Gå til innhold

Matkøene doblet !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er man helt sikker på at alle som går der virkelig har behov for det. Når jeg ser frekkheten til folk andre steder så lurer jeg virkelig på det. Det verste er hvis folk benytter seg og går dit uten å trenge det. Det vil jo tilslutt bli oppdaget og ødelegge for de som må ha en sånn ordning. 
Jeg håper virkelig at det ikke er sånn

Anonymkode: da6cb...794

Sikkert noen som ikke trenger det like mye som andre ihvertfall. Mistenker at noen er så frekke at de tenker at å hente noen poser med mat vil hjelpe dem på vei for å kunne opprettholde standarden de er vandt med. 

Anonymkode: 87bb6...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er fullt mulig å leve på den summen for en voksen, har gjort det selv flere ganger. Men det forutsetter jo at man har litt peiling på hvilke varer som er billige, og har litt kunnskap om hvordan man kan bruke disse. 

Anonymkode: e310a...b25

Flere ganger i 2022? 

Anonymkode: 120fb...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 21.34):

Stille seg i matkø kl. 0500 om morgenen for å komme tidlig i køen for å få bong kl 0900 og en handlepose kl 1100? Neppe...

Anonymkode: b204e...89d

Hadde aldri giddet.

Og hva er vitsen med det? Få en overraskelsepose full av mat man ikke er interessert i eller spiser? 

Vi går jo på butikken fordi vi vet hva vil ha i kjøleskapet. Jeg hadde ikke vært interessert i masse varer jeg ikke likte eller ville ha.

Anonymkode: be592...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde aldri giddet.

Og hva er vitsen med det? Få en overraskelsepose full av mat man ikke er interessert i eller spiser? 

Vi går jo på butikken fordi vi vet hva vil ha i kjøleskapet. Jeg hadde ikke vært interessert i masse varer jeg ikke likte eller ville ha.

Anonymkode: be592...d8d

Men da har jo du tydeligvis penger til mat, så hvorfor mene noe om dette? 

Anonymkode: e717f...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men da har jo du tydeligvis penger til mat, så hvorfor mene noe om dette? 

Anonymkode: e717f...51a

Eh, for HI snakker om at h*n tror noen utnytter disse køene og at de egentlig ikke trenger maten som Matsentralen gir ut.

Og da svarer jeg på "hvorfor skulle folk gidde det" ? 
Med andre ord, svarer på hva tråden handler om.

Anonymkode: be592...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...