Gå til innhold

Noen som har fått Hjelp av Forbrukerrådet til å heve kjøp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort: jeg har klaget fire ganger på at min elbil ikke tar til seg hurtiglading og ønsker å heve kjøpet. Det var en nybil fra 2020, kjøpt fysisk i butikk av forhandler. 

Bilforhandler (Motorforum Oslo) sier at det ikke er grunn for å heve kjøpet, fordi "feilen kan ha ligget hos ladestasjonene og er ikke funnet i bilen". Men når de har forsøkt å restarte systemet i bilen har det fungert rett etterpå. Og ja, flere ladestasjoner ble prøvd og andre biler hadde null problem på de stasjonene. 

Jeg trenger virkelig hjelp, og har allerede kontaktet Forbrukerrådet🫤

Så i mellomtiden håper jeg at andre kan komme med sine erfaringer fra å ha kontaktet Forbrukerrådet for bistand til å heve ett større kjøp. 

 

Anonymkode: 83dbf...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært i en slik situasjon, men hva slags bil er det? Kan det være rapidgate à la Leaf?

Anonymkode: 3cb09...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri vært i en slik situasjon, men hva slags bil er det? Kan det være rapidgate à la Leaf?

Anonymkode: 3cb09...19f

Renault Zoe 2020 (kjøpt 2019 men levert januar 2020) 

Anonymkode: 83dbf...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får reise til Ladestasjoner rundt i området der du bor kan ikke være feil på alle deretter klager du til dem meld deg inn i NAF disse kan hjelpe deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...