selge sex til høye priser. Det at kvinner stort sett avviser menn, uansett om de er sexkjøpende eller ikke, legger grunnlaget for at noen kvinner kan selge dette ettertraktede, og for menn, dyrekjøpte produktet.
I Oslo finnes det en egen skjult gruppe utelukkende for kvinner, hvor de betaler 1.500 til 2.500 for sex-kvelder hvor jenter har sex med hverandre. NRK ville nok aldri laget reportasje om noe slikt, da sex med kvinner er noe kvinner finner både naturlig og lystbetont. Det er ikke menn som skal lide for at kvinner ikke er heteroseksuelle.

Endret av Kompetent
Skrevet
Kompetent skrev (6 minutter siden):

Det at kvinner prostituerer seg av nød og ikke lyst, viser at kvinner ikke er heteroseksuelle. Menn er beryktet for å være heteroseksuelle. Så det er denne ubalansen mellom de to kjønns legning, som gjør det mulig å selge sex til høye priser. Det at kvinner stort sett avviser menn, uansett om de er sexkjøpende eller ikke, legger grunnlaget for at noen kvinner kan selge dette ettertraktede, og for menn, dyrekjøpte produktet.
I Oslo finnes det en egen skjult gruppe utelukkende for kvinner, hvor de betaler 1.500 til 2.500 for sex-kvelder hvor jenter har sex med hverandre. NRK ville nok aldri laget reportasje om noe slikt, da sex med kvinner er noe kvinner finner både naturlig og lystbetont. Det er ikke menn som skal lide for at kvinner ikke er heteroseksuelle.

Forskjellen er at prostitusjon er kjøp/salg av tjenester, hvor den ene parten ofte er presset av bakmenn til å selge sex. Mens sexfestene du refererer til er arrangementer for deltakere hvor begge parter er interesserte i det samme. 

Det er forøvrig publisert en rekke artikler om disse festene, eks https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/g7kq5k/oslos-ukjente-sexfester-for-kvinner

Anonymkode: bef0f...11e

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Mannen min sier at han var på et slikt sted etter at han fikk gavekort av kompisene. Fikk spm om han vill betale 500 kr ekstra for en såkalt «happy ending» når han var der.

Anonymkode: 5409c...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...