Gå til innhold

Hvor lite skal til for å bli påvirket av hasj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble satt i en vanskelig situasjon i går. Jeg kom hjem til noen for å se fotball, og da jeg kom kjente jeg en rar lukt. Etter en liten stund forstod jeg at de som var der gikk ut på verandaen for å røyke hasj. Jeg var der i ca fem timer, og de var ute på verandaen ca fem-seks ganger. Jeg var ikke med ut, men kjente lukten inn. Jeg drikker kun et par ganger i året (blir aldri full, kun brisen), røyker ikke, og har aldri rørt noen rusmidler. Da jeg kom hjem var jeg litt rød i øynene, og samboer sa jeg oppførte meg som om jeg var brisen. Jeg selv følte meg i grunnen helt normal. 

Har jeg blitt påvirket av passiv røyking selvom de ikke røyket i nærheten av meg? Samboer sa det ikke luktet noe av klærne mine. Jeg kjørte hjem, så ble bekymret. 
 

jeg kommer aldri til å sette meg i den situasjonen igjen. Jeg visste de røyker hasj innimellom, men de har aldri før gjort det i nærheten av meg.

Anonymkode: 8aba3...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir ikke påvirket hvis de gikk ut for å røyke, du hadde knapt blitt påvirket om de hadde røyket inne og rommet var fylt med røyk.

Anonymkode: 08716...244

  • Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble satt i en vanskelig situasjon i går. Jeg kom hjem til noen for å se fotball, og da jeg kom kjente jeg en rar lukt. Etter en liten stund forstod jeg at de som var der gikk ut på verandaen for å røyke hasj. Jeg var der i ca fem timer, og de var ute på verandaen ca fem-seks ganger. Jeg var ikke med ut, men kjente lukten inn. Jeg drikker kun et par ganger i året (blir aldri full, kun brisen), røyker ikke, og har aldri rørt noen rusmidler. Da jeg kom hjem var jeg litt rød i øynene, og samboer sa jeg oppførte meg som om jeg var brisen. Jeg selv følte meg i grunnen helt normal. 

Har jeg blitt påvirket av passiv røyking selvom de ikke røyket i nærheten av meg? Samboer sa det ikke luktet noe av klærne mine. Jeg kjørte hjem, så ble bekymret. 
 

jeg kommer aldri til å sette meg i den situasjonen igjen. Jeg visste de røyker hasj innimellom, men de har aldri før gjort det i nærheten av meg.

Anonymkode: 8aba3...99b

Nei. Du kan ikke bli passiv fjern av hasj. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har ikke blitt påvirket av det. 

PS, hvorfor så prippen? Bedre å ta seg en joint enn å drikke seg drita.

Anonymkode: 7d89a...a87

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamajune11 skrev (2 minutter siden):

Nei. Du kan ikke bli passiv fjern av hasj. 

Man KAN,  men ikke når de røyker ute og det bare siver litt inn. 

Ts du var nok rød i øynene fordi du var trøtt 

Anonymkode: d4b42...f00

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble satt i en vanskelig situasjon i går. Jeg kom hjem til noen for å se fotball, og da jeg kom kjente jeg en rar lukt. Etter en liten stund forstod jeg at de som var der gikk ut på verandaen for å røyke hasj. Jeg var der i ca fem timer, og de var ute på verandaen ca fem-seks ganger. Jeg var ikke med ut, men kjente lukten inn. Jeg drikker kun et par ganger i året (blir aldri full, kun brisen), røyker ikke, og har aldri rørt noen rusmidler. Da jeg kom hjem var jeg litt rød i øynene, og samboer sa jeg oppførte meg som om jeg var brisen. Jeg selv følte meg i grunnen helt normal. 

Har jeg blitt påvirket av passiv røyking selvom de ikke røyket i nærheten av meg? Samboer sa det ikke luktet noe av klærne mine. Jeg kjørte hjem, så ble bekymret. 
 

jeg kommer aldri til å sette meg i den situasjonen igjen. Jeg visste de røyker hasj innimellom, men de har aldri før gjort det i nærheten av meg.

Anonymkode: 8aba3...99b

Det er mulig ja hvis du pustet inn røyken

Anonymkode: 607b5...ac8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så prippen. Hihi.. Slapp av☺️ Du burde prøve en gang. Veldig godt☺️

Anonymkode: 262d1...0da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de røkt i samme rom som deg så kunne du det. Jeg testet positivt på urinprøve kun av å ha vært i et rom det ble røyket i. 

Anonymkode: 48c45...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt i fra prippen, men jeg er i en livssituasjon der det ikke er rom hasj. Da mister jeg jobben. At jeg sjelden drikker er fordi jeg ikke har tid og mulighet for fest. Jeg har tidligere røyket vanlige sigaretter, men sluttet da jeg fikk barn.
 

grunnen til at jeg lurer er nysgjerrighet, rett og slett. Min samboer insisterte veldig på at jeg virket brisen, og jeg syntes det var rart, og ser ingen annen årsak enn at jeg var passivt påvirket. Jeg er trøtt, sliten og er stresset hele tiden, men blir aldri rød i øynene, hun har heller aldri før sagt jeg har vært rød i øynene.  At jeg ikke gidder å sette meg selv i en slik situasjon igjen handler om at det var ubehagelig og jeg ville lett mistet jobben om det hadde blitt kjent.

det er spesielt å bli kalt prippen for noe som er ulovlig. Jeg kan ingenting om hasj, derfor lurer jeg. 

Anonymkode: 8aba3...99b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hadde de røkt i samme rom som deg så kunne du det. Jeg testet positivt på urinprøve kun av å ha vært i et rom det ble røyket i. 

Anonymkode: 48c45...ae9

De røyka på verandaen, men røyken kom inn når de gikk ut og inn. Den lukten som var i leiligheten ble sterkere mens de røyket, og jeg vet ikke om de røyket inne før jeg kom. De vet begge at jeg ikke liker ulovlige rusmidler, så kanskje de røyket inne før jeg kom og valgte å gå ut mens jeg var der.

Anonymkode: 8aba3...99b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du blir ikke påvirket hvis de gikk ut for å røyke, du hadde knapt blitt påvirket om de hadde røyket inne og rommet var fylt med røyk.

Anonymkode: 08716...244

Snakk om kunnskapsløshet.

Jeg hadde en nabo som røyka hasj og andre stoffer jevnlig ukentlig. Jeg våknet opp med røde øyne nesten hver dag, med bomull i hodet og alltid ufattelig trøtt. Dette forsvant når han flyttet og det flyttet inn en som ikke brukte noe narkotika.

Anonymkode: 105b3...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk om kunnskapsløshet.

Jeg hadde en nabo som røyka hasj og andre stoffer jevnlig ukentlig. Jeg våknet opp med røde øyne nesten hver dag, med bomull i hodet og alltid ufattelig trøtt. Dette forsvant når han flyttet og det flyttet inn en som ikke brukte noe narkotika.

Anonymkode: 105b3...439

Kunnskapsløshet? Har du noen kilder på at man kan bli ruspåvirket av at naboen røyker hasj inne i sin leilighet? 

Jeg skulle ønske det var SÅ lett å bli påvirka, men fortell den historien til noen med rushistorikk og de vil fnise. Det er dessverre ikke så lett å hotboxe.

Anonymkode: 06e9b...46a

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Snakk om kunnskapsløshet.

Jeg hadde en nabo som røyka hasj og andre stoffer jevnlig ukentlig. Jeg våknet opp med røde øyne nesten hver dag, med bomull i hodet og alltid ufattelig trøtt. Dette forsvant når han flyttet og det flyttet inn en som ikke brukte noe narkotika.

Anonymkode: 105b3...439

Blir du mett når noen lenger nede i gata griller?? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Snakk om kunnskapsløshet.

Jeg hadde en nabo som røyka hasj og andre stoffer jevnlig ukentlig. Jeg våknet opp med røde øyne nesten hver dag, med bomull i hodet og alltid ufattelig trøtt. Dette forsvant når han flyttet og det flyttet inn en som ikke brukte noe narkotika.

Anonymkode: 105b3...439

Haha du har ikke blitt ruspåvirket av det! 

Anonymkode: d4b42...f00

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så teit at jeg kan bli påvirket om andre røyker der jeg er 😂 jeg har alltid tålt sykt lite når det kommer til røykings 😂men da er det ikke snakk om en J ute altså da er det i ett rom å flere som røyker eller der det blir røyket hele dagen 

Anonymkode: 7ddad...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oi, så prippen. Hihi.. Slapp av☺️ Du burde prøve en gang. Veldig godt☺️

Anonymkode: 262d1...0da

 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, du har ikke blitt påvirket av det. 

PS, hvorfor så prippen? Bedre å ta seg en joint enn å drikke seg drita.

Anonymkode: 7d89a...a87

Har aldri prøvd men kan tenke meg at etter første gangen man har prøvd cannabis så er vel muligens ikke bilkjøring den mest fornuftige aktiviteten man kan drive med? vet jo aldri hvordan man kommer til å reagere på det. 

Anonymkode: d1f27...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oi, så prippen. Hihi.. Slapp av☺️ Du burde prøve en gang. Veldig godt☺️

Anonymkode: 262d1...0da

Du har kanskje ikke barn?

Anonymkode: d1f27...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...