Gå til innhold

Ifølge kg er jeg vid, hjelper knipeøvelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 hours ago, AnonymBruker said:

Dere snakker bare om at mer enn en finger, da er du vid fitte og alt mulig. Jeg får inn to fingre lett uten å varme opp. Så da er jeg vid da. Hva kan jeg gjøre, knipe øvelser? Operasjon? 

Anonymkode: 4c2c6...66f

Og problemet er? At noen på KG prater om vide fitter? Akkurat det trenger du ikke bry deg om. Det som er viktig er at du har et velfungerende sexliv og da kan *kanskje* en mannlig partner ha meninger du bør ta hensyn til, oss her inne trenger du ikke ta hensyn til. ;)

Om du likevel tenker at du har lyst til å gjøre noe med det kan du prøve å knipe lett under sex og høre om partneren din merker eller liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil ikke vaginaen blir strammere fordi musklene øker i størrelse? Samme som en hver muskel. Trene rumpa stor osv

Anonymkode: 4c2c6...66f

Nei musklene i skjeden øker ikke størrelse som å trene rumpe med 80-120kg vekter 😄 

Anonymkode: 81993...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei musklene i skjeden øker ikke størrelse som å trene rumpe med 80-120kg vekter 😄 

Anonymkode: 81993...355

En kan trene på å knipe om ting og det var noe som het vaginalvekter har jeg lest meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Om du ikke har født så er du ikke det.

Anonymkode: e81af...7f2

Det stemmer jo ikke. Jeg har ikke vært borti noen som har vært skikkelig vide, og god sex har ikke noe med størrelse på høna å gjøre for meg. Men at de som ikke har født, automatisk er trangere, er tull. Jeg har ligget med barnløs 19- åring som har vært videre enn tobarnsmor på 30. Noen kvinner er bare romsligere enn andre fra naturens side

Anonymkode: 93875...6b6

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært unormalt å få inn to fingre hadde ikke kvinner kunnet gått til gynekolog og fått inn spekelet. Og man kunne heller ikke dratt ut tamponger som blir store inni skjeden eller brukt menskopp. Alle disse tingene er minst like store som to fingre.

Anonymkode: 3c7b3...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere snakker bare om at mer enn en finger, da er du vid fitte og alt mulig. Jeg får inn to fingre lett uten å varme opp. Så da er jeg vid da. Hva kan jeg gjøre, knipe øvelser? Operasjon? 

Anonymkode: 4c2c6...66f

Nei,du er helt normal om du får inn to fingre !

Men å gjøre knipeøvelser jevnlig,bidrar til at man slipper å få urinveisinkontinens,altså at man lett kan tisse på seg når man blir eldre.

Alle burde gjøre knipeøvelser innimellom.

Merker selv at det kan komme noen dråper om jeg feks.hopper. men det betyr ikke at jeg er vid forde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde det vært unormalt å få inn to fingre hadde ikke kvinner kunnet gått til gynekolog og fått inn spekelet. Og man kunne heller ikke dratt ut tamponger som blir store inni skjeden eller brukt menskopp. Alle disse tingene er minst like store som to fingre.

Anonymkode: 3c7b3...e06

Veldig sant. Virker bare som utrolig mange her snakker om at alt over 1 finger så er du vid og ekkel. Jeg tror nok jeg er litt vid uansett. Hadde en partner som sa det 

Anonymkode: 4c2c6...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser hjelper jo, men man glemmer det fort og det er kjedelig. Derfor.. kjøp deg en Perifit, så blir det straks positiv endring! Den er kjempebra, og har mange mange gode reviews. Da kan du trene daglig 5-10 min og få skikkelig gode resultater. Gjør det! og slipp å bekymre deg, og bli trangere! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kg mener du er vid? har du ligget med alle på kg? Sånne definisjoner på vidhet er bare tull , det kommer ann på så mye som hvor du er i syklusen, hormoner osv. Den ene dagen er ulik den andre. Det er ingen ekte menn som er opptatt av trang mus btw, det er restene som ingen vil ha for å si det det litt stygt. 

Anonymkode: 1c7b0...867

Morsomt at ingen er ekte menn hvis de har preferanser😂 Damer har jo preferanser hele tiden så slutt å syt.. Folk er forskjellig og liker forskjellige ting, så er bare å deal with it.

Anonymkode: 22631...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde det vært unormalt å få inn to fingre hadde ikke kvinner kunnet gått til gynekolog og fått inn spekelet. Og man kunne heller ikke dratt ut tamponger som blir store inni skjeden eller brukt menskopp. Alle disse tingene er minst like store som to fingre.

