Gå til innhold

Ukas "Babe" på Kvinneguiden


Kristian (71)

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Og jeg spør igjen, hva er galt med oss med svart hår? Er det ikke lov for oss å være med? Babe kan en jo være, blond og brun, eller svart og kritthvit! Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er et sort får, er det duket for diskvalifisering?

Men jeg har krøller over hele kroppen, og vasker håret i Milo, fordi jeg fortjener det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hi hi :ler:

Væren; du har i allefall linjene inne til å bli fårsidepike.

Jeg ser det på sin plass å minne alle mine medkonkurrenter om at det er lov til å juge så det renner av oss angående hårfarge, hårlengde og ullkvalitet. Her på nettet kan vi nemlig være akkurat så babe vi bare vil.

http://humorbua.no/arkiv/tegneserie/101.shtml

Vibeke :briller:

*blar i arkivet over sine internettutskeielser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lionda angrer siiiiinssykt på at hun var så flåsete-fnisete å si at hun ikke brydde seg om tittelen likevel... sukk.. også jeg som leda og alltingen! *gremmer seg*

Jaja, sånn går det når man fniser rundt som en annen fjortis hele dagen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg har fått meg egen supporter-klubb til konkurransen! Klubb var kanskje å ta litt i........., kanskje supporter-person er mer passende!

Nemlig Chiquita!!!!!!!!!!!!!!!! Yeahhhhhh!

*takker og rødmer*

Bare sånn for oppklaringens skyld. Jeg har ikke fire pupper. MEN jeg har et utrolig deilig og mykt jur! Med fire nipples!!!!!!!

*svinger litt mer juret slik at Kristian kan se*

Lækkert, ikke sant?

Dessuten har jeg to hårfarger som det fremgår av bildet. Jeg er både blond og brunette. Med andre ord: Noe for enhver smak! Flott???

At jeg er lekker i badedrakt er hevet over enhvert tvil! Som aktiv surfer er jeg også jevnt lekkert brun overalt..... Unntatt der jeg er blond eller brun da....

Det siste som teller for at jeg må bli ukens KG-babe er at jeg faktsik og beviselig er...

dum som ei ku!

:hoho:

Kan noen gjøre det bedre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Hallooooooooo

Hvorfor har ingen tipset jeg at det er en missekonkurranse her inne. Jeg hadde glatt kommet til å gå av med seiern :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på noen ting; når er det en ny ukens babe kåring?

og er du eneste dommer kristian71? Ikke at jeg ikke stoler på dømmekraften din altså :D

Good luck 2 all of u girls :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Kristian fikk pråbblæms med selve kåringen, han vil helst holde seg til å ta masse misse blider, bli smisket mer med og bare digge rundt blant alle beibs'ne her på KG.

Og utsetter han kåringen noen uker til - who blames him?

Han er fornøyd og ingen av oss blir miss-fornøyd.

Vibeke :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaa Vibeke.... du har så rett.... dette ble rett og slett jævelig vanskelig assa :( hadde jo ikke trodde at så mange skulle ta konkurransen så alvorlig da :ler:

Det hagler jo med med flotte babes som sprader rundt her og slenger pupper, underbukser, smil og vanvittig gode argumenter i trynet på meg her som absolutt kvalifiserer til uka's KG babe tittel :roll:

hadde liksom håpet at noen flere ville gutter ville melde seg som dommere her, slik at jeg kunne sitte som juryformann og ellers få æren av å fotograferebabsen :kul: men registrerer at Dorian klokelig hold seg på avstand som ren observatør :evil:

Men ok, har jeg sagt A får jeg si B også..... ukas KG babe er:

*trooooooooooommmmmmeviiiiiiiiiiiirvel*

*LITAGO*

Jada, vet at det er rimelig kontroversielt å kåre en KU til babe :hoho:

men så er jammen ikke KG noe normalt samfunn heller da..... og nå er det vel fare for at nicket mitt blir koblet mot dyresex???? :o

Begrunnelsen for ukens utnevnelse er:

"Den blonde og brune og sportye kua fikk babe tittelen med følgende utløsende faktor:

Bare sånn for oppklaringens skyld. Jeg har ikke fire pupper. MEN jeg har et utrolig deilig og mykt jur! Med fire nipples!!!!!!!  

*svinger litt mer juret slik at Kristian kan se*

Dommeren har siden ikke helt vært seg selv og alle argumenter som talte i retning av en annen babe ble overskygget av bildet på de fire nippels!!!!"

Utnevnelsen vil sikkert skape debatt og masse skuffelse blandt kandidatene her på KG, men vil garantert også skape ringvirkninger utenfor forumet. Historie er skapt folkens da dette trolig er første gangen en KU stikker av med en slik tittel. Gry, jeg regner med at jeg får en andel av reklameinntektene i fremtiden nå som KG blir verdenskjent :briller:

Så, en oppfordring til "all the runners up" ....... stå på, neste gang kan det bli nettopp du som får tittelen uka's KG babe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lykketårer faller nedover mine perfekt sminkede kinn, mens jeg spankulerer rundt med KG-Babe-kronen på hodet*

*kremt, kremt*

Æh.....

Kjære ærede forsamlig!

Først må jeg få takke vår eminente dommer Kristian for hans usvikelige dømmekraft. Du har ved denne avgjørelsen gjort mine drømmer til virkelighet!

Deretter må jeg takke vår flotte sponsor KvinneGuiden. Uten KG ville min skjønnhet og nipples aldri nådd så langt! (...noen som begynner å bli kvalme nå??)

Jeg vil prøve å gjøre noe godt med denne utmerkelsen. Ettersom jeg er veldig i mot krig, så vil jeg ta en prat med Bush og Saddam og få dem til å ordne opp seg imellom. Kanskje et parti sjakk kunne løst floken? Eller håndbak kanskje??? Tror kanskje ikke Bush skjønner så mye av sjakk....

Deretter vil jeg stikke innom et forskningsinstitutt og finne opp en vaksine mot aids og en vaksine mot brystkreft. Nemlig. Aids og kreft er innmari dumme sykdommer.

Deretter vil jeg reise til alle de fattige barna i Afrika og klemme litt på dem. Da blir de mindre sultne. Eller noe sånt......... Uansett så vil de få bilde av seg i avisen og de blir sikkert glade for å treffe meg!

Når jeg kommer hjem fra Afrika så skal jeg gifte meg og få barn. Jeg skal ihvertfall ha 4!!! Jeg synes de nære verdier er veldig viktige så jeg skal selvsagt være hjemmeværende. Unntatt de kveldene jeg skal jobbe som advokat for fri rettshjelp.

Jaha, - det var takketalen. Takk for meg.

*neier dypt og slenger slengkyss til alle*

Kristian??? Takk for i går........ Kommer du innom i kveld og? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Applauderer* flott tale Litago :D

Kristian???  Takk for i går........ Kommer du innom i kveld og?  :blunke:

Ehhh..... i går? Komme innom hvor? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...