AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Del Skrevet 22. november 2022 Lang historie kort: jeg har klaget fire ganger på at min elbil ikke tar til seg hurtiglading og ønsker å heve kjøpet. Det var en nybil fra 2020, kjøpt fysisk i butikk av forhandler. Bilforhandler (Motorforum Oslo) sier at det ikke er grunn for å heve kjøpet, fordi "feilen kan ha ligget hos ladestasjonene og er ikke funnet i bilen". Men når de har forsøkt å restarte systemet i bilen har det fungert rett etterpå. Og ja, flere ladestasjoner ble prøvd og andre biler hadde null problem på de stasjonene. Jeg trenger virkelig hjelp, og har allerede kontaktet Forbrukerrådet🫤 Så i mellomtiden håper jeg at andre kan komme med sine erfaringer fra å ha kontaktet Forbrukerrådet for bistand til å heve ett større kjøp. Anonymkode: 83dbf...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Del Skrevet 22. november 2022 Har aldri vært i en slik situasjon, men hva slags bil er det? Kan det være rapidgate à la Leaf? Anonymkode: 3cb09...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri vært i en slik situasjon, men hva slags bil er det? Kan det være rapidgate à la Leaf? Anonymkode: 3cb09...19f Renault Zoe 2020 (kjøpt 2019 men levert januar 2020) Anonymkode: 83dbf...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. november 2022 #4 Del Skrevet 23. november 2022 Du får reise til Ladestasjoner rundt i området der du bor kan ikke være feil på alle deretter klager du til dem meld deg inn i NAF disse kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå