Thea Skrevet 26. oktober 2002 #21 Del Skrevet 26. oktober 2002 Heji, Thea her. Jeg trenger vel ingen videre introduksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 26. oktober 2002 #22 Del Skrevet 26. oktober 2002 Her er en liten pus og Purrrrrrrrrrrrrrrr.....mjau ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. oktober 2002 #23 Del Skrevet 26. oktober 2002 hva m en SEXY sadie??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 26. oktober 2002 #24 Del Skrevet 26. oktober 2002 Avventer spent resultatet! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 27. oktober 2002 #25 Del Skrevet 27. oktober 2002 Aner jeg en aldri så liiiiten smisking jenter? Her står jeg og holder meg på puppene dag ut og dag inn, UTEN å bli ukas babe?? Jeg har da laaangt blondt hår jeg og! Platinablond faktisk! Trenger jeg si mer? Vel, det er en uke som kommer, så jeg venter spent på resultat ja! (Se hva du får oss til å gjøre nå Kristian (71) ) xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. oktober 2002 #26 Del Skrevet 27. oktober 2002 Er blondt hår et krav for å bli ukens babe, eller kan slike svarthårede få være med og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #27 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ooooooooooohhhhhhhhhhh, Kriiiiistiiiiiaaaaaaan :D Gir meg ikke helt ennda asså Jeg har alltid følt at du og jeg har et helt spesielt forhold til hverandre. Jeg har vel hele tiden visst hvorfor jeg endte opp her på KG. Hvorfor jeg kjente den utrolig kraftige dragningen mot KG. For det var nettopp fordi det var her du var :D Det var her på KG du surra hvileløst rundt da jeg dukket opp, fra intet. Your little saving angel :D Og jeg har alltid hvært her for deg, på samme måte som du alltid har vært her for meg. Det er akkurat som om vi er......................ment to be!!! Jah, ment to be er jeg og du :D Alle de koselige cattene vi har hatt og alle de koselige og ikke minst reflekterte innleggene dine har betydd såååååå mye for meg her på KG. Alle de oppmuntrende ord der du sier hvor super duper jeg er og kaller meg snuppa di. Aaaaaahhhhhhh, it made my life worth living :D Jeg må si Kristian. Det begynner å bli noen år siden vi fant hverandre nå. Og fremdeles er følelsene våre sååååååå sterke for hverandre. Den spesielle kontakten mellom oss vil aldri aldri aldri forsvinne. Vi kommer alltid til å være sammen jeg og du. For det var slik gud mente det skulle være. "La det skje" sa han, og her er vi i dag jeg og du. Best buds on earth :blunke: Når tiden er inne for å kåre uka`s babe på KG så husk............................jeg kom flyvende til denne jord, just for u baby :D Just for u ~~~~~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2002 #28 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jenter, jenter, jenter....*riste på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #29 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kristian, visste du at Tromsø er babe-byen i Norge?? 8) Det kryr av lekre damer her oppe. Og JEG er selvsagt prototypen på dem alle! Dessuten, så har jeg bakt den kaka du er så glad i, den du vet. Og har iskald øl i kjøleskapet........................................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. oktober 2002 #30 Del Skrevet 27. oktober 2002 Vel, når jeg leste att pupp var et viktig vurderingskriterie før kåringen av ukas Babe, så vil jeg bare legge inn et lite godt ord for LITAGO... Tenk på de "puppene" hun har hengende da!!! De må vel veie tungt i en slik avgjørelse, og bedømmelse... X'er fingrene for Litago.. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #31 Del Skrevet 27. oktober 2002 Heeeey, juks hvis atte man må ha 4 pupper for å vinne her assa!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 27. oktober 2002 #32 Del Skrevet 27. oktober 2002 Grrr, Thea, den der blir vanskelig å slå... :-? Men jeg er singel, da, det ække du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #33 Del Skrevet 27. oktober 2002 Nææææhhhæææiiii, men jeg er meget meget fleksibel sjøh Jeg har bare to pupper jeg da, men de er til gjengjeld sabla fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 27. oktober 2002 #34 Del Skrevet 27. oktober 2002 Men atte Kristian... selv om alle de andre er blondere enn meg og har flere pupper enn meg og har chatta mer med deg og sånn.. så kan vel jeg vinne likevel, bare fordi jeg er meg? Og fordi du liker meg? For det gjør du vel? *bambiøyne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 28. oktober 2002 #35 Del Skrevet 28. oktober 2002 Eller forresten, kan jeg få være ukens fjortis-fnise-knise-tøys-og-tull-babe i stedet? Jeg har hatt en utrolig fnisete dag idag, og føler meg veldig fortjent til den tittelen! Ække så farlig med ukas KG-babe bare jeg får være ukas fjortis-fnise-knise-tøys-og-tull-babe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter #36 Del Skrevet 28. oktober 2002 Se her ja jenter, nå begynner det å bli fart blant deltakerne her Mange utroper sin bekymring får hårfarge, antall pupper osv. som kan gi noen av deltakerene fortrinn fremfor andre….. slapp av jenter….. så lenge dere har hår og pupper kvalifiserer dere til å være babe alle sammen :blunke: I denne konkurransen kan alle delta, absolutt alt som kan krype å gå…. Enten det er puser, kuer eller andre sexy andre skapninger så lenge det er hunkjønn…… men antall pupper gir ikke fortrinn assa folkens, det ville være direkte urettferdig mot de som går på to bein :evil: Theas uttalelse beviser at to pupper er nok: Jeg har bare to pupper jeg da, men de er til gjengjeld sabla fine .......Hmmm, ikke dumt Forrige uke’s vinner Pink Lady slår til igjen med en uttalelse som kunne kvalifisert til en ny babe kåring: Jeg lurer forøvrig på om jeg kanskje ikke egner meg til sånne konkurranser. Man må gå med kjole og bikini og sånn, ikke sant? Det er ikke noe for meg. Jeg ser definitivt utrolig mye bedre ut NAKEN, kun hyllet inn i det blonde håret. Det er en babe uttalelse av rang assa....... men en man kan ikke kåres to uker på rad *uskreven regel* Xeyes la inn en god søknad med følgende argumentasjon: Her står jeg og holder meg på puppene dag ut og dag inn, UTEN å bli ukas babe?? Jeg har da laaangt blondt hår jeg og! Platinablond faktisk! Trenger jeg si mer? Kvalifiserer helt klart til en babe tittel med en slik promotering ja :D Rabalder kom for øvrig med oppsiktsvekkende opplysninger som kanskje fordrer en liten reise for juryen: Kristian, visste du at Tromsø er babe-byen i Norge?? Det kryr av lekre damer her oppe. Og JEG er selvsagt prototypen på dem alle! Hmmm….interessant ja..... også fulgte hun opp med følgende argument av sterk påvirkning: Dessuten, så har jeg bakt den kaka du er så glad i, den du vet. Og har iskald øl i kjøleskapet........ Thea...... Du smisker litt mer enn riktig er i en slik konkurranse assa.... Det blir litt for åpenlyst liksom....... Juryen kan bli anklaget for å være innhabil her vettø....... men slapp av, du vil alltid være snuppa mi på KG S Lionda som tidligere var favoritt ledet enda helt inn til det siste med følgende uttaleser: Hva med fotografering hjemme hos deg i morgen? kamera linsen er pusset og videre uttalte at hun har *bambiøyne* som er en detalj juryen faller for. men ser nå ut til å ha meldt seg ut av konkurransen med ønske om å bli ukas "fjortis-fnise-knise-tøys-og-tull-babe! " Dermed er konurransen fortsatt åpen folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 28. oktober 2002 #37 Del Skrevet 28. oktober 2002 Okei, jeg har funnet ut at jeg ikke er så interessert i politikk og sånn. Gjør det noe? Jeg er oppegående fordet,jeg lover :D Jobber og sliter og slavelønn(jeg er lærling :-? ) En tittel kunne hjulpet meg i hverdagen Det gjorde ikke noe at jeg ikke er blond,flotte greier. En solbrun langbeint jente med laangt mørkt hår er vel ikke noe dårligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. oktober 2002 #38 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg smisker ikke for noen, er vakker og sta som faen og puppene mine har økt fra størrelse 75B til 80C på fem måneder! De kommer til å bli mindre snart også! Men først, enda større! Dessuten kjøper jeg øl og sjokolade til et mannfolk nesten hver dag, fordi jeg liker å glede! (og så gjør jeg en del andre ting... hehe... for å glede oss begge...) Har jeg en sjanse? Hvis ikke så kan du si fra med en gang, jeg må ut og hogge ved Kan jo si at jeg har mørkebrune lynende øyne og tykt mørkt langt hår, bare på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. oktober 2002 #39 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hva med værer? Kan de være med i kåringen? *Leter febrilsk etter vær-pupper. Finner ingen!!!* :o Har jeg overhodet noen sjanse her??? Hjelper det med sjarm og penger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 28. oktober 2002 #40 Del Skrevet 28. oktober 2002 *smisker også med Kristian* http://humorbua.no/arkiv/tegneserie/196.shtml Vibeke *vet hun kommer til å vinne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå