Gå til innhold

Geir Kåre Nyland stevner Oslo kommune etter stupeulykke

Pipaluk

Anbefalte innlegg

Jeg tror den blomsten (evnt gesten) er en del av hans behov for å plassere skylden på noen andre enn seg selv.

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde han ikke knekt ryggen ved å hoppe fra et uegnet sted ville det ha vært noe annet. Sånn som han holdt på er det mer sannsynlig at det hadde skjedd en ulykke enn ikke. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På GMN idag med t-skjorte «Oslo kommune, hvor er rosen min?» med logoen til Arbeiderpartiet.

Gått fra blomst til rose nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (10 minutter siden):

På GMN idag med t-skjorte «Oslo kommune, hvor er rosen min?» med logoen til Arbeiderpartiet.

Gått fra blomst til rose nå.

Hva er GMN?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han fått en blomst ville han sikkert sutret over at kommunen tror det hjelper å gi en blomst. 

Også helt meningsløst å tenke på "kommunen" som én enhet. Hvem i alle dager skulle tatt ansvaret for å sende en blomst? Tror verken ordfører eller resepsjonist i etaten føler på det ansvaret 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venus* skrev (7 timer siden):

Hadde han fått en blomst ville han sikkert sutret over at kommunen tror det hjelper å gi en blomst. 

Også helt meningsløst å tenke på "kommunen" som én enhet. Hvem i alle dager skulle tatt ansvaret for å sende en blomst? Tror verken ordfører eller resepsjonist i etaten føler på det ansvaret 

Om jeg hadde blitt lammet pga et monument eid av Oslo kommune falt over meg, så hadde jeg blitt j..provosert over å få en blomst fra kommunen og ordføreren. Det hadde de garantert fått høre. Jeg hadde følt det som et hån.  Da ville jeg heller ønsket en  erstatning i millionklassen, uten noe god bedrings-hilsen fra dem. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok en sterkt overdrevet oppfattelse av sin egen betydning… 🤷🏻‍♀️ Hvorfor skulle kommunen sende ham blomster? De gjør da ikke det når noen i kommunen skader seg eller blir syke? 🤷🏻‍♀️ Hva gjør ham så spesiell? Annet enn at han tok en meget dårlig beslutning. Hvordan noen kunne finne på å stupe uti med hodet først akkurat der, det skjønner jeg ikke. Det er tydelig merket, og selv uten merking ser man jo at her er det ikke dypt… 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den t-skjorten er et slags angrep på Arbeiderpartiet og byrådet??  tror han at denne saken har noen som helst påvirkning for hva folk stemmer ved valget?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver på Facebook at han ikke har midler til å tape rettssaken. Dette med midler er vel noe han og advokaten har snakket om på forhånd? Er det noen advokater som tar en sak, uten at klienten stiller med en  økonomisk garanti?  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Instagram har han åpnet profilen sin og postet et åpent brev til Oslo kommune.
Det går i det samme som før..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (8 minutter siden):

Han lager vel en spleis da

Eller får en av sine dedikerte minions til å gjøre det😏

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (38 minutter siden):

På Instagram har han åpnet profilen sin og postet et åpent brev til Oslo kommune.
Det går i det samme som før..

Tagget Fredrik Solvang og Raymond Johansen. 

Håper vel på at byrådet skal bli byttet ut og forhåpentligvis endre sitt syn på saken. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pipaluk skrev (56 minutter siden):

Han skriver på Facebook at han ikke har midler til å tape rettssaken. Dette med midler er vel noe han og advokaten har snakket om på forhånd? Er det noen advokater som tar en sak, uten at klienten stiller med en  økonomisk garanti?  

Han håper vel at noen skal vise ham medlidenhet og hjelpe ham økonomisk. 
Finnes vel pro bono advokater, men de betaler jo ikke motpartens utgifter om man taper. 
Tipper det kommer en spleis snart, han vil vel bare komme på debatten først med Raymond Johansen og sanke sympati fra folket. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (26 minutter siden):

Tagget Fredrik Solvang og Raymond Johansen. 

Håper vel på at byrådet skal bli byttet ut og forhåpentligvis endre sitt syn på saken. 

Ønsker han å delta i Debatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (30 minutter siden):

han vil vel bare komme på debatten først med Raymond Johansen og sanke sympati fra folket

Ikke en dum ide, kan han vise sin usjarmerende person live.
Fredrik ville sikkert nevnt uthengingen av kritikk også og den kan han ikke forsvare (selv om anmelderne har fått sakene henlagt) 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...