Gå til innhold

Geir Kåre Nyland stevner Oslo kommune etter stupeulykke

Pipaluk

Anbefalte innlegg

Gjest Albbas
4 hours ago, tove77 said:

Nå er jeg redd for at hun idioten med hengekøyen også skal vinne sin sak....

Eller han på akebrettet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Albbas skrev (26 minutter siden):

Eller han på akebrettet... 

Bare å stålsette seg🙈 Politiet skulle jo gjenoppta "etterforskningen" når det gjelder den kvinnen som veltet statuen ved å henge opp hengekøya i den. Som om det er noe å etterforske. Er som en historie tatt rett ut fra Donald Duck. Politimester Fiks og Mikke Mus er på saken. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (6 minutter siden):

Bare å stålsette seg🙈 Politiet skulle jo gjenoppta "etterforskningen" når det gjelder den kvinnen som veltet statuen ved å henge opp hengekøya i den. Som om det er noe å etterforske. Er som en historie tatt rett ut fra Donald Duck. Politimester Fiks og Mikke Mus er på saken. 

Mann saksøker McDonalds da han fortsatt er depressiv etter å ha spist et Happy Meal
https://eavisa.com/siste-nytt-mann-saksoker-mcdonalds-etter-at-han-fortsatt-er-depressiv-etter-a-ha-spist-et-happy-meal-humor/

Og dette er i Norge?!!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Det er jo fra eavisa🤭🤭

Hva er eavisa?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (Akkurat nå):

Hva er eavisa?😂

En tøyseavis som skriver tull og satire👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det offisielt. Vi lever i verdens mest latterlige land. Hadde faen ikke trodd at Nyland kunne gå seirende ut av den saken, men Norge er Norge. Helt utrolig. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (9 minutter siden):

En tøyseavis som skriver tull og satire👍

Godt det da 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir nok anket av Oslo kommune, dersom hans sak går til topps og han har satt standarden, blir folk saksøkt over en lav sko i fremtiden  og mange lignende saker vil komme for rettssystemet, noe som vil være meget uheldig for Norge som rettsstat

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (På 28.5.2023 den 12.21):

Her blir det jo veldig tydelig at han og de andre garantert har sett skiltene. Så bra at denne videoen finnes, her håper jeg det blir umulig for han å bruke argumentet om at det satt folk langs hele brygga på absolutt alle skiltene. Han har ingen sak!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gladgutten79 said:

Dette blir nok anket av Oslo kommune, dersom hans sak går til topps og han har satt standarden, blir folk saksøkt over en lav sko i fremtiden  og mange lignende saker vil komme for rettssystemet, noe som vil være meget uheldig for Norge som rettsstat

Dommen må bli anket. Blir den stående så er det bare å levere inn passet sitt. For et jævla klovneland. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akhenaton skrev (13 minutter siden):

Da er det offisielt. Vi lever i verdens mest latterlige land. Hadde faen ikke trodd at Nyland kunne gå seirende ut av den saken, men Norge er Norge. Helt utrolig. 

Unnskyld, men hæ!? Vant han i retten?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (2 minutter siden):

Han vant i tingretten ja.

Men aldri i verden om Oslo Kommune ikke kommer til å anke den saken videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Blåttvann said:

Ja, jeg sliter med å tro at det er sant selv, men han gjorde visst det. Det er faen ikke til å tro. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I NRK artikkelen står det:

"Jeg skulle bare ned å bade på et sted jeg trodde var et badested". 

Hvorfor skulle han tro at det var et badested? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erre mulig…. Dette MÅ ankes. Han kommer til å tape i neste instans… noe annet er ikke en moderne rettsstat verdig. Amerikanske tilstander!!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akhenaton skrev (3 timer siden):

Dommen må bli anket. Blir den stående så er det bare å levere inn passet sitt. For et jævla klovneland. 

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Han vant i tingretten ja.

Men aldri i verden om Oslo Kommune ikke kommer til å anke den saken videre.

Akhenaton skrev (3 timer siden):

Ja, jeg sliter med å tro at det er sant selv, men han gjorde visst det. Det er faen ikke til å tro. 

Gladgutten79 skrev (3 timer siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jeg klarer ikke...!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hvor skal dette ende... GALSKAP!

Måtte det sitte mer fornuftige folk til å dømme dette i neste instans. Geir er kanskje lam fra brystet og ned, men retten er lamme fra halsen og opp.

Dette åpner jo bare opp for erstatningsjakt. Gjør noe dumt og saksøk kommunen, få penger. Lev livet! Bare pass på å ikke bli helt lam...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (45 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jeg klarer ikke...!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hvor skal dette ende... GALSKAP!

Måtte det sitte mer fornuftige folk til å dømme dette i neste instans. Geir er kanskje lam fra brystet og ned, men retten er lamme fra halsen og opp.

Dette åpner jo bare opp for erstatningsjakt. Gjør noe dumt og saksøk kommunen, få penger. Lev livet! Bare pass på å ikke bli helt lam...

Jeg skjønner mer og mer nå hvorfor så mange amerikanere saksøker for alt mulig. Det er jo dessverre gode penger å tjene på det. Hvis de ikke har så mye penger i utgangspunktet, så er jo det en forholdsvis enkel ting å tjene penger på. En måte å komme seg ut av fattigdom, hvis de kan håve inn noen millioner fordi burgeren ikke svarte til forventningene…

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren som stanga i en bom på Leos vant jo også i tingretten, men tapte i lagmannsretten. Tipper kommunen anker.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...