Anonymkode: 3c7b3...e06

De sauser jo inn spekelet med så mye glidemiddel at det renner over og en tapong er myk som en svamp. Kan ikke sammenlignes med fingre.

Anonymkode: 22631...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (13 timer siden):

En kan trene på å knipe om ting og det var noe som het vaginalvekter har jeg lest meg til.

Joda, men 20 gram har ikke akuratt lignende effekt på muskelbygging som 120 kilo! 😅

Man kan IKKE trene vagina fysisk trangere. Man kan trene opp musklaturen til å bedre holde igjen på urin det kan man. 

Anonymkode: 81993...355

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par fingre er vel helt normalt, ikke bruk KG som et sannhetsforum.. Men alle damer bør ta en tur på ei trampoline og hoppe litt opp og ned. Blir fort realitetsorientert på hvordan det ligger an med knipemusklene..

Anonymkode: 18f3b...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig sant. Virker bare som utrolig mange her snakker om at alt over 1 finger så er du vid og ekkel. Jeg tror nok jeg er litt vid uansett. Hadde en partner som sa det 

Anonymkode: 4c2c6...66f

Det er da ingen som skriver noe slikt, eller har jeg oversett det? En vanlig erigert mannetiss er da noe større en en finger, og alle vet at den lett går inn.

Jeg vil heller si at om ikke en finger går inn har du et problem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Joda, men 20 gram har ikke akuratt lignende effekt på muskelbygging som 120 kilo! 😅

Man kan IKKE trene vagina fysisk trangere. Man kan trene opp musklaturen til å bedre holde igjen på urin det kan man. 

Anonymkode: 81993...355

Har du noe å vise til der? Ser flere steder knipe øvelser gjør deg trangere

Anonymkode: 4c2c6...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du noe å vise til der? Ser flere steder knipe øvelser gjør deg trangere

Anonymkode: 4c2c6...66f

Du får snakke med gynekologen neste gang du er der. 

Knipeøvelser gjør ingen trangere med mindre man har fått revet musklene i stykker etter fødsel og må få de tilbake til normalen. For kvinner som ikke har fått revet musklene i stykker så hjelper knipeøvelser mot urinlekkasje, men vil også forsterke kvinnens orgasme som jo er en bra fordel for sexlivet. 

Anonymkode: 81993...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 9.25):

Veldig sant. Virker bare som utrolig mange her snakker om at alt over 1 finger så er du vid og ekkel. Jeg tror nok jeg er litt vid uansett. Hadde en partner som sa det 

Anonymkode: 4c2c6...66f

Jeg har ikke lest ett innlegg om noen som har skrevet at det er ekkelt. Her lager du problemer ut av ingenting. 

Anonymkode: 546b8...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 11.25):

De sauser jo inn spekelet med så mye glidemiddel at det renner over og en tapong er myk som en svamp. Kan ikke sammenlignes med fingre.

Anonymkode: 22631...151

Hva har glidemiddel med dette å gjøre? Får man inn et spekel får man også inn to fingre. Er man tørr får man selvfølgelig ikke inn to fingre eller et spekel.

En tampong er myk, men full av blod, så den er stor når du drar den ut. Eller mener du at åpningen din er så trang at du presser blodet ut av tamponger når du drar den ut.

Menskopp må holde seg utbrettet når du tar den ut, ellers presser man igjen blodet ut av koppen når du tar den ut og det ville blitt enormt med søl. Og sånn er det jo ikke, hvis du vet hva menskopp er.

Så jo, spekel, tampong og menskopp kan gi en indikasjon på hvor mye det er normalt å få inn/ut av en normal skjede. Det er ikke unormalt at man bruker rosa eller grønn OB, og de blir svære inni deg av blod. Større enn mine to fingre hvertfall. De er myke, men hva har det med saken å gjøre når man snakker om omkrets som får plass i åpningen av skjeden...

Anonymkode: 3c7b3...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du noe å vise til der? Ser flere steder knipe øvelser gjør deg trangere

Anonymkode: 4c2c6...66f

Den naturlige trangheten er det nok lite å gjøre noe med, men man kan merke stor forskjell dersom man aktivt bruker musklene under samleie. Da vil jo knipeøvelser kunne være gull uansett, både for deg selv og partner. Uansett er det andre ting som er mer avgjørende for om det blir god sex eller ikke enn størrelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